poniedziałek, 19 września 2016

RECENZJA - TOŁPA - BOTANIC - CZERWONY RYŻ 40+ - UJĘDRNIAJĄCY KREM REGENERUJĄCY! + NOWOŚCI :)

Witam :*
PONIEDZIAŁEK - w Starachowicach - baaardzo JESIENNY.
W powietrzu czuć nadchodzącą JESIEŃ - jej aura małymi krokami się do Nas zbliża...
Czas - przeprosić się z cieplejszą odzieżą,przygotować gruby koc i gorącą herbatę z cytryną...

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy 
MIA : http://www.mia-store.pl/ - ZAPRASZAM!


- TOŁPA - BOTANIC - CZERWONY RYŻ 40+ - UJĘDRNIAJĄCY KREM REGENERUJĄCY!
40 ml / 25,00 zł - cena PROMOCYJNA!

KREM ten testowała i nadal testuje moja Kochana MAMA :)


Botaniczny KREM od TOŁPA ma przyjemną,bogatą konsystencję i ujmujący zapach.
Przywraca napięcie i sprężystość,spłyca istniejące zmarszczki.
Ujędrnia,odżywia i pobudza regenerację skóry w czasie snu.Nawilża i przywraca młody,promienny wygląd.


0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA :
Drogie Panie - cera mojej Mamy jest niezwykle kapryśna...
Wiele KREMÓW powoduje u Niej podrażnienia oraz uczulenia.
Tym razem było wręcz przeciwnie :) Delikatny a za razem przyjemny zapach - w połączeniu z lekką formułą oraz konsystencją sprawiły,że KREM z łatwością się aplikuje,rozprowadza i wchłania.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry.
Jest ona bardziej nawilżona,odżywiona i jędrna - nie jest,to efekt spektakularny - nie mniej jednak widoczny a jest,to bardzo dużym plusem :) Cera wygląda zdrowo i świeżo - moja MAMA jest niezwykle zadowolona z działania tego KREMU.Podczas jego użytkowania nie doznała żadnego podrażnienia czy też uczulenia - dlatego serdecznie POLECA ten KREM!
Jej ocena,to 6/6.

Może nie Wy - ale czy Wasze MAMY miały styczność z tym KREMEM?
Jakie jest Ich zdanie - na jego temat?

NOWOŚCI :) Odrobinę ich jest - nie tylko dla mnie :p


Przesyłka dla WOJTKA od portalu WIEM JAK KARMIĆ :
https://www.wiemjakkarmic.pl/ - ZAPRASZAM!


Przesyłka dla WOJTKA od firmy KRAKVET : http://www.krakvet.pl/ -
ZAPRASZAM!


Zostałam Ambasadorką JOGOBELLA - dzięki portalowi TRND.PL :
http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


RAMKI z BIEDRONKI - nie mogłam im się oprzeć :)
BUTY,które dostałam w prezencie od Cioci - DZIĘKUJĘ :*


UPOMINKI z nad MORZA - DZIĘKUJĘ :*


Ode mnie - dla mnie :)

To by było na tyle - POZDRAWIAM :):*



17 komentarzy:

  1. uwielbiam pamiątki z wybrzeża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te buty kochana. taka ciocia to skarb

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oddałam ten krem mamie do testów. Bardzo lubię kosmetyki Tołpa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam styczności z tym kremem, moja mama także, od dawna czuję , że nadchodzi jesień. Fajne przesyłki i nowości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani bardzo dobry artykuł, że byłoby lepiej, gdyby ostatnie stwierdzenie oraz wnioski na łatwość w wyciąganiu wniosków. nadal chodzi o hałas z Zahra sklep ziołowy niezawodnego i największy w Indonezji na swoim blogu (sukces) zawsze jest skuteczne
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  7. Tołpa ma dobre produkty, te które stosowałam jestem z nich zadowolona ; )
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. super że krem się sprawdza u Twojej Mamci :) O marce słyszałam wiele pozytywnych opinii :)
    Ile smakołyków dla Psiaka, mój niestety jest skazany tylko na karmę hypoalergiczną ponieważ ma alergie... Gratuluje raz jeszcze smakowitości od Jogobella i trnd! Extra! :D
    Ramki z biedy przecudowne! Nie widziałam ich u mnie! Pozdrawiam i udanego weekendu życzę Moja Droga!

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że Twoja mama jest zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam naet tej serii ejszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem wygląda na bardzo fajny, dobrze że mama zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę napatrzeć się na te biedronkowe ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Tołpy miałam jedynie maseczki, które nie były złe. Mam chyba jakiś balsam do ciała w zapasach, ale jeszcze się do niego nie dobrałam.
    Świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń