poniedziałek, 17 października 2016

RECENZJA - BIOXINE - DERMAGEN - DLA KOBIET - ZIOŁOWY SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Wiem,że w ostatnim czasie bywam tu bardzo rzadko - staram się,jak mogę - nie mniej jednak nie wychodzi mi,to za dobrze - PRZEPRASZAM.
Mamy PAŹDZIERNIK - za oknami iście JESIENNA pogoda - przez co i samopoczucie jest nijakie.
Ciepły koc,gorąca herbata z cytryną i obecność bliskiej osoby sprawiają,że nawet szare dni - nabierają kolorów...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy  BIOXINE :
http://bioxsine.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- BIOXINE - DERMAGEN - DLA KOBIET - ZIOŁOWY SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW! 300 ml / ok.30,00 zł


BIOXINE - DERMAGEN - DLA KOBIET - to ziołowy SZAMPON,który został opracowany z myślą o Kobietach mających problem z wypadaniem włosów oraz tych,które chcą zachować zdrowe i gęste włosy.SZAMPON - BIOXINE - to połączenie KRZEMU,NIACYNAMIDU oraz formuły BIOCOMPLEX B11.Regularne stosowanie wzmacnia mieszki włosów,zapobiega wypadaniu włosów oraz wspomaga ich wzrost,jednocześnie pielęgnując je i sprawiając,że są miękkie,lśniące i łatwe w rozczesaniu.


- SZAMPON zapobiega wypadaniu włosów jednocześnie pielęgnując je w sposób odpowiedni dla poszczególnych potrzeb Kobiecych włosów.
- Zawarte w nim WITAMINY i SKŁADNIKI MINERALNE odżywiają włosy sprawiając,że stają się one mocne,zdrowe i pełne życia.
- Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania produktu zostały udowodnione klinicznie.
- SZAMPON stworzono w oparciu o składniki ziołowe i nie powoduje on skutków ubocznych.
- Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje podrażnień.
- Nie zawiera barwników.

RECENZJA :
Ojjj...TAK! Moje włosy zdecydowanie lubią wszelkiej maści SZAMPONY ZIOŁOWE.
Zauważyłam,że przy regularnym ich stosowaniu włosy na dłużej zachowują świeżość - co jest dla mnie niezwykle istotne.Jeżeli chodzi o SZAMPON od BIOXINE - na prawdę się polubiliśmy.
Za co? Ma on na pewno bardzo praktyczną butelkę oraz delikatny,przyjemny zapach.
Charakteryzuje się lekką formułą oraz konsystencją - dzięki czemu z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza.W połączeniu z wodą - daje gęstą pianę.Dobrze myje,oczyszcza i odświeża włosy oraz skórę głowy.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę - jeżeli chodzi o wypadanie,które znacznie się zmniejszyło.Poza tym SZAMPON nie podrażnia i nie uczula.
Dobrze mi się z nim współpracuje - dlatego i Wam serdecznie go POLECAM.
Moja ocena,to 6/6.

Małe NOWOŚCI również się u mnie pojawiły :)
Skorzystałam z PROMOCJI oraz WYPRZEDAŻY - nie mogłam inaczej :p


KUBKI z BIEDRONKI :)


KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE zakupione w TESCO na WYPRZEDAŻY -
ceny od 2,70 do 3,90 zł :)


ROSSMANNA również nie ominęłam :p
UPOMINKI od mojego Mania :*

A Wy? Skorzystałyście z PROMOCJI w ROSSMANNIE?
Co kupiłyście?

DOBRANOC :*

8 komentarzy:

  1. Ja skorzystałam i uzupełniłam zapasy. Najbardziej zaszalałam na pierwszej turze, a na dwóch pozostałych kupiłam tylko kosmetyki mi potrzebne ;) Może wypróbuje ten szampon ;) Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ale inną wersję tego szamponu, przyznam że i ta mnie bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Autorkę i komentujące Panie, i od razu rozszyfrowuję tajemniczy "BIOCOMPLEX B11" - to kwas foliowy - ale spokojnie, rzeczywiście działa wzmacniająco. Swoją drogą zachwyca mnie ta poetyka kosmetyczna :) "BIOCOMPLEX" :) kwas foliowy, ale jak brzmi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez uwielbiam kosmetyki ziołowe, dlatego ten szampon musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon coś dla mnie mi ostatnio jak zawsze jesienią wypadają włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety z promocji nie skorzystałam ale dlatego, że obecnie nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kubeczki, moje włosy też lubią szampony ziołowe.

    OdpowiedzUsuń