piątek, 16 grudnia 2016

RECENZJA - BLEND - A - MED - 3D WHITE LUXE - WHITENING ACCELERATOR & BLEND - A - MED - 3D WHITE LUXE - PERFECTION!

Dobry Wieczór :*
Co u Was? Jakie macie plany na rozpoczynający się WEEKEND?
Ja w SOBOTĘ i NIEDZIELĘ pracuję - mam nadzieję,że te dni w pracy - miną mi bardzo szybko...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam ramach Projektu Ambasadorów marki BLEND - A - MED,organizowanego przez EVERYDAY ME :
https://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!


- BLEND - A - MED - 3D WHITE LUXE - PERFECTION!
75 ml / ok.18,00 zł
- BLEND - A - MED - 3D WHITE LUXE - WHITENING ACCELERATOR!
75 ml / ok.18,00 zł


PERFECTION : wybiela poprzez rozpuszczanie przebarwień powierzchniowych,mikrogranulki polerujące chronią przed powstawaniem nowych przebarwień,sprawia,że Twój uśmiech staje się czysty i świeży.

ACCELERATOR : umyj zęby swoją ulubioną pastą BLEND - A - MED a następnie umyj zęby produktem przyśpieszającym wybielanie,aby wzmocnić i chronić ich biel.



RECENZJA :
BLEND - A - MED - na początku byłam sceptycznie nastawiona co do skuteczności kuracji,którą otrzymałam...Nie spodziewałam się,że ZESTAW dwóch PAST - może się okazać aż tak skuteczny :)
Obie charakteryzują się subtelnym zapachem oraz delikatnym smakiem.
Dobrze się pienią oraz oczyszczają zęby - dając uczucie czystości i świeżości.
Usuwają z zębów nalot a co najważniejsze przy regularnym użytkowaniu zauważyłam znaczną poprawę - jeżeli chodzi o ich KOLOR!Gołym okiem da się zauważyć,że zęby stają się bielsze nawet o 2-3 tony!I,to mi się podoba :) Za na prawdę małe pieniądze można uzyskać efekt - niczym z profesjonalnego gabinetu dentystycznego.Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Korzystałyście kiedyś z takiej KURACJI?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

W dniu dzisiejszym KURIER przywiózł mi moje nowe LOVE :)
Mam nadzieję,że będzie Nam się na prawdę dobrze współpracowało :)


DOBRANOC :)







15 komentarzy:

  1. Skoro tak je chwalisz to żal byłoby nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jutro czeka podróż do Polski prawie 1000km :) całkiem fajny ten zestaw do wybielania, nigdy nie używałam tego typu produktów :) Może się skuszę. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety się nie sprawdził, a szkoda bo zapowiadało się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam te pasty, ale szalu nie bylo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje że Love świetnie współpracuje

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię pasty wybielające,ale ze względu na dziąsła staram się ich unikać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty i tak masz chyba jasną kość :) I ładne ząbki :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię pasty z Blendamed ;)

    OdpowiedzUsuń