środa, 25 stycznia 2017

RECENZJA - KNEIPP - KWIAT MIGDAŁA - JEDWABNA SKÓRA - PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO KĄPIELI!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?
Jak Wasze dzisiejsze samopoczucie?
U mnie wszystko w porządku - nie mniej jednak na samą myśl,że mam dzisiaj NOCNĄ zmianę w pracy - to,aż nie chce mi się chcieć...Mam nadzieję,że NOC minie szybko :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


- KNEIPP - KWIAT MIGDAŁA - JEDWABNA SKÓRA - PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO KĄPIELI! 20 ml / ok.6,00 zł



Bogata pielęgnacja skóry suchej i wrażliwej.Zmysłowo pachnący OLEJEK do kąpieli - daje skórze optymalną kombinację aktywnej ochrony i pełnej pielęgnacji.Z 94% czystego OLEJKU MIGDAŁOWEGO - wspiera utrzymanie naturalnego płaszcza ochronnego skóry i pozostawia ją aksamitnie miękką.


RECENZJA :
Cóż,to jest za ZAPACH? Można się nim napawać bez końca! A oprócz tego,że wypełnia po brzegi całą łazienkę,to na długo pozostaje na skórze - świetnie,prawda?
OLEJEK - doskonale natłuszcza oraz nawilża skórę - dzięki czemu jest ona aksamitna oraz miękka.
Doskonały dla skóry suchej i wrażliwej.Jedynym jego minusem - jest,fakt,że pozostawia na skórze oraz wannie "tłustą warstwę".Jednak - jak,to mówią - coś za coś.
Nie podrażnia i nie uczula.Moja ocena,to 5/6.

A Wy - jesteście zwolenniczkami czy przeciwniczkami tego typu produktów do KĄPIELI?

Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie produkty,
    Ale tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię lekką tłustą warstwę na skórze szczególnie teraz zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go ale olejki kneipp są w pierwszej kolejności do wypróbowania a później ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam cały zestaw olejków/ płynów kneipp, nie umiem powiedzieć który zapach najbardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam! polecam! miałam cały zestaw i jestem zakochana po kolei w każdym zapachu <3 http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie miałam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam te olejki, ten jest świetny, ale ten złoty jeszcze lepszy! Żałuję, że u Nas w sklepie nie znalazłam nigdy więcej niż tych dwóch rodzai.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach migdałów! Na pewno olejek pachnie przepięknie. Chętnie bym go wypróbowała. Kąpiel w takim 'towarzystwie' musi być niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkt :) pozdrawiam ;)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy, ale może kiedyś zapoznam się z ich produktami :)
    Ciekawa jestem zapachu tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubię wszelkie dodatki kąpielowe:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy byłabym zadowolona z tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pięknie pachnące produkty do kąpieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie produkty od czasu do czasu używać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale narobiłaś mi na niego ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio pod prysznicem używałam żel do mycia dla dzieci Sylveco. Marka Kneipp bardzo mnie ciekawi. Widzę że zbiera pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń