niedziela, 20 listopada 2016

RECENZJA - CELESTIN - MYDŁO ROŚLINNE - ARGAN & ZIOŁA!

Hej...
NIEDZIELA - w moim przypadku - pracująca.
PRZEZIĘBIENIE nie daje mi normalnie funkcjonować - nie mniej jednak o WOLNYM mogę jedynie pomarzyć...A co u Was słychać? Jak Wasze samopoczucie w tę kapryśną pogodę?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy MIA :
http://www.mia-store.pl/ - ZAPRASZAM!


- CELESTIN - MYDŁO ROŚLINNE - ARGAN & ZIOŁA! 150g / 8,00 zł


Naturalne MYDŁO ROŚLINNE na bazie certyfikowanych olejów roślinnych : ARGANOWEGO,AVOCADO,MASŁA SHEA oraz nawilżających olejów : MACADAMIA,JOJOBA,OLIWY Z OLIWEK i ze słodkich MIGDAŁÓW.
MYDŁO wzbogacone dodatkiem Polskich ziół : RUMIANKIEM,NAGIETKIEM,POKRZYWĄ i SIEMIENIEM LNIANYM - doskonale myje nie wysuszając skóry i dodatkowo ją natłuszcza.




RECENZJA :
MYDŁO W KOSTCE - towarzyszy mi podczas każdej kąpieli.
Dodatkowo - jeżeli jest NATURALNE - tym moja sympatia dla niego jest zdecydowanie większa.
To,które otrzymałam od MIA STORE charakteryzuje się intensywnym a za razem przyjemnym zapachem,który na długo po kąpieli - pozostaje na skórze.W połączeniu z wodą MYDŁO dobrze się pieni - doskonale oczyszcza,odświeża i nawilża skórę - pozostawiając ją pachnącą,jedwabiście gładką i natłuszczoną.Nie podrażnia nie uczula - bardzo dobrze mi się z nim współpracuje :)
Serdecznie POLECAM!Moja ocena,to 6/6.

A Wy - jak się zapatrujecie na MYDŁA W KOSTCE?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Kochane...
Przez wydarzenia ostatnich dni oraz tygodni -
nie miałam okazji pokazać Wam mojego nowego nabytku...


Moja LEWA : ŁYDKA z zewnętrznej strony :)
Dlaczego DMUCHAWIEC? Obrazuje ŻYCIE,które jest kruche oraz baaardzo ulotne...

Spokojnej NIEDZIELI :*




9 komentarzy:

  1. kosmetyki CELESTIN są fantastyczne, miałam to mydełko, a tatuaż jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy nabytek, ja nie mam w ogóle tatuaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło bym z chęcią przetestowania ;) Ja dawno temu chciałam zrobić sobie tatuaż na stopie,ale zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że byłabym zadowolona z takiego mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mydełka, ale jeszcze z tek firmy nic nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że wypróbuję to mydełko :)
    Piękny tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydełko będzie się pienić jeszcze bardziej kiedy się go użyje w uzdatnionej wodzie przefiltrowanej przez filtr prysznicowo-kąpielowy systemem kdf.Uzdatniona woda poprawia również stan nawilżenia skóry i włosów.

    OdpowiedzUsuń