środa, 31 sierpnia 2016

RECENZJA - LE PETIT MARSEILLAIS - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC,PIELĘGNUJĄCY BALSAM DO MYCIA,PIELĘGNUJĄCY KREM DO MYCIA!

Dobry Wieczór :*
Co u Was DOBREGO?
Jak Wam minął ostatni dzień SIERPNIA?
Mnie - pracowicie...W ostatnim czasie mam bardzo intensywny czas w pracy...
Jest niezwykle męcząco - co sprawia,że cała moja energia - pod koniec każdego dnia jest tylko miłym wspomnieniem...Z niecierpliwością wyczekuję WEEKENDU - mam nadzieję,że pogoda dopisze i uda mi się miło spędzić czas,aby wraz z początkiem nowego tygodnia - w pełni sił - znów wrócić do pracy :) W dniu dzisiejszym obchodzimy...


Dlatego sobie samej - oraz każdej z Was - życzę - nie kończącej się pasji,jaką jest PISANIE :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w Paczce Ambasadorki - LE PETIT MARSEILLAIS  : https://ambasadorkalpm.pl/ - ZAPRASZAM!


- LE PETIT MARSEILLAIS - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC - MALINA I PIWONIA!
250 ml / ok.9,00 zł


MALINA i PIWONIA : uwielbiają promienie śródziemnomorskiego słońca.
MALINA jest owocem szczególnie cenionym za apetyczny,pełen aromatu zapach.
Wiosną PIWONIE rozświetlają ogrody swymi dużymi kwiatami o niezwykle charakterystycznej woni.

WYJĄTKOWA DELIKATNOŚĆ - formuła,jakiej pragnie Twoja skóra!

LE PETIT MARSEILLAIS - MALINA i PIWONIA : delikatnie oczyszcza Twoją skórę.
Aksamitna,łatwa do spłukiwania piana uwalnia owocowy,świeży i aromatyczny zapach,który rozbudzi Twoje zmysły.Twoja skóra pięknieje - jest miękka,nawilżona i odżywiona!

- LE PETIT MARSEILLAIS - PIELĘGNUJĄCY BALSAM DO MYCIA - INTENSYWNE ODŻYWIANIE! 250 ml / ok.12,00 zł


Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - MASŁA ARGANOWEGO,WOSKU PSZCZELEGO i OLEJKU RÓŻANEGO - zamkniętych w PIELĘGNUJĄCYM BALSAMIE DO MYCIA od LE PETIT MARSEILLAIS.

PIELĘGNUJĄCY BALSAM DO MYCIA  - nie tylko oczyszcza skórę,ale także pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego.Formuła KREMOWEGO BALSAMU pozostawia Twoją skórę intensywnie odżywioną i nawilżoną aż do 24H!

- MASŁO ARGANOWE : zwane też "młodym złotem pustyni" - do dziś używane jest przez berberyjsie Kobiety w Maroku dla ochrony skóry przed wiatrem i słońcem.
- WOSK PSZCZELI : od czasów starożytnych używany jest,jako składnik balsamów ze względu na swoje właściwości pielęgnujące i wygładzające.
- OLEJEK RÓŻANY : cenny olejek różany powstaje z płatków róży,które zbiera się o poranku,tuż po opadnięciu kropel rosy.

- LE PETIT MARSEILLAIS - PIELĘGNUJĄCY KREM DO MYCIA - INTENSYWNE NAWILŻANIE! 250 ml  / ok.12,00 zł


Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - MASŁA SHEA i AKACJI - zamkniętych w PIELĘGNUJĄCYM KREMIE DO MYCIA od MYCIA od LE PETIT MARSEILLAIS.

PIELĘGNUJĄCY KREM DO MYCIA - nie tylko oczyszcza skórę,ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego.Formuła KREMU pozostawia Twoją skórę intensywnie nawilżoną i odżywioną.

- MASŁO SHEA : powstaje ze zbieranych ręcznie orzechów z drzewa masłowego,które wyrasta w blasku promieni afrykańskiego słońca.MASŁO SHEA słynie ze swoich właściwości pielęgnacyjnych,nawilżających i natłuszczających.
- AKACJA : od wieków ceniona jest za swoje kwiaty,które uwalniają delikatny,słodki zapach.


RECENZJA :
Czuję się wyróżniona - mając tę przyjemność i mogąc testować wyżej przedstawione produkty do kąpieli :) Jeżeli chodzi o firmę LE PETIT MARSEILLAIS - jest,to już Nasza kolejna - pachnąca - współpraca.Z każdym kolejnym razem - jestem pod coraz większym wrażeniem NOWOŚCI,jakie są wprowadzane na rynek.Jak większość z Was zdążyła się już przekonać - jestem wielką fanką produktów do kąpieli - dlatego bardzo się ucieszyłam,kiedy moim oczom ukazały się NOWOŚCI - przeznaczone właśnie do kąpieli - nieziemsko pachnące NOWOŚCI.Wszystkie razem,jak i każdy z osobna charakteryzują się niezwykle przyjemnymi,subtelnymi zapachami,które nie tylko wypełniają całą łazienkę,ale przede wszystkim na długo otulają Naszą skórę.ŻEL,BALSAM oraz KREM - w połączeniu z wodą - tworzą myjącą piankę,która doskonale oczyszcza,odświeża,odżywia oraz nawilża całe ciało - pozostawiając je delikatne w dotyku.Łączona RECENZJA - ma za zadanie pokazać w jak znikomym stopniu produkty te się od siebie różnią - a jednak łączy je tak wiele - skuteczność :) Kosmetyki nie podrażniają,nie uczulają ale na pewno zdecydowanie rozpieszczają ciało oraz zmysły :) Serdecznie POLECAM! Moja ocena dla każdego produktu,to 6/6.

Kochane - a jakie jest Wasze zdanie na temat KOSMETYKÓW od Le Petit Marseillais?

DOBRANOC :*





22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kosmetyki LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LPM króluje u mnie w łazience :))
    p.s w jakiej cenie Nivea w Tesco :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Tobie życzę samych przyjemności z blogowania :*
    Żel tej marki miałam piwonia z maliną

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo produkty z tej firmy, mam jednak wrażenie że ich mydła mają trwalszy zapach niż żele do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się ambasadorskie paczki Le Petit Marseillais wszystko jest pięknie zapakowane. ja tych kosmetyków jeszcze tak na prawdę nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  6. :D Ja się cieszę że mogłam poznać te kosmetyki ! Są naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale bardzo chcialabym to zmienić, więc pewnie wkrótce je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie miałam, ale ostatnio naczytałam się o nim tyle, że chyba skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie przetestowałam tylko żel i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do mycia najchętniej bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię LPM, a ten zapach musi być genialny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow nie wiedziałam że jest takie święto! Sto lat Nam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam LPM! Nowych produktów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. marka taka znana, ale jedyne co od nich miałam to próbki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli kosmetyki do mycia to warto połączyć je z uzdatnioną wodą - można uzdatnić filtrem prysznicowym z systemem kdf - z taką wodą kosmetyki lepiej działają a i sama woda działa jak kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  17. सुश्री बहुत अच्छा लेख है, यह बेहतर होगा अगर पिछले बयान प्लस निष्कर्ष ड्राइंग में आसानी के लिए निष्कर्ष। संबंध जारी रखने के लिए दुकान ज़हरा हर्बल विश्वसनीय और इंडोनेशिया में सबसे बड़ा अपने ब्लॉग (सफलता) के लिए शोर से हमेशा सफल होता है
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń