wtorek, 25 października 2016

RECENZJA - VEERA - PRZECIWŻYLAKOWA - RAJSTOPY & POŃCZOCHY - 70 DEN!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie w ten JESIENNY czas?
U mnie - trochę kiepsko...Po wczorajszej wizycie u lekarza i reklamówce leków,które od Niego otrzymałam - czuję się przygnębiona...Nie mniej jednak muszę znaleźć w sobie siłę,która pomoże mi jak najszybciej pozbyć się dolegliwości,które mi towarzyszą...Trzymajcie proszę za mnie kciuki.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy VEERA : http://przeciwzylakowa.pl/ - ZAPRASZAM!


- VEERA - PRZECIWŻYLAKOWA - RAJSTOPY - 70 DEN! 45,00 zł
- VEERA - PRZECIWŻYLAKOWA - POŃCZOCHY - 70 DEN! 63,20 zł


RAJSTOPY : eleganckie i gładkie - z delikatnym uciskiem.
Testowane klinicznie.Wspomagają prawidłowe krążenie krwi - pozwalają odetchnąć zmęczonym nogom.Zapobiegają żylakom i ich pierwszym objawom.Stosowane również profilaktycznie.
Zapobiegają skutecznie zastojom krwi w żyłach oraz objawom takim,jak obrzęki czy pękanie naczynek krwionośnych.Dzięki włóknom LYCRY oraz wzmocnionej pięcie i palcach - rajstopy są trwałe i zapewniają prawidłowe ułożenie wyrobu na Naszej nodze oraz właściwe rozmieszczenie ucisku.



POŃCZOCHY : z naciskiem na codzienną profilaktykę!
Delikatny - stopniowany ucisk - testowany klinicznie.Wytrzymałe i eleganckie.
Przynoszą ukojenie dla zmęczonych nóg,powodują poprawę krążenia.
Przeciwdziałają pierwszym objawom żylaków.Do stosowania również w profilaktyce.
Działają zapobiegawczo przeciw zastojom krwi w żyłach,obrzękom i pękaniu drobnych naczynek (pajączki).Dzięki wzmocnionej pięcie i palcach - są one trwałe i zapewniają właściwe ukształtowanie wyrobu na Naszej nodze oraz prawidłowe rozmieszczenie ucisku.



Co wyróżnia produkty VEERA - pod względem wizualnym?

- Splot w kształcie PLASTRA MIODU (można go zobaczyć gołym okiem).
- Produkty są anatomicznie dziane - dlatego po ich otworzeniu od razu mają kształt nogi (nie są proste,jak zwykłe rajstopy czy też pończochy).
- Mają zaznaczone palce i piętę (jest,to bardzo ważne,dzięki temu ubierasz produkt prawidłowo,a ucisk znajduje się we właściwym miejscu - wszystkie produkty uciskowe powinny tak wyglądać).


RECENZJA :
Kochane - z produktami marki VEERA miałam i mam styczność pierwszy raz.
Zaczynając od początku - chcę zwrócić uwagę na dbałość z jaką zapakowane są RAJSTOPY oraz POŃCZOCHY,które otrzymałam do testów.Kartonowe PUDEŁECZKA a w nich produkty estetycznie złożone i zapakowane w FOLIOWE TOREBECZKI - dzięki czemu nie ma możliwości aby przez nie uwagę produkty się - "zaciągnęły". Zarówno RAJSTOPY,jak i POŃCZOCHY wykonane są z nie znanego mi wcześniej materiału - jest,to zauważalne,tuż po ich wyjęciu z opakowania,jak również przez pierwszy ich dotyk.Jak wspomina producent - ich splot - przypomina "plaster miodu".Mają kształt nogi ze wzmocnionymi palcami oraz piętami Przy zakładaniu ma się uczucie,że produkty są za małe i za ciasne - jednak - tak właśnie powinno być.
W moim przypadku bardzo dobrze układają się do kształtu nóg - dając delikatne uczucie ucisku - nie jest,to jednak dyskomfortowe.Są bardzo wygodne i wytrzymałe - nie zaciągają się,jak to bywa w przypadku zwykłych RAJSTOP oraz POŃCZOCH.Można je nosić typowo profilaktycznie - jednak głównym ich przeznaczeniem jest wspomaganie prawidłowego krążenia krwi,przeciwdziałanie zastojom krwi w żyłach,jak również przeciwdziałają pierwszym objawom powstawania żylaków.
Przy regularnym ich użytkowaniu - daje się odczuć ukojenie i odprężenie a nogi - po całym dniu - nie są tak ociężałe,jak przed rozpoczęciem użytkowania produktów marki VEERA.
Wraz ze wzrostem DEN - ucisk jest intensywniejszy - co przekłada się na działanie produktów.
Osobiście - serdecznie POLECAM - za całokształt :)
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

Drogie Panie - a Wy - miałyście styczność z produktami tej marki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

ZAPRASZAM Was serdecznie do Sklepu Internetowego :
https://pomaranczka.pl/ - w,którym znajdziecie produkty marki VEERA :)

Pozdrawiam :)








15 komentarzy:

  1. nie znam tych rajstop ale wiele dobrego o nich już czytałam na innych blogach ;) pięknie u Ciebie się prezentują i te szpilki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich produkty, szczególnie w wersji z maksymalnym uciskiem

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja używam tych rajstop i podkolanówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję kupić te pończochy mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam produktów tej marki ale pończochy bardzo lubię, w zasadzie tylko je noszę, bo nie uznaję rajstop :P i chętnie bym je wypróbowała :) a z tymi czerwonymi szpilami esktra! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł z takimi profilaktycznymi rajstopami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupiłam na allegro takie zakolanówki przeciw żylakowe i nie były zbyt wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o produktach tej marki, ale rajstopy z chęcią bym wypróbowała :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń