poniedziałek, 28 listopada 2016

RECENZJA - LEE STAFFORD - FIX IT - SZAMPON! + NOWOŚCI!

Dobry Wieczór...
ANDRZEJKI - za Nami...Jeżeli leżenie w ciepłej pościeli,przed telewizorem z kubkiem gorącej herbaty można uznać za DOMÓWKĘ,to taką właśnie miałam - a Wy?
Jak spędziłyście ANDRZEJKI?
Mamy PONIEDZIAŁEK - ostatni w tym miesiącu...
W Starachowicach spadł pierwszy ŚNIEG...Jest BIAŁO,wietrznie i zimno.
Czy Was również POGODA nie rozpieszcza?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy LEE STAFFORD :
http://www.leestafford.com/en/ - ZAPRASZAM!


- LEE STAFFORD - FIX IT - SZAMPON! 250 ml


FIX IT - to pierwszy krok do zdrowych WŁOSÓW!
Pełen WITAMIN : A i E - jest pomocą w nagłych wypadkach - dla włosów suchych oraz uszkodzonych.Kompleks PRO - REPAIR wzmacnia włosy - odżywiając je i nawilżając.


RECENZJA :
Z firmą LEE STAFFORD oraz jej SZAMPONEM - miałam i mam styczność pierwszy raz.
Już na początku muszę przyznać,że spotkał się on z moim uznaniem - gdyż już od pierwszego użycia dobrze wpłynął na moje kapryśne włosy.SZAMPON charakteryzuje się delikatnym a za razem przyjemnym zapachem,który na dłuższy czas po umyciu - utrzymuje się na włosach.
Ma lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu w połączeniu z wodą daje gęstą - myjącą pianę.
Pozostawia włosy czyste,świeże i nawilżone.Nie podrażnia i nie uczula.
Na prawdę dobrze Nam się współpracuje - dlatego dla osób posiadających włosy nadmiernie przetłuszczające się - serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 5/6.

NOWOŚCI - w ostatnim czasie kilka z nich do mnie przywędrowało...


Był pierwszy ŚNIEG - jest również pierwszy UPOMINEK Mikołajkowy - DZIĘKUJĘ :)


BLUZKA z H&M kupiona w lokalnym SH - na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciu.


ŻAKIET z SINSAY.


SPÓDNICA również :)


JEANSY z BIG STAR - są,to chyba moje pierwsze - tak drogie spodnie...

W ostatnim czasie zostałam również AMBASADORKĄ na portalu EVERYDAYME :
https://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!


Nawiązałam nową WSPÓŁPRACĘ z firmą VICTORIA VYNN :
http://victoriavynn.com/ - ZAPRASZAM!


Otrzymałam również NOWOŚCI od EFEKTIMA : http://efektima.eu/ -
ZAPRASZAM!


A sama sobie kupiłam...


Odrobinę DROBNOSTEK.

To by było na tyle...
Czas na SEN - bo już jutro PRACA.

DOBRANOC :*



12 komentarzy:

  1. Wizualnie spodobała mi się marka LEE STAFFORD ze względu na logo :D Super ta koszulka z HM :D Ja już dawno nic fajnego nie dorwałam w sh

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z Efektimy też będę testowała :)
    super nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzki :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uu ile nowości ;) wysłałam już paczkę mikołajową:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam o tej firmie. Fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam odżywkę do włosów tej marki i spisywała się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnych testów zatem Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń