wtorek, 15 listopada 2016

RECENZJA - APAR PERFUME - F024 & H733!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie - jak Wasze samopoczucie?
Prowadzenie BLOGA w ostatnim czasie zupełnie mi nie idzie...
Niektórzy mogą pomyśleć,że go porzuciłam - NIE zrobiłam tego - choć czas a właściwie jego brak sprawia,że nie mam siły oraz ochoty aby pisać...Wciąż COŚ się dzieje...Nie są,to dobre zdarzenia...
Mam wrażenie,że z PECHEM się urodziłam,albo...Ktoś mnie przeklął,abym przez cały czas CIERPIAŁA...Powoli zaczynam się do tego przyzwyczajać...Że cały czas jest ŹLE...


Nie mniej jednak mam zobowiązania wobec firm z,którymi współpracuję i postaram się w najbliższym czasie nadrobić wszystkie zaległości.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy z firmą APAR PERFUME : https://aparperfume.pl/ - ZAPRASZAM!


- APAR PERFUME - F024 - ZAPACH INSPIROWANY : CALVIN KLEIN - EUPHORIA!
50 ml / 29,90 zł
- APAR PERFUME - H733 - ZAPACH INSPIROWANY : LACOSTE - ESSENTIAL!
50 ml / 29,90 zł


Firma APAR PERFUME wspólnie z najlepszymi perfumiarzami zapewnia swoim klientom szczegółowo dopracowane,unikatowe kompozycje odpowiedników PERFUM,które obdarzą poczuciem luksusu nawet najbardziej wymagających klientów.


Dla APAR PERFUME tworzenie PERFUM - to sztuka.
Liczy się każdy szczegół - począwszy od starannie dobranej kompozycji zapachowej,po opakowania.
Inspiracje firma czerpie z najnowszych trendów świata PERFUM,które poznaje między innymi na targach branżowych na całym świecie.


Produkcja PERFUM odbywa się w nowoczesnej fabryce wyposażonej w najwyższej jakości technologie spełniające standardy europejskie.Każdy etap produkcji poddany jest kontroli - mającej na celu zapewnienie konsumentom najwyższej jakości.Na każdym etapie tworzenia produktu - firma korzysta z wiedzy oraz doświadczenia wykwalifikowanych specjalistów.Wszystkie PERFUMY przed wprowadzeniem do oferty zostają poddane ocenie publicznej - tak,aby każdy z nich spełniał wszelkie oczekiwania klienta.


Misją firmy jest tworzenie produktów godnych polecenia.
Pragnie ona dostarczyć klientom wysokiej jakości PERFUMY - wobec których nie sposób pozostać obojętnym.Zamierza nieustannie doskonalić oraz rozwijać swoją ofertę - aby jeszcze w 2016 roku poszerzyć asortyment o ponad 30 nowych zapachów.

Skorzystajcie koniecznie z PROMOCJI - "WYPRÓBUJ ZA DARMO"!!!


KLIK !!!

RECENZJA :
Drogie Panie - jak tylko otrzymałam propozycję współpracy od firmy APAR PERFUME - bardzo się ucieszyłam.Po krótkim namyśle wybrałam dwa zapachy : DAMSKI oraz MĘSKI.
Tuż po otrzymaniu przesyłki - moim oczom ukazały się dwa proste a za razem eleganckie PUDEŁKA.Mówią,że piękno tkwi w prostocie - w tym przypadku - to powiedzenie zdecydowanie się sprawdza.Jeżeli chodzi o same zapachy...Znając ORYGINAŁY - śmiem twierdzić,że ich odpowiedniki są łudząco podobne i na prawdę nieznacznie różnią się od tych ORYGINALNYCH.
Ważna jest jednak trwałość - z,którą jest odrobinę gorzej...Myślałam,że ZAPACH zarówno w damskim,jak i w męskim odpowiedniku będzie odrobinę trwalszy...
Ale niestety - dosyć szybko ulatnia się z czego nie do końca jestem zadowolona...
Nie mniej jednak nie ucieka on "za szybko" - dzięki czemu można się nim przez "chwilę" pocieszyć.
Moim zdaniem cena jest adekwatna do jakości produktu - także jeżeli nie chcesz wydawać "setek" na oryginały - masz odpowiedni - odpowiednik - by móc cieszyć się ulubionym zapachem :)
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - znacie produkty tej marki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :*





16 komentarzy:

  1. nie znam tych zapachów ;)
    będzie dobrze, trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam trzy próbki i jedną męską, którą dałam narzeczonemu - uważam, że są fajne, choć wybrałam zapachy nieznane więc nie mam porównania co do autentyczności, jednak pachną piękne i są trwałe, także ja również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio się na nich natknęłam, ale nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że szybko się ulatniają.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też czasami nawet często wydaje się, że wszystkie klątwy i niestety choroby skumulowały się właśnie na mnie. :/ rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jedne perfumy były bardziej trwałe od drugich, może to zależy od konkretnej kompozycji ?
    P.s Mam nadzieję, że się wszytko u Ciebie poukłada jak należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze nie wiem w czym problem ciężko cokolwiek pisać....mi pomaga pewna osoba i analizowane pewnych rzeczy.
    pozdrawiam i życzę szczęścia bo równowaga musi być :**

    OdpowiedzUsuń
  8. głowa do góry :* będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jakość perfum odpowiadała :)
    Żeby Ci się wszystko zaczęło układać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. głowa do góry, po każdej burzy wychodzi słońce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam całkowicie tych perfum, tej marki.
    A Tobie życzę lepszych chwil i nie denerwuj się Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przyznam się szczerze, że nie znam tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak slabo trzymaja to nie dla mnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama zamówiła sobie próbkę i była zadowolona z ich trwałości :)

    OdpowiedzUsuń