piątek, 30 grudnia 2016

RECENZJA - EQUILIBRA - MYDŁO ALOESOWE! + NOWOŚCI :)

Witam Was serdecznie :*
Mamy 30.12.2016 - piszę do Was ostatni raz w 2016 roku!
DZIĘKUJĘ Wam wszystkim,jak również każdemu z osobna - za obecność,za komentarze,za ciepłe słowa :* To wszystko utwierdza mnie w przekonaniu,że WARTO :)


Na nowy 2017 chcę Wam oraz sobie - życzyć :

12 MIESIĘCY - ZDROWIA!
53 TYGODNI - SZCZĘŚCIA!
8760 GODZIN - WYTRWAŁOŚCI!
525600 MINUT - POGODY DUCHA!
31536000 SEKUND - MIŁOŚCI!


Na ZAKOŃCZENIE ROKU przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy EQUILIBRA :
http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


- EQUILIBRA - MYDŁO ALOESOWE! 100g / ok.7,00 zł


Łagodne,ALOESOWE MYDŁO od EQUILIBRA - delikatnie się pieniąc : oczyszcza i nawilża skórę twarzy oraz całego ciała.Wysokie stężenie (10%) czystego ALOESU działa kojąco i przywraca równowagę pH Twojej skóry.Do codziennego stosowania! 100% pochodzenia roślinnego!



RECENZJA :
Lubię TO! MYDŁA W KOSTCE są mi bardzo bliskie a,to od EQUILIBRA w szczególności wpisało się w moje gusta - dlaczego? W obecnej sytuacji,kiedy stałam się posiadaczką nie proszonej alergii - MYDŁO o tak wybornym składzie działa na moją podrażnioną skórę niezwykle kojąco.
W połączeniu w wodą - daje delikatną,myjącą pianę,która dobrze oczyszcza i odświeża moją skórę - sprawiając,że zaczerwienienia związane z alergią stają się mniej widoczne...
MYDŁO również dobrze nawilża i odżywia skórę.Nie podrażnia i nie uczula - ma również delikatny,praktycznie nie wyczuwalny zapach.Na prawdę dobrze Nam się współpracuje i na pewno wrócę do jego użytkowania w przyszłości.Wam - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI - uwielbiam!


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą ESCALA : KLIK !!! - ZAPRASZAM!


WYPRZEDAŻE :) HOUSE oraz MOHITO - to jest,to! :)


SPODNIE z TESCO za tzw.GROSZE :p

A Wy - korzystacie z WYPRZEDAŻY?

POZDRAWIAM i do usłyszeniu w NOWYM 2017 ROKU :*



13 komentarzy:

  1. Wspaniałe życzenia. Tobie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    Fajne spodnie, muszę odwiedzić tesco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko dobrze połączyć w kąpieli z uzdatnioną, miękką wodą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to mydełko i też lubię :)
    Szczęśliwego Nowego Roku - buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zestaw Escala. Ciekawe jak te nowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie nie przepadam za mydłami w kostce :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile Rydzyk ma moherów,
    ilu w Sejmie jest frajerów.
    Ile Kwachu dni się bawił
    i kolesi ułaskawił.
    Ile Lepper miał wyroków,
    tyle szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku i dużo Szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne życzenia :) Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym roku :) Widzę, że zakupy udane ! Fajne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś miałam to mydełko .wszystkiego cudownego w Nowym Roku , udanego Sylwestra! Szampańskiej zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam nadzieję jutro zaszaleć troszkę na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj na wyprzedaż i ja bym poszła, ale niestey musze przeczekać ;) Kochana wszytskiego wspaniałego w 2017 Roku!

    OdpowiedzUsuń