poniedziałek, 8 sierpnia 2016

WAKACJE 2016!

Witam - WRÓCIŁAM :*
Choć przede mną jeszcze TYDZIEŃ - URLOPU - to już nigdzie się nie wybieram.
Teraz czas na OBOWIĄZKI DOMOWE.
Po wyjeździe,który sprawił,że nie tylko zmieniłam miejsce i powietrze - ale również odpoczęłam psychicznie oraz fizycznie - czas wrócić do codzienności...
Ten czas - bez pracy oraz problemów - bardzo mi pomaga w starciu z własnymi myślami oraz słabościami...Zmusza mnie on do REFLEKSJI...
A co u Was Drogie Panie? :*

ZAPRASZAM Was serdecznie do MINI - RELACJI z moich WAKACJI :)

Pomimo swoich zarzekań odnośnie ponownego wyjazdu do ZAKOPANEGO - właśnie tam spędziłam kilka dni swojego URLOPU...Brat oraz Jego RODZINA - mnie przygarnęli i takim oto sposobem znów się tam znalazłam...
Przyznam,że to bardzo dziwne uczucie - chodzić tymi samymi drogami - które w ubiegłym roku pokonywałam ze swoją wielką MIŁOŚCIĄ...Każde odwiedzone miejsce - wywoływało lawinę wspomnień...

GUBAŁÓWKA - to tam mieścił się Nasz NOCLEG :

WILLA NA SZCZYCIE : http://willanaszczycie.pl/ - ZAPRASZAM!


Wysoki STANDARD + atrakcyjna cena ze ŚNIADANIEM = na prawdę WARTO!

Przez cały pobyt towarzyszyła Nam fantastyczna pogoda.
Było słonecznie i baaardzo ciepło :)

1 DZIEŃ : 

Pierwszego dnia wybraliśmy się do Doliny Strążyskiej - zobaczyć Wodospad Siklawica - w tym roku przynajmniej nie był wyschnięty,jak to było w ubiegłym roku.


Po pokonaniu całej trasy - przyszedł czas na obiad w
KARCZMIE "ŻABI DWÓR" : http://karczmazabidwor.pl/zakopane
- która serwuje na prawdę pyszne jedzenie - serdecznie ją Wam POLECAM!


Tuż po zameldowaniu w miejscu noclegowym - korzystając ze wspaniałej pogody udaliśmy się na spacer wzdłuż i wszerz Gubałówki - widoki były WSPANIAŁE :)


Z moją małą,dzielną TURYSTKĄ :*




Nie ma,to - jak jechać na WAKACJE z prywatnym OCHRONIARZEM :p

2 DZIEŃ :

Morskie Oko - przyznam bez bicia,że w tym roku na górę wjechaliśmy bryczką - ze względu na Małą,która nie dałaby rady przejść pieszo ok.10 km - nie mniej jednak na dół - zeszliśmy pieszo a moja Zuzanna była baaardzo dzielna :)


Z samego rana z Gubałówki - zeszliśmy pieszo do Dworca Autobusowego,by złapać BUSA na Morskie Oko...


"Nie oderwię stóp od ziemi - zostanę tak - nim świt mnie zmieni..."


Na miejscu było tyyyle ludzi,że cudem można było zrobić - DOBRE - zdjęcie.

Po powrocie - przeszliśmy Krupówki i wróciliśmy do "domu".

3 DZIEŃ :

Przeznaczyliśmy go na odpoczynek i wybraliśmy się na
Chochołowskie Termy : http://www.chocholowskietermy.pl/
- jest,to NOWY obiekt - jak najbardziej godzien POLECENIA :)



Poranny wypoczynek :)


Bo RYBKA lubi pływać :)

Po TERMACH byliśmy na obiedzie w KARCZMIE "U ŚLIWY" :
http://www.sliwa.chocholow.pl/ oraz na Słowacji - chyba po,to samo co każdy :p





Moja mała GÓRALECZKA :*

To by było na tyle...Ze względów rodzinnych ENERGYLANDIA została przełożona na inny termin.
Nie mniej jednak wypoczęłam - w każdym tego słowa znaczeniu :)

Na zakończenie tygodnia - tuż po powrocie do Starachowic - wybraliśmy się na Holi Festival - Święto Kolorów w Starachowicach - było fantastycznie :p


DOBRE - ZŁEGO początki :p



fot. Fotografika : Mateusz Lis : KLIK !!!



PONIEDZIAŁEK zbliża się ku końcowi - więc wraz z tymi WSPOMNIENIAMI życzę Wam spokojnej nocy :*


18 komentarzy:

  1. taki festiwal kolorów ma się odbyć u mnie w miasteczku:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam góry, jeszcze w tym miesiącu sama będę tam wypoczywać :) Twój wyjazd także widać, że udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz po urlopie, ale co weekend, staramy się jeszcze gdzieś jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie piękne miejsce ! :) wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za polecenie noclegu, wybieram się z chłopakiem jesienią w góry i może skorzystamy. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś super urlop! Willa na szczycie piękna :) Byłam kiedyś nad morskim okiem i chętnie tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że urlop się udał :) Należało się ! P.s masz może nr telefonu od tego ochroniarza ? Też by się taki przydał mi haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowywał bezpieczną odległość i nieśmiały był - także numeru nie wyegzekwowałam :p

      Usuń
  9. oj ruszyłabym w góry... nad morskim okiem byłam daaawno temu

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wakacje w górach, sama chętnie jeździłam z mężem do Zakopanego.

    OdpowiedzUsuń
  11. prywatny ochroniarz wymiata haha:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Zakopane i mogę często tam wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja byłam z Bratem,Jego Żoną i Córką.
      Mieliśmy POKÓJ STUDIO (2 pokoje w 1) i cena za dobę wyniosła 250 zł ze śniadaniem - czyli na osobę wyszło Nam 62,50 zł za dobę :)

      Usuń