poniedziałek, 5 września 2016

RECENZJA - HERBA STUDIO - TISANE - FRESH - BALSAM DO UST! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND? Moje ostatnie dni po brzegi wypełnione są RADOŚCIĄ :)
Wspaniała pogoda oraz towarzystwo sprawiają,że...PROMIENIEJĘ - chwilo - trwaj!


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy HERBA STUDIO : http://www.herbastudio.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


- HERBA STUDIO - TISANE - FRESH - BALSAM DO UST!
4,7g / ok.10,00 zł


NOWOŚĆ!

Sprawdź,jak bardzo odświeżający i orzeźwiający może być BALSAM DO UST!
NOWE - zielone - TISANE - FRESH - z dodatkiem naturalnych olejków ze świeżej mięty,eukaliptusa i cytryny - to doskonałe rozwiązanie dla osób wymagających ekspresowego nawilżenia i odświeżenia ust!


Przyjemny efekt chłodzenia sprawdzi się nawet w bardzo suche i upalne dni - a bogactwo nawilżających składników szybko zregeneruje przesuszone usta a wszystko,to w formie lekkiego,aksamitnego BALSAMU o intensywnym,słodkim zapachu świeżej MIĘTY.

RECENZJA :
Ojjj...Firma HERBA STUDIO na prawdę się postarała :)
Wersja FRESH,jak najbardziej wpisała się w moje gusta - dlaczego?
BALSAM charakteryzuje się baaardzo przyjemnym,rześkim zapachem - który na długo utrzymuje się na ustach :) Z łatwością się aplikuje i rozprowadza - pozostawiając usta nawilżone,odżywione oraz miękkie.Daje delikatne uczucie chłodu,które jak dla mnie jest bardzo przyjemne.
Nie lepi się,nie podrażnia i nie uczula.Jak dla mnie - jest na prawdę świetny.
Serdecznie POLECAM :) Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI - w ostatnim czasie odrobinę "zaszalałam" :p
No,bo jeżeli czegoś nie wolno a bardzo się chce - to można :)


KOSMETYKI - a jakże :)


Drobiazgi do DOMU.


BIEDRONKA - zaliczona!


DRES - za całe 24,00 zł :p



Nie mogłam się powstrzymać :p


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą VEERA : http://kati.pl/ - ZAPRASZAM!

To by było na tyle :)
Serdecznie Was POZDRAWIAM :)


18 komentarzy:

  1. Miałam balsam Tisane do ust ale ten klasyczny, bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości, nie długo też zacznę testować ten balsam do ust z Tisane

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie za bardzo przepadam za balsamami w słoiczku

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten czarny t-shirt :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tisane muszę kiedyś sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wersji balsamu Tisane jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już pozytywne recenzje o tym nowym balsamie z Tisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie moro ! Hit sezonu, uwielbiam :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moro o rany! Powróciły wspomnienia z dzieciństwa! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Paryski tiszercik i spodnie moro - very, very nice! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsamiki Tisane dobrze się u mnie spisują :) Zwłaszcza zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 양 아주 좋은 기사, 그것은 더 좋을 것이다 경우 결론을 도출의 편의를 위해 마지막 문 플러스 결론. 항상 성공 안부 귀하의 블로그 (성공)의 저장 자라 인도네시아 허브 신뢰성과 최대의 소음을 계속
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam klasyczne Tisane, może i to kiedys wypróbuję.
    Ja również testuje obecnie podkolanówki marki Veera.

    OdpowiedzUsuń