piątek, 23 września 2016

RECENZJA - DIAGNOSIS - NOVACLEAR - KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA CERY TŁUSTEJ,TRĄDZIKOWEJ!

Dobry Wieczór :*
PIĄTEK - dla niektórych WEEKENDU początek...
Ja - niestety cały WEEKEND spędzę w pracy - nie mniej jednak każde popołudnie sprawia,że chce mi się chcieć - dzięki Jego obecności :* W Starachowicach pogoda jest niezwykle kapryśna - dzięki czemu sezon "NIE WIEM W CO SIĘ UBRAĆ" można uznać za otwarty...A co u Was Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie przed rozpoczynającym się WEEKENDEM? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy  DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ - ZAPRASZAM!


- NOVACLEAR - KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA CERY TŁUSTEJ,TRĄDZIKOWEJ!
CENA ZESTAWU w zależności od miejsca zakupu waha się w granicach 50,00 - 100,00 zł


OD LEWEJ :
- DELIKATNY PŁYN DO MYCIA TWARZY
- MASECZKA DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ
- KREM DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ
- PREPARAT PUNKTOWY DO OSUSZANIA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH

- DELIKATNY PŁYN DO MYCIA TWARZY 150 ml


Delikatny PŁYN DO MYCIA TWARZY - zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej,ze skłonnością do zmian trądzikowych.Substancje myjące zawarte w preparacie odblokowują pory,usuwają makijaż oraz obumarły naskórek.ACNE CLEANSER - reguluje wydzielanie sebum oraz zapobiega powstawaniu zaskórników.Zawarte w ACNE CLEANSER : OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO oraz EKSTRAKT Z KOZIERADKI - skutecznie łagodzą zmiany zapalne.
ALANTOINA i PANTENOL - działają nawilżająco,powodując wygładzenie i zmiękczenie naskórka.
Kwaśne pH PŁYNU pomaga utrzymać ochronny płaszcz hydrolipidowy skóry.

- MASECZKA DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ 50g


MASECZKA do cery tłustej i trądzikowej - zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej - ze skłonnością do zmian trądzikowych.Zawarty w ACNE MASK SILICON COMPLEX absorbuje nadmiar łoju,oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd.INFLACIN skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze.
KWAS MLEKOWY odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.

- KREM DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ 40 ml


KREM do cery tłustej i trądzikowej - zawarty w ACNE CREAM - KWAS SALICYLOWY 2%,złuszczając delikatnie obumarły naskórek - zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków,pozostawiając skórę czystą i wygładzoną.Obecny w preparacie INFLACIN skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalane na skórze.SQUALANE zapewnia właściwe nawilżenie skóry.

- PREPARAT PUNKTOWY DO OSUSZANIA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH 10 ml


PREPARAT PUNKTOWY DO OSUSZANIA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH - odpowiednio dobrane w ACNE SPOT TREATMENT składniki działają osuszająco,złuszczająco i oczyszczająco.
KWAS SALICYLOWY 2% działa antybakteryjnie i keratolitycznie,złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory.Obecny w preparacie INFLACIN skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapale na skórze.ACNE SPOT TREATMENT ma formę bezbarwnego żelu - po zastosowaniu nie zostawia śladów.Makijaż można wykonywać bezpośrednio po wyschnięciu preparatu.


OD LEWEJ :
- DELIKATNY PŁYN DO MYCIA TWARZY
- MASECZKA DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ
- KREM DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ
- PREPARAT PUNKTOWY DO OSUSZANIA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH

RECENZJA :
Drogie Panie - jako posiadaczka cery tłustej,ze skłonnością do trądziku - jestem jak najbardziej otwarta na testowanie NOWOŚCI,które pomogłyby mi - uporać się z tymi problemami.
Nie ukrywam,że przetestowałam już wiele produktów,które były mniej bądź bardziej skutecznie - nie mniej jednak jeszcze żadne nie okazały się "złotym środkiem",którego szukałam i szukam dalej...Seria kosmetyków NOVACLEAR zaskoczyła mnie swoją delikatnością - jeżeli chodzi o szatę graficzną - która jest baaardzo klasyczna.Produkty charakteryzują się dosyć specyficznym zapachem - nie jest on jednak intensywnie nieprzyjemny i da się do niego przyzwyczaić.
Jeżeli zaś chodzi o działanie wszystkich KOSMETYKÓW,jak również każdego z osobna - można powiedzieć,że spotkały się one z moim zainteresowaniem.Produkty z łatwością się aplikują i rozprowadzają.Nie pozostawiają tłustej warstwy!Nie podrażniają i nie uczulają.Przy regularnym użytkowaniu - stan mojej cery znacznie się poprawił...TRĄDZIK w dużej mierze ustąpił - cera nie jest już widocznie zaczerwieniona - wygląda zdrowo i promiennie.Jest nawilżona i wygładzona.
Nie jest,to jednak efekt długotrwały,gdyż po odstawieniu KOSMETYKÓW - problemy skórne - niestety powróciły...Generalnie - dla osób z małym TRĄDZIKIEM ta seria powinna się okazać skuteczna.Moja ocena,to 4/6.

A Wy? Znacie PRODUKTY tej maki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :*


16 komentarzy:

  1. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znam markę ale po tą serię nie sięgnę bo nie jest dla mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki zainteresowały mnie bo są odpowiednie dla mojego typu cery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię ten preparat punktowy na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie sięgam po takie kosmetyki bo wiem że i tak by się nie sprawdziły może krem lub maseczka ale nie kremy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się bliżej przyjrzeć temu zestawowi. Nie mam skóry trądzikowej, ale mój mąż ma i z pewnością by go docenił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę znam i bardzo lubię :) Ciekawi mnie ten zestaw, dosyć dużo kosmetyków w niego wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam kompletnie tej marki, ale ponieważ nie borykam się ani z cerą tłustą, ani z trądzikiem, raczej się nie zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, teraz nie mam problemu z trądzikiem, czasem tylko niespodzianki mi wyskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Jeszcze do niedawna borykałam się z trądzikiem. Teraz stosuję na noc świetnie złuszczające serum z kwasem glikolowym firmy Liqpharm. Moja cera jest wyraźnie gładsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam krem z tej serii i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś nie przepadam za tą serią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam problemu z trądzikiem, a więc nigdy się nawet nie interesowałam takimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tymczasowy efekt to trochę za mało, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. O to zupełnie nie moja bajka. Już od dawna nie używam takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś dla mojej skóry. Musze wypróbowac!

    OdpowiedzUsuń