środa, 28 grudnia 2016

RECENZJA - IAMS - PROACTIVE HEALTH - DLA PSÓW MAŁYCH I ŚREDNICH RAS - BOGATA W KURCZAKA!

Witam :*
Święta,święta i po świętach...
Jak się macie? Odpoczęłyście fizycznie oraz duchowo?
Ja - TAK! Było baaardzo miło - w jakimś stopniu tak,jak chciałam :*



GWIAZDKA - dopisała -
musiałam być baaardzo grzeczna przez cały rok :):*
A Wy - co dostałyście w prezencie od GWIAZDKI?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który mój pies otrzymał w ramach współpracy od firmy IAMS : http://www.iams.pl/ - ZAPRASZAM!


- IAMS - PROACTIVE HEALTH - DLA PSÓW MAŁYCH I ŚREDNICH RAS - BOGATA W KURCZAKA! 3 kg / ok.35,00 zł


KARMA - zalecana jest dla DOROSŁYCH psów ras małych i średnich!

Bogata jest w KURCZAKA (28% KURCZAKA i INDYKA) to karma pełnoporcjowa
(kompletna i zbilansowana) dla DOROSŁYCH psów ras małych i średnich!


INFORMACJE O PRODUKCIE :
- optymalne trawienie
- silne mięśnie
- zdrowe zęby
- zdrowe serce


RECENZJA :
Drogie Panie - rzecz jasna - KARMĘ - testował i nadal testuje mój pies - Wojtek :)
Co więc mogę o niej napisać? Jedynie,to co zauważyłam...
Na pewno dużym jej atutem jest wielkość - dzięki czemu pies nie ma większych kłopotów z jej pogryzieniem.Nie mogę również zapomnieć o zapachu,który jak na karmę dla psa - jest na prawdę przyjemny.Wojtek - już od pierwszej degustacji aż do dnia dzisiejszego jest szczerze zainteresowany jej spożywaniem.Przy regularnym użytkowaniu zauważyłam,że pies jest pełen energii,ma na prawdę dobre trawienie oraz gęstą,mocną sierść.Te aspekty świadczą o jej dobroczynnym wpływie na jego organizm.Jeżeli tak,to można określić,to serdecznie POLECAM!
Nasza ocena,to 5/6.

A jaką KARMĘ Wasze psy - lubią najbardziej?

POZDRAWIAM :)

15 komentarzy:

  1. Mój kot też pewnie by się cieszył z takiego jedzonka :P zawsze wyjadą psu

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! U mnie z odpoczynkiem kiepsko, choć do pracy jeszcze nie wróciłam, bo mam urlop ;) Święta minęły spokojnie a Mikołaj przyniósł bardzo ładne prezenty :) Chyba wszyscy byliśmy bardzo grzeczni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat mam 2 małe i jednego dużego psa, kupuję karmę u weterynarza zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę Wojtuś też dostał pyszny prezent pod choinkę ;)
    Ciesze się, że Święta były udane, u nas też odpoczynek oraz spokój ducha i serca na całego :) Wszystkiego najcudowniejszego Ci życzę na nadchodzący Nowy Rok, niech będzie stokroć lepszy od mijającego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja psów nie mam, ale moje koty szamają tez karmę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karmę tej marki kiedyś kotu kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zwierzaków nie mam i mieć nie będe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam czworonoga więc nie orientuję się w amku dla nich ;D
    Piękne prezenty ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. O moja piesia też by była na pewno zadowolona :) Super prezenty kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuje hipoalergiczną karmę.

    OdpowiedzUsuń
  11. musze tę karmę pzyjaciółce pokaząc ;)1

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam kogo ową karmą karmić;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kotka tylko:) jaki spory zestaw żeli pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam zwierząt ale cieszę się że pieskowi karma zasmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń