wtorek, 23 sierpnia 2016

RECENZJA - DROGERIE POLSKIE - MAKEUP REVOLUTION - LIP LAVA - FARBKA DO UST! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND - czy pogoda dopisała?
U mnie...Hmmm...Jest PRZYJEMNIE :)
Nieoczekiwanie - PRZYJEMNIE :)
Chwilo...Trwaj...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od DROGERIE POLSKIE :
http://www.drogeriepolskie.pl/ - ZAPRASZAM!


- DROGERIE POLSKIE - MAKEUP REVOLUTION - LIP LAVA - FARBKA DO UST!
14,99 zł


Wyjątkowa FARBKA DO UST w intensywnym kolorze.
Niezwykle mocno napigmentowana.
Zawiera WITAMINĘ E - która pielęgnuje usta.



RECENZJA :
Uwielbiam! Równie mocno - jak CZERWIEŃ na ustach :)
Nie spodziewałam się,że taka niepozorna FARBKA - może tak baaardzo wpisać się w moje gusta.
Jest wprost fenomenalna - jak dla mnie - pod każdym względem!
Zaczynając jednak od początku...FARBKA jest baaardzo mocno napigmentowana - dzięki czemu już jedna warstwa doskonale pokrywa całe usta.Jest ona również bardzo trwała - bez względu na fakt czy się coś pije bądź je - czyli wprost idealna na imprezę.Przy próbie jej zmycia - na ustach pozostaje delikatna poświata - także bez "szorowania" FARBA nie zmyje się sama :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI - uwielbiam :)
Co NOWEGO znalazło się u mnie w ostatnim czasie?


Zostałam Ambasadorką LENOR na portalu EVERYDAYME :
https://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!


Drobnostki KOSMETYCZNE :)


Nie mogłam się powstrzymać :p


Nie miałam TOREBEK na IMPREZĘ,więc już mam :)


Nowe GADŻETY do domu :)

A u Was NOWEGO?

20 komentarzy:

  1. Świetny kubeczek i extra bielizna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet bielizny prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości, bardzo podoba mi się ta farbka, uwielbiam czerwień tak samo mocno jak Ty, ślicznie wyglądasz w takich ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. już od pewnego czasu ciekawiła mnie ta farbka, ale ciągle zapominałam poszukać na blogu.. super, że u Ciebie trafiłam na wpis o niej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uu co za bielizna pasuje do czerwieni na ustach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie Ci w tej ustnej czerwieni wow:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne gadżety do domu. Fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor tej farbki :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnego testowania życzę :)
    Kolor na ustach faktycznie bardzo intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w czerwieni, bielizna również jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję, że też byłabym zachwycona ta farbką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. La Sra article molt bo, seria millor si l'última afirmació, més conclusions per facilitar l'extracció de conclusions. continuar pel que fa al soroll de la botiga d'herbes Zahra gran i fiable a Indonèsia per al seu bloc (èxit) sempre és reeixida
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń