czwartek, 11 sierpnia 2016

RECENZJA - EVELINE - IDEAL COVER - FULL HD - MATUJĄCY PODKŁAD KRYJĄCY - 204 NUDE! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
CZWARTEK - jak ten czas szybko mija...
Pozostało mi jeszcze tylko 5 dni URLOPU - gdyż już we WTOREK idę na nocną zmianę...
Żeby chociaż w połowie chciało mi się tak - jak mi się nie chce...
Ale...Wszystko co DOBRE - kiedyś się kończy...

A Wy - jesteście PRZED,W TRAKCIE czy PO - URLOPIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy EVELINE :
https://www.eveline.eu/ - ZAPRASZAM!


Przedstawiony kosmetyk testowała moja Bratowa Agnieszka i,to jej OCENA pojawi się na końcu RECENZJI :)

- EVELINE - IDEAL COVER - FULL HD - MATUJĄCY PODKŁAD KRYJĄCY - 204 NUDE!
30 ml / ok.25,00 zł


Opracowany we współpracy z wizażystami - długotrwały MATUJĄCO - KRYJĄCY PODKŁAD - dopasowuje się do odcienia skóry i nadaje jej perfekcyjny wygląd do 16H.
PODKŁAD pomaga skorygować niedoskonałości - takie,jak : przebarwienia,rozszerzone i popękane naczynka,wykwity skórne.Satynowa konsystencja sprawia,że kosmetyk dobrze przylega do skóry i umożliwia stopniowanie intensywności matowienia i krycia.
Kompleks mineralny ULTRA MATT 16H - dodatkowo zmniejsza widoczność porów,wygładza cerę i sprawia,że makijaż jest praktycznie nie wyczuwalny na twarzy.
Formuła wzbogacona o inteligentne pigmenty matujące HITECH STAY-ON PIGMENTS gwarantuje innowacyjną trwałość.Produkt został wzbogacony filtrem SPF10,który skutecznie ochroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.Nieperfumowany,beztłuszczowy,bez parabenów.
Testowany dermatologicznie.



RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli chodzi o wyżej prezentowany PODKŁAD - w pierwszej kolejności zaczęłam go testować na sobie - jednak po kilku użyciach stwierdziłam,że nie nadaje się on do mojej cery i na dłuższą metę niestety,ale się nie polubimy - dlatego podarowałam go swojej Bratowej...
Dla Niej okazał się on - strzałem w dziesiątkę! Produkt ma dosyć gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak większego kłopotu przy jego aplikacji oraz rozprowadzaniu na twarzy.
Zgodnie z obietnicą producenta - produkt dopasowuje się do odcienia skóry - dobrze kryjąc wszelkie niedoskonałości oraz dając jej efekt długotrwałego zmatowienia.Na twarzy utrzymuje się zadowalająco długo - bez konieczności nanoszenia poprawek i jak widzicie na powyższym zdjęciu - bardzo ładnie się prezentuje nie serwując efektu maski.Moja Bratowa serdecznie POLECA.
Jej ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście styczność z tym PRODUKTEM?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)

Kochane...
Jeszcze przed moim wyjazdem na WAKACJE - Katarzyna - moja PRZYJACIÓŁKA - zrobiła mi małą sesję zdjęciową :) Jej efekty bardzo mnie ucieszyły - dlatego talentem Katarzyny chcę się podzielić również z Wami :)





Kochana - baaardzo DZIĘKUJĘ :*

Podczas mojej nieobecności - zostałam Ambasadorką Tchibo :
http://prezentyodtchibocard.pl/ - ZAPRASZAM!



Oraz Ambasadorką Le Petit Marseillais : https://ambasadorkalpm.pl/ -
ZAPRASZAM!



Otrzymałam też trzy PRZESYŁKI z NOWOŚCIAMI do przetestowania :)


- LIRENE : http://www.lirene.pl/
- TISANE : http://www.herbastudio.pl/
- BIELENDA : http://bielenda.pl/

Serdecznie DZIĘKUJĘ :*

A Was Drogie Panie - serdecznie POZDRAWIAM :*



14 komentarzy:

  1. Gratuluję bycia Ambasadorką:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdro :O dostać taką paczuszkę , marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paczuszki;)świetna stylizacja ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tych Twoich nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, super, że podkład stał się ideałem dla Twojej Bratowe :) ja mam urlop w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję bycia ambasadorką :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny podkład :) gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczyłaś mnie tak pozytywną recenzją bratowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten peeling Bielendy jest swietny, bedzie u mnie niebawem notka o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci w takim razie przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam ten podkład do testów od Eveline niestety nie trafili z kolorem :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego podkładu ale dobrze że szwagierka jest zadowolona. ;) Na zdjęciach wyglądasz ślicznie i życzę miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię markę eveline choć do ich fluidów mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń