niedziela, 11 września 2016

RECENZJA - LENOR - UNSTOPPABLES - FRESH - PEREŁKI INTENSYWNIE ZAPACHOWE!

Dzień Dobry BARDZO :*
WEEKEND - dzisiaj i jutro mam długo wyczekiwane WOLNE :)
Pogoda w Starachowicach jest wyśmienita - jak dla mnie,nawet za bardzo...
Cieszę się z przedłużonego LATA - nie mniej jednak wysoka temperatura i duchota bardzo mi doskwierają - po cichu czekam na lekkie ochłodzenie :)
A Wy - jak spędzacie trwający WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od portalu
EVERYDAYME : http://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!


- LENOR - UNSTOPPABLES - FRESH - PEREŁKI INTENSYWNIE ZAPACHOWE!
275g / ok.28,00 zł - bez PROMOCJI!


LENOR - UNSTOPPABLES - to specjalne PEREŁKI,które wsypujesz do pralki przed rozpoczęciem prania,aby cieszyć się długotrwałą świeżością ubrań.
PEREŁKI rozpuszczają się podczas prania,uwalniają swój zapach i nasycają nim włókna Twoich ubrań,aby zapewnić Ci do 12 tygodni - ŚWIEŻOŚCI - dotyczy ubrań przechowywanych w szafie!
LENOR UNSTOPPABLES - połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi ,zielonymi nutami górnymi - nadaje tym PEREŁKOM ich morski charakter.



RECENZJA :
Drogie Panie - kiedy tylko NOWOŚĆ od LENOR pojawiła się na sklepowych półkach - wzbudziła moje zainteresowanie...Początkowo zastanawiałam się - co,to jest - ale gdy tylko stałam się posiadaczką wersji zapachowej FRESH od razu się nią zachwyciłam!
Zupełnie niepozorne PEREŁKI mają na prawdę intensywny zapach - dzięki czemu mogą posłużyć nie tylko do prania,ale również,jako odświeżacz - np.do szafy - wystarczy wsypać odrobinę do woreczka z organzy i zawiesić na jednym z wieszaków :)
Wracając jednak do ich pierwotnego zastosowania...Producent zaleca wsypanie do bębna jednej nakrętki wypełnionej PEREŁKAMI - jak dla mnie jest,to jednak zdecydowanie za dużo i wsypuję jej połowę - moim zdaniem jest,to wystarczające.Tuż po praniu - ubrania przesiąknięte są intensywnym a za razem świeżym zapachem,który utrzymuje się na odzieży również długi czas po jej wyschnięciu.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona - ich skutecznością! Z czystym sumieniem - serdecznie POLECAM!Moja ocena,to : 6+/6.

Pozdrawiam :)


23 komentarze:

  1. Miałam i są super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachną rewelacyjnie! Bardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mojego chłopaka, on lubi gdy pranie intensywnie pachnie po wyjęciu

    OdpowiedzUsuń
  4. One są zamiast proszczu czy płynku do płukania ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tak wysoka ocena:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama uzywala tych perelek ale chyba z innej firmy (jakies dostepnej w uk bo tu mieszkamy) i nie byla zadowolona. Musze jej wspomniec o tych skoro tak je zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam ich w sklepach, ale poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perełki z Lenora są świetne! Polecam wszystkim zapach piękny, długo się utrzymuje. Szczególnie polecam prać w nich firany i pościele wtedy zapach unosi się w całym domu:) ZOSIASAMOSIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę je wypróbować :D Zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy stosuje się je zamiast proszku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię gdy pranie pachnie ale nie zbyt mocno, przyznam że ciekawi mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam bardzo ciekawa recenzji tego produktu. Zachęciłaś mnie do kupna :) Bardzo lubię, gdy pranie ładnie pachnie. Zawsze pomagają mi w tym płyny do płukania ale nie zaszkodzi wypróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie cuda, trzeba będzie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze je kiedyś kupić na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię płyn Lenore, muszę teraz wypróbować perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁAŁ! Zachęcasz do wypróbowania tych perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam te perełki tylko w innej wersji zapachowej. Były genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też je kupiłam jak tylko pojawiły się na rynku i byłam bardzo zadowolona, jednak ich cena jest jak dla mnie stanowczo za wysoka.

    OdpowiedzUsuń