piątek, 13 stycznia 2017

RECENZJA - DOTTORE - SACHA BUTTER - GLAM - MASŁO DO TWARZY I CIAŁA!

Dzień Dobry :*
Mamy PIĄTEK - WEEKENDU - początek :)


Trzy dni WOLNEGO,to dla mnie niezwykły rarytas - czekałam na nie z niecierpliwością!
Jak wspominałam w poprzednim poście - dzisiaj wybieram się na MARATON HORRORÓW do Heliosa a jutro wyruszam na podbój Warszawy :)
To będzie intensywny,ale również mam nadzieję,że bardzo przyjemny WEEKEND - czego życzę również WAM :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers II w Częstochowie" od firmy DOTTORE :
http://www.dottore.pl/ - ZAPRASZAM!


- DOTTORE - SACHA BUTTER - GLAM - MASŁO DO TWARZY I CIAŁA!
50 ml / 59,00 zł


SACHA BUTTER,to idealna kompozycja najcenniejszych w kosmetologii OLEJKÓW ROŚLINNYCH - intensywnie zmiękczających,regenerujących i odżywiających skórę.
Wysoce biozgodny ze skórą skład MASŁA - skutecznie odbudowuje jej ochronną warstwę hydro - lipidową i wpływa na podniesienie poziomu nawilżenia głębszych warstw naskórka.


MASŁO po nałożeniu na skórę daje lekkie i aksamitne wykończenie.
Nie pozostawia śladów i połysku.Ze względu na właściwości łagodzące SACHA BUTTER polecane jest wszystkim z problemami nadwrażliwości,podrażnieniem i nadmiernym przesuszeniem skóry.
Składniki SACHA BUTTER stymulują naprawę uszkodzonych tkanek skóry,zwiększają jej elastyczność i pomagają chronić skórę przed działaniem wolnych rodników.
Ze względu na brak działania komedogennego MASŁO może być stosowane również przez osoby ze skórą tłustą i trądzikową.

RECENZJA :
Hmmm...Nie jestem zwolenniczką kosmetyków,które mają wszechstronne zastosowanie dlatego SACHA BUTTER przeznaczyłam jedynie do pielęgnacji ciała.Jako,że jestem posiadaczką skóry suchej - pokładałam w nim duże nadzieje - zważając na fakt,że jego zadaniem jest znaczny wpływ na poprawę kondycji skóry...Zaczynając od początku - jego atutem na pewno jest zapach.
Delikatny a za razem przyjemny i co ważne - na długo zostaje na skórze.Nie mniej jednak przeszkadza mi jego formuła oraz konsystencja.MASŁO jest bardzo gęste,z trudem się aplikuje oraz rozprowadza na skórze.W moim przypadku - potrzebna jest na prawdę spora ilość,aby zadowalająco pokryć całe ciało.W każdym bądź razie - pomimo szybkiego wchłaniania się i nie zostawiania tłustej warstwy - nawet w połowie nie sprosta potrzebom mojej skóry...W dalszym ciągu jest ona nadmiernie przesuszona oraz podrażniona - co jest niezwykle dyskomfortowe.
Od tak drogiego produktu spodziewałam się "czegoś więcej",także w moim przypadku była to pierwsza i za razem ostatnia przygoda.Moja ocena,to 2/6.

A Wy? Znacie tę firmę oraz oferowane przez Nią produkty?

Wspaniałego WEEKENDU! :*




7 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie do końca sprawdziło. Ja nie miałam produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, szkoda, że nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem przekonana do kosmetyków 2w1 jesli chodzi o twarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie. Nie ufam kosmetykom, które są przeznaczone jednocześnie do pielęgnacji ciała i twarzy. Zawsze mam wrażenie, że jeśli nałożę taki produkt na buzię to stanie się jakaś katastrofa.
    Szkoda, że produkt się u Ciebie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę kosmetyki przeznaczone do konkretnego fragmentu ciała, a nie jeden do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń