poniedziałek, 19 grudnia 2016

RECENZJA - VICTORIA VYNN - BAZA & 109 & TOP!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - już w tym tygodniu ŚWIĘTA...
Jak ten czas szybko mija...Czy również jesteście w fazie ŚWIĄTECZNYCH porządków a w każdym pomieszczeniu macie bombki,łańcuchy oraz lampki choinkowe?
Jeżeli TAK - to witajcie w klubie :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy VICTORIA VYNN : http://victoriavynn.com/sklep/ - ZAPRASZAM!


- VICTORIA VYNN - BAZA! 8 ml / 35,00 zł
- VICTORIA VYNN - 109! 8 ml / 35,00 zł
- VICTORIA VYNN - TOP! 8 ml / 35,00 zł


BAZA : 
- do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
- zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
- delikatna formuła dla naturalnej płytki
- zwiększ przyczepność Gel Polish Color
- chroni płytkę przed przebarwieniami
- lakierowa konsystencja
- łatwa i równomierna aplikacja
- matowienie płytki nie jest konieczne

TOP :
- do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
- zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
- utrwala i zabezpiecza stylizację Gel Polish Color
- nadaje intensywny błysk stylizacji
- podkreśla intensywność koloru

Paznokcie HYBRYDOWE wykonywane w DOMU,to dla mnie NOWOŚĆ - także bardzo Was proszę o wyrozumiałość :)
Poniższa PREZENTACJA jest wykonana na paznokciach mojej Kochanej Mamy :*


Na samym początku MAMA wypiłowała sobie paznokcie - do odpowiadającego Jej kształtu.
Pozbyłyśmy się również przeszkadzających skórek...
Następnie zmatowiłam płytkę paznokci przy pomocy BLOKU POLERSKIEGO.


Paznokcie zostały ODTŁUSZCZONE i pomalowane jedną warstwą BAZY...


BAZA została podwójnie utwardzona...


Paznokcie zostały pomalowane numerem 109 z kolekcji VICTORIA VYNN.
Każdy z nich został pomalowany dwoma warstwami - każda z nich została również podwójnie utwardzona.Paznokcie na placach serdecznych zostały pomalowane i utwardzone lakierem innej marki.



Na zakończenie paznokcie zostały pokryte TOPEM i potrójnie utwardzone.
Po przemyciu odtłuszczaczem prezentowały się - jak na powyższym zdjęciu :)

RECENZJA :
Drogie Panie...Z firmą VICTORIA VYNN oraz jej produktami miałam i  mam styczność pierwszy raz.Już od pierwszego użycia - zarówno ja,jak i moja MAMA - ulubiłyśmy sobie produkty tej marki!
Dlaczego? Jakość! Ich formuła oraz konsystencja sprawiają,że z łatwością aplikują się na paznokciach - bez kłopotu pokrywając całą płytkę.Do testów otrzymałam kilka kolorów.
Dwa z nich były już w użyciu.JEDNOLITY - potrzebuje dwóch warstw do perfekcyjnego pokrycia,ale o tym w osobnym poście.BROKATOWY - jak widzicie - prześwituje,ale to normalne.
Moja MAMA jest  zadowolona - a,to dla mnie najważniejsze.Jeżeli chodzi o ich trwałość,to przy codziennych obowiązkach zawodowych oraz domowych - są nie do zdarcia!
Na paznokciach utrzymują się na prawdę długo :) Myślę,że ich cena jest zdecydowanie adekwatna - co do jakości! Serdecznie POLECAM! Nasza ocena,to 6/6.

A Wy? Znacie produkty tej marki? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam ŚWIĄTECZNIE :*



12 komentarzy:

  1. Nie znam, ale dzięki Tobie już znam :D
    Pozdrawiam Blogerkę z bliskich okolic ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te lakiery ale jeszcze o nich nie pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te produkty znam tylko z blogów. Ja chodze na hybrydy do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam hybryd na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie, gdzie do wygrania są kosmetyki prosto z Brazylii :)

    http://ekonaturalnie.blogspot.com.br/2016/12/bozonarodzeniowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. używam zarówno tego topu, bazy jak i lakierów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jak wygląda ten lakier na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka lakierów VV i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydy sa u mnie teraz na topie, ale VV jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń