poniedziałek, 3 października 2016

RECENZJA - JOGOBELLA - TAK WIELE SPOSOBÓW NA RADOŚĆ ZE ŚNIADANIA!

Dobry Wieczór :*
Wiem...W ostatnim czasie jestem tutaj baaardzo rzadko...
PRACA oraz ŻYCIE OSOBISTE wypełniają moją DOBĘ po brzegi...
Każdy mój dzień - od rana do wieczora jest baaardzo intensywny - nie mniej jednak pomimo lepszych i gorszych dni - jestem SZCZĘŚLIWA i mam nadzieję,że się,to nie zmieni.
A co u Was DOBREGO? Dzisiaj w całej Polsce jest wyjątkowy dzień dla każdej KOBIETY - CZARNY PROTEST - Kochane - łączmy się w walce o Nasze PRAWA!



Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie PROJEKTU :
JOGOBELLA, w którym brałam udział dzięki uprzejmości społeczności
TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- JOGOBELLA - MUSLI! 150g / 1,59 zł
- JOGOBELLA - 8 ZBÓŻ! 200g / 2,49 zł
- JOGOBELLA - BREAKFAST! 125g / 2,19 zł


*JOGOBELLA - MUSLI : extra duże kawałki owoców i musli - czego więcej może potrzebować Twój organizm na pierwsze śniadanie?
Dostępne w smakach : TRUSKAWKA - BANAN,MALINA - ANANAS,JABŁKO - GRUSZKA,FIGA - WINOGRONA.

*JOGOBELLA 8 ZBÓŻ : owies,orkisz,żyto,jęczmień,pszenica,ryż,proso,gryka...a do tego pyszny JOGURT w sześciu owocowych smakach.Pyszny posiłek dzięki,któremu Twoje popołudnie stanie się przyjemnością!
Dostępne w smakach :
ANANAS - BANAN,
ŚLIWKA,TRUSKAWKA,BRZOSKWINIA,WIŚNIA,JAGODA.

* JOGOBELLA BREAKFAST : co powiesz na połączenie orzechowego musli i jogurtu?
A może masz ochotę chrupnąć coś z nutą czekolady?
JOGOBELLA BREAKFAST może być dla Ciebie idealną propozycją na drugie śniadanie,zwłaszcza jeżeli lubisz połączenie chupiących elementów i Twojego ulubionego owocowego jogurtu!
Dostępny w smakach : CHOCO CHRUNCHY,TROPICAL MUSLI, NUTS MUSLI.


JOGOBELLA : MUSLI,8 ZBÓŻ,BREAKFAST : to idealne rozwiązanie na ŚNIADANIE i nie tylko!
Co powiesz na,to żeby delektować się pysznym jogurtem JOGOBELLA na drugie śniadanie,lunch lub podwieczorek? Zwłaszcza,że zrównoważnone posiłki w ciągu dnia,to podstawa dobrego samopoczucia.



RECENZJA :
TAK - był,to na prawdę SMACZNY i bardzo udany PROJEKT :)
Jako,że ja sama - jak również większość członków mojej Rodziny - często sięgamy po wszelkiego rodzaju JOGURTY - tym bardziej ten PROJEKT przypadł Nam wszystkim do gustu.
Jeżeli celebrujecie ŚNIADANIA,albo tak,jak Ja żyjecie w ciągłym biegu i najważniejszy posiłek dnia jecie dopiero w pracy - JOGOBELLA przygotowała dla Nas wszystkich wyśmienite rozwiązanie na ŚNIADANIE - pyszne,pożywne i pełne owoców!
MUSLI,8 ZBÓŻ oraz BREAKFAST,to wspaniałe rozwiązanie dla osób ceniących sobie nie tylko OWOCOWY smak,ale również oryginalność,która tkwi w zawartych w JOGURCIE dodatkach.
JOGOBELLA : MUSLI,8 ZBÓŻ i BREAKFAST,to połączenie ekstra dużych kawałków owoców,pysznego jogurtu oraz zbóż,płatków,suszonych owoców i musli.
Każdy z tych składników zaspokoi Twój apetyt i pomoże Ci przejść przez cały dzień z uśmiechem na twarzy :) JOGOBELLA - to połączenie jogurtu,owoców i radości w opakowaniu,które możesz zabrać ze sobą dokąd tylko zechcesz! To smak,któremu trudno się oprzeć - moim zdaniem wszystkie razem jak również każdy z osobna - w jakimś stopniu trafiły w moje kubki smakowe - jednak wybierając swoich faworytów - to 8 ZBÓŻ : BRZOSKWINIA oraz JAGODA - jak również BREAKFAST : CHOCO CHRUNCHY (JAGODA,BANAN) najbardziej utkwiły mi w pamięci i,to do ich zakupu wrócę w przyszłości :) A Ty - jaki SMAK wybierzesz?
Moja ocena dla JOGOBELLA,to :
- MUSLI : 4/6
- 8 ZBÓŻ : 5/6
- BREAKFAST : 6/6

P.S I nawet Wojtkowi : JOGOBELLA przypadła do gustu :)


Drogie Panie...
Postanowiłam,że sama - sobie HYBRYDĘ zrobię :p


Tak więc KUPIŁAM - cały ZESTAW - zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Dostałam również PACZKĘ od Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :)

A co u Was NOWEGO?
DOBRANOC :*

15 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o czarny protest to mam mieszane uczucia trochę tu jest racji, trochę tu.
    Pochwal się jakie pazurki Ci wyszyły ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. straszne jest to, że politycy chcą odebrać nam prawo do decydowania o sobie. często na śniadanie ostatnio jem jogurty z bułką. mniamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuszę się następnym razem na tą Jogobellę :) P.s My Polki to dopiero jesteśmy kobiety ! Jeszcze im pokażemy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio na śniadanie jej jogurt wiejski z dżemem ;) Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Testuję i ja :) rozdałam, zjadłam teraz się dzielę opinią :) kampania trnd smakowita :) jogurty jogobella rulezz

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że jesteś szczęśliwa :* Najbardziej kuszące Jogobella Muśli, lubię ich linię Amerykańskie smaki oraz tradycyjne, owocowe - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. raz zrobisz hybrydę, to przepadniesz na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jogobelle uwielbiam, czesto sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrajne opinie jednak ja jestem za wolnym wyborem. Każda z nas ma własne sumienie. I nie chodzi nam o usuwanie dzieci, ale w życiu zdarzają się różne tragiczne sytuacje i powinnyśmy mieć prawo wyboru !

    OdpowiedzUsuń
  10. brałam udział po raz 1 mi się udało od 3 lat ;) fajna storna fajne projekty :)

    Obserwuje i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jogobelkę a z hybrydek powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń