wtorek, 8 listopada 2016

KONKURS z marką LIRENE : MAKIJAŻ WYKORZYSTUJĄCY KONTUROWANIE!

Dzień Dobry Drogie Panie...
Co u Was słychać DOBREGO?
W ostatnim czasie pisanie oraz odwiedzanie Waszych blogów zupełnie mi nie idzie...
PRZEPRASZAM.ŻYCIE odrobinę mnie przerasta...Pogoda również nie sprzyja - wszystko kumuluje się w całość - co sprawia,że jestem przygnębiona...Czy,to kiedyś minie?
Nie wiem...Już się chyba przyzwyczaiłam,że moja codzienność - jest...
Jaka jest...

Jakiś czas temu zgłosiłam się do KONKURSU organizowanego przez
LIRENE: http://lirene.pl/ - TEMAT : MAKIJAŻ WYKORZYSTUJĄCY KONTUROWANIE.
Dzięki POMOCY mojej Kochanej Katarzyny - która od podstaw stworzyła mój MAKIJAŻ - mogę Wam przedstawić efekt Naszej pracy.


Do wykonania MAKIJAŻU - Katarzyna użyła wyżej przedstawionych KOSMETYKÓW,które otrzymałam od LIRENE.


1. 
- LIRENE - NO PORES - BAZA MATUJĄCA POD MAKIJAŻ!


2.
- LIRENE - BE PERFECT - KRYJĄCY KOREKTOR PUNKTOWY!
- LIRENE - PERFECT TONE - FLUID DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KOLORU CERY - 100!
- LIRENE - CITY MATT - MINERALNY MATUJĄCY PUDER SYPKI - 01!


3.
- LIRENE - SHINY TOUCH - MINERALNY ROZŚWIETLACZ DO TWARZY I OCZU!
- LIRENE - SCHINY TOUCH - MINERALNY BRONZER Z RÓŻEM MODELUJĄCY OWAL TWARZY!



Taaa...Daaam!

Na KONIEC - chcę Wam serdecznie POLECIĆ - NOWOŚCI od LIRENE.
Choć mam z nimi styczność od niedawna,to już od pierwszego użycia jestem oczarowana.
Jak tylko bliżej się z nimi zapoznam - nie omieszkam napisać Wam o nich - coś więcej.

Kilka dni temu - po długiej nieobecności w Polsce - do Starachowic zawitała
Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/.


Udało Nam się spotkać!
JA - Małgorzata - Katarzyna :)


Takie SMAKOŁYKI towarzyszyły Naszemu spotkaniu...


Taki UPOMINEK do mnie przywędrował - DZIĘKUJĘ.

NOWOŚCI - nie omieszkałam skorzystać z kilku PROMOCJI...


A u Was - co NOWEGO?

Pozdrawiam :*






11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt :D Czy w makijażu czy bez jesteś wyjątkowo piękną kobietą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kominek, dawno nie używałam kosmetyków lirene i niestety w makijażu nie jestem specjalistką

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :) i super nowości :)
    jak ja dawno frytek nie jadłam :D narobiłaś mi ochoty

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, bardzo ładny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń