niedziela, 30 października 2016

RECENZJA - KNEIPP - NA DOBRANOC & RADOSNA CHWILA RELAKSU - AROMATYCZNY PŁYN PIELĘGNUJĄCY DO KĄPIELI!

Witam :*
Mamy przedostatni dzień PAŹDZIERNIKA - za oknem pogoda pozostawia wiele do życzenia...
Jest zimno i bardzo wietrznie,brrr...01 LISTOPADA za pasem - pamiętajmy o wszystkich tych,których już z Nami nie ma...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


- KNEIPP - NA DOBRANOC & RADOSNA CHWILA RELAKSU - AROMATYCZNY PŁYN PIELĘGNUJĄCY DO KĄPIELI!
2 x 400 ml / 2 x 16,99 zł


NA DOBRANOC : lawenda,wanilia,wiesiołek



Rozkoszuj się momentem odprężenia z AROMATYCZNYM PŁYNEM PIELĘGNUJĄCYM DO KĄPIELI - NA DOBRANOC od KNEIPP.Naturalny eteryczny OLEJEK LAWENDOWY i EKSTRAKT WANILIOWY roztaczają łagodnie harmonizujący aromat,który pobudza do marzeń i nastroju do odprężającego snu.Natłuszczający OLEJEK WIESIOŁKOWY chroni skórę przed wysuszeniem.

RADOSNA CHWILA RELAKSU : czerwony mak,konopie



AROMATYCZNY PŁYN  PIELĘGNUJĄCY DO KĄPIELI - RADOSNA CHWILA od KNEIPP z naturalnymi olejkami z CZERWONEGO MAKU i KONOPII ofiaruje dobre samopoczucie i radosne momenty.Nastrojowy,wesoły zapach odpręża ciało i duszę po stresie i napięciach życia codziennego.
Naturalne olejki pielęgnacyjne zapewniają miękkie i sprężyste odczucie skóry.


RECENZJA :
Mmm...Bardo lubię te chwile,kiedy organizuję sobie wieczory SPA - zanurzam się w wannie pełnej gorącej wody i pachnącej piany...Odprężam się,odpoczywam - Wy również tak macie?
PŁYNY DO KĄPIELI od KNEIPP,które otrzymałam do przetestowania - idealnie się do tego nadają :) Charakteryzują się oryginalnymi a za razem intensywnymi zapachami,które nie tylko wypełniają całą łazienkę,pozostają na skórze przez dłuższy czas,ale również koją zmysły.
PŁYNY mają dosyć gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu podczas ich dozowania do wanny.W połączeniu z wodą - dają gęstą,myjącą pianę.Oba idealnie wpasowały się w moje gusta.Lubie kiedy produkty,których używam są skuteczne a te,które przedstawiam - takie właśnie są.Dają uczucie odprężenia,odświeżenia,nawilżenia.Nie podrażniają i nie uczulają.
Kąpiel w ich towarzystwie jest prawdziwą przyjemnością :) Serdecznie POLECAM.
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

A Wy - znacie te PŁYNY?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


Nowa WSPÓŁPRACA - z firmą APAR : https://aparperfume.pl/ - ZAPRASZAM!

Już niebawem i dla Was będę miała małą NIESPODZIANKĘ związaną z firmą APAR :)


Moje małe MARZENIE się spełniło - otrzymałam UPOMINEK :)
Pięknie pachnie :)

Spokojnego POPOŁUDNIA Kochani :*


21 komentarzy:

  1. eee..jutro jest przecież ostatni
    a płyny bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie straciłam poczucie czasu...
      Może dlatego,że mam 3 dni wolnego.

      Usuń
  2. nie miałam tych płynów do kąpieli jeszcze ;)
    mmmm świeca YC zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie wypróbowanie olejków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. ZNam te olejki - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, uwielbiam YANKEE :) i choc ten zapach akurat najmniej mi sie podobal, to mam nadzieje, ze bedzie Ci sie przyjemnie przy nim spedzalo czas ;* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że Twój ukochany spełnia Twoje marzenia. tak powinno być. miałam oba te olejki do kąpieli, podobały mi się bo lubię ziołowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wosk z tego zapachu YC ;) Uwielbiam kąpiele z olejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego upominku :) Też mi się marzy świeca Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych płynów, chociaż niejedno już czytałam na ich temat oraz innych produktów tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opisałam niedawno te płyny na swoim blogu. Wersja lawendowa jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uu marzenia zawsze się spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają, chciałabym je oba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja lubię robić sobie w domu takie małe SPA- ulubiony płyn do kąpieli, zapachowe świece... Kochane- należy nam się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świeca z YC super prezent:) bardzo lubiłam ten wosk kumpeli podarowałam zapach do auta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zachciało sie wziąć długą kapiel. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pełen relax :) Muszę wprowadzić jakieś piękne zapachy do mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te świece ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chętnie mym oddała się przyjemności w domowym SPA z tymi cudownymi olejkami :)
    Gratuluję współpracy Kochana, i prezentu fajnego - uwielbiam świece YC :*

    OdpowiedzUsuń