czwartek, 22 grudnia 2016

RECENZJA - ESENTIRE - ORGANIC OCEAN - KREM DO RĄK! + NOWOŚCI :)

Witam :*
WIGILIA tuż,tuż,tuż...
CHOINKA ubrana,PREZENTY spakowane,RODZINA w drodze do DOMU...
Czy u Was również przygotowania do ŚWIĄT w pełni?
Jak Wasze samopoczucie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy ESENTIRE :
http://esentire.pl/ - ZAPRASZAM!


- ESENTIRE - ORGANIC OCEAN - KREM DO RĄK! 100 ml / 15,00 zł


ORGANICZNE CERTYFIKOWANE PRODUKTY - uroda i zdrowie z głębokiego oceanu!

Wzbogacony o zaawansowane składniki BIO - MARINE!

KREM DO RĄK,który sprawia,że skóra jest miękka,intensywnie odżywiona,zdrowa i gładka.
Pielęgnuj swoje ręce i ciesz się wspaniałym połączeniem natury i oceanu,który wpływa na ciało i duszę.KREM jest wzbogacony o unikalne i zaawansowane składniki aktywne,takie,jak : ALGI i ROŚLINY MORSKIE.Działa kojąco w połączeniu z certyfikowanymi ORGANICZNYMI OLEJKAMI : OLIVE,JOJOBA i ORGANICZNYM MASŁEM SHEA,dzięki temu skóra jest odżywiona i chroniona przed utratą nawilżenia,zawiera WITAMINĘ E.


RECENZJA :
Hmmm...Szczerze mówiąc - mam na prawdę bardzo mieszane uczucia jeżeli chodzi o ten KREM.
Zaczynając od początku - ma on na prawdę bardzo specyficzny,wręcz nie przyjemny zapach,który zdecydowanie zniechęca do jego użytkowania...Dlatego Nasza współpraca nie trwała zbyt długo.
Nie mniej jednak ma on lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.Jeżeli chodzi o jego działanie...
Nie jest ono nadzwyczajne...KREM nie odżywił,nie nawilżył i nie wygładził moich dłoni.
W dalszym ciągu są one nadmiernie suche i podrażnione.Wydaje mi się,że jego "unikalne" składniki w moim przypadku - niestety nie działają...Zawiodłam się i niestety nie POLECAM Wam tego KREMU...Moja ocena,to 1/6.

A Wy? Znacie ten KREM? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


NOWOŚCI - są fantastyczne!
PACZKA w ramach WSPÓŁPRACY AMBASADORSKIEJ od
LE PETIT MARSEILLAIS  : https://ambasadorkalpm.pl/ - DZIĘKUJĘ :)
Oraz NOWOŚCI od KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM :)


Te wszystkie WYPRZEDAŻE zdecydowanie zrujnują mnie finansowo... :)

A co u Was NOWEGO? :*


8 komentarzy:

  1. U mnie funkcje kremu do rąk spełnia woda z filtra prysznicowego z systemem kdf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze krem sie nie sprawdził a nowości super

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie kupię raczej tego kremu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach może i nie jest najistotniejszy,ale jeśli bardzi przeszkadza w używaniu to szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym kremie, ale może to i dobrze :P

    OdpowiedzUsuń