sobota, 13 sierpnia 2016

RECENZJA - ECO BLIK - EKSKLUZYWNE SASZETKI DO KĄPIELI - NO.2 - CZARUJĄCE ROZLUŹNIENIE & NO.5 ROZKOSZNE ODPRĘŻENIE!

Witam :*
SOBOTA - w Starachowicach jest chłodna - wręcz wczesno JESIENNA.
Tak - w powietrzu wyczuwam JESIEŃ...Nie wiem czy się z tego powodu cieszyć czy też nie...
Oddycham pełną piersią - czerpiąc ile się da z tych kliku WOLNYCH dni,które mi zostały - przed powrotem do pracy...A Wy - co porabiacie w ten długi WEEKEND?

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy ECO BLIK : http://ecoblik.pl/ - ZAPRASZAM!


- ECO BLIK - EKSKLUZYWNE SASZETKI DO KĄPIELI -
NO.2 - CZARUJĄCE ROZLUŹNIENIE & NO.5 ROZKOSZNE ODPRĘŻENIE!
2 x 3 szt. / 2 x 15,00 zł


Zainspirowana linią herbat Eco Blik - firma stworzyła kolekcję luksusowych mieszanek do kąpieli - aby teraz zadbać o ciało i ducha nie tylko od środka,ale także z zewnątrz - osiągając harmonię i pełnię zdrowia.Ciepłe kąpiele ziołowe znane były od wieków.
Rozgrzewające,kojące,odprężające - nie tylko regulują pracę całego organizmu,ale pozwalają na chwilę beztroski i relaksu.Umiejętnie skomponowane - z prawidłowo dobranych ziół i kwiatów,powalają na przeżycie magicznych chwil - regenerujących nie tylko ciało,ale i duszę.
Każda taka kąpiel - pełna naturalnych olejków eterycznych i bogactwa wyciągów ziołowych,zmieni się w niezwykłe przeżycie - mogące być zarówno wstępem do dalszych zabiegów upiększających,jak i idealnym zwieńczeniem wieczornego SPA.Odpowiednia pielęgnacja,to konieczność - niezależnie od rodzaju Twojej skóry.Przygotowane przez ECO BLIK kąpiele ziołowe,to zmysłowa delikatność - ukryta w saszetce pełnej czarujących ziół i kwiatów.
Zawarte w nich olejki,cudownie wnikają w skórę,odżywiając ją i sprawiając,że staje się satynowo miękka,gładka i delikatnie pachnąca ziołami.Dzięki temu, staje się pełna blasku, a mięśnie rozluźnione.Wspaniały aromat naturalnych składników,zabierze Cię w magiczną podróż,która błyskawicznie zrelaksuje i upiększy całe ciało.


SPOSÓB UŻYCIA :
SASZETKĘ zalać 1 litrem wrzącej wody - zagotować a następnie odstawić i zaparzać pod przykryciem przez 15 minut.Napar dodać do wcześniej przygotowanej kąpieli.
Zapewnia natychmiastowe uczucie komfortu i odprężenia.

RECENZJA :
Lubię to! Równie mocno - jak inne "GADŻETY" do kąpieli :)
Szczerze mówiąc - nigdy wcześniej nie miałam styczności z tego typu produktami,ale już od samego początku - zdecydowanie przypadły mi one do gustu.Jak widzicie na powyższym zdjęciu SASZETKI DO KĄPIELI - wyglądają niemal identycznie,jak te do HERBATY - tyle,że są one zdecydowanie większe i dodatkowo zapakowane w zabezpieczający a za razem ozdobny woreczek.
Dzięki czemu przy ewentualnym - uszkodzeniu woreczka podstawowego - zawartość się nie wysypie. Jeżeli chodzi o zapach,to jak dla mnie w obu wersjach - jest bardzo podobny - ziołowy.
Fakt ten sprawia,że już sam aromat działa kojąco na Nasze zmysły - wzmacnia się on tuż po zaparzeniu i nie tylko otula ciało,ale wypełnia również całą łazienkę.
Kąpiel z dodatkiem naparu z SASZETKI DO KĄPIELI - jest niezwykle odprężająca.
Uspokaja zmysły i rozluźnia ciało - jest,to doskonała alternatywa dla domowego SPA.
Jeżeli jeszcze nie miałyście styczności z tego typu produktami - serdecznie POLECAM!
Nie podrażniają i nie uczulają a na pewno umilają czas podczas kąpieli :)
Moja ocena,to 6/6.

DOBRANOC :*



11 komentarzy:

  1. Taką pachnącą kąpiel życzę sobie na dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroki posiadania wanny, ja niestety mam prysznic.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę roboty jest z tym zaparzaniem ale na pewno warto, u mnie pogoda też jest jesienna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu herbaty ziołowe tej marki i przyznam, że są całkiem całkiem. Pewnie takie saszetki także by mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich saszetkach ale podejrzewam, że nie chciało by mi się przygotowywać takiego naparu. Lubię gotowe produkty do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kąpać się przy przyjemnych zapachach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń