czwartek, 1 grudnia 2016

Dear Santa...

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Mamy 01 GRUDNIA - ŚWIĘTA tuż,tuż,tuż...
Każda z Was - tak samo jak JA - ma mniejsze bądź większe MARZENIA.
Te większe zachowam dla siebie a tymi mniejszymi podzielę się z Wami...
Być może zobaczy je MIKOŁAJ i co nie co mi przyniesie :)



- MUA - ULTIMATE UNDRESSED - PALETA 28 CIENI DO POWIEK! KLIK!!!



- ARTDECO - MOST WANTED TO GO - TREND! KLIK!!!


- BOMB COSMETICS - CREATURE COMFORTS - ZESTAW UPOMINKOWY! KLIK!!!


- BOMB COSMETICS - SMAKOWITE ŚWIĘTA - ZESTAW UPOMINKOWY W KSZTAŁCIE CUKIERKA! KLIK!!!


- CUKIERNIA KOSMETYCZNA


- NOTEBOOK BY MARGARET


- TAJNIKI DIY


- MORZE POMYSŁÓW NA BEZMIAR SZCZĘŚCIA


- EMOCJONALNE SOS


- CZAS NA BUTY - BOTKI! KLIK!!!


- ROSSMANN - G BY BACZYŃSKA - SPÓDNICA! KLIK!!!


- TATUAŻ - będzie w MARCU,ale póki go nie ma - marzę o nim :)

To by było na tyle...Z rzeczy materialnych nie potrzebuję więcej...
Szkoda,że Św.Mikołaja nie można prosić o SZCZĘŚCIE - poprosiłabym choć o odrobinę...

Wszystkiego DOBREGO Kochane :*
Udanego WEEKENDU - ja SOBOTĘ spędzę w Częstochowie na...


DOBRANOC.

12 komentarzy:

  1. Botki to mój ulubiony rodzaj obuwia. Te sa fantastyczne i kobiece

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli Mikołaj nie przyniesie trzeba uszczęśliwić się samej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wish lista :)) oby się wypełniła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby marzenia się spełniły, te mniejsze i większe również, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z tych rzeczy i ja bym chciała :) Zestaw od Bomb cosmetic wygląda cudownie :D Botki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja wysyłam Ci szczęścia garść !! :D Grzeczna byłaś ;> Mów szybko ! :D hehe
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę spełnienia zachcianek!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak drogie rzeczy na wishliscie, ze nie ma opcji bogatego Mikolaja ;D Bede musiala sama spelnic swoje "zachciewajki" haha :D
    Botki - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boteczki rowniez widzialabym u siebie pod choinka, chociaz dopasowac cokolwiek na moja chuda czlape jest nie lada wyzwaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się odcienie w paletce MUA :)

    OdpowiedzUsuń