poniedziałek, 15 sierpnia 2016

RECENZJA - CLOCHEE - RELAKSUJĄCY PŁYN MICELARNY!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - ostatni WOLNY dzień przed powrotem do PRACY...
Żałuję,że wszystko co DOBRE - już dobiega końca...
Ale niestety czas wrócić do szarej rzeczywistości.
Nie mniej jednak - dzisiejszy dzień poświęcam w całości na odpoczynek - aby jutro w pełni sił rozpocząć PRACĘ.A co u Was? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od
Kliniki Medycyny Estetycznej Lemone : http://www.lemone.pl/,
która przekazała KOSMETYKI firmy CLOCHEE :
https://www.clochee.com/ - ZAPRASZAM!



- CLOCHEE - RELAKSUJĄCY PŁYN MICELARNY! 100 ml / 29,00 zł


Usuwa makijaż twarzy i oczu,oczyszcza,tonizuje,łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
Działa antystarzeniowo i relaksuje naturalnym zapachem wód roślinnych.


OD GÓRY : PODKŁAD,TUSZ DO RZĘS,CIEŃ DO POWIEK,POMADKA.


EFEKT po jednym przeciągnięciu wacikiem nasączonym PŁYNEM MICELARNYM.


EFEKT pod dwóch przeciągnięciach wacikiem nasączonym PŁYNEM MICELARNYM.

RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli chodzi o DEMAKIJAŻ,to do jego wykonania zazwyczaj używam PŁYNU MICELARNEGO.Ten - który otrzymałam od Kliniki Medycyny Estetycznej Lemone - był dla mnie czymś nowym - gdyż nigdy wcześniej nie miałam styczności zarówno z firmą CLOCHEE,jak również z oferowanymi przez nią kosmetykami.Nie mniej jednaj już od pierwszego użycia - produkt spotkał się z moim zainteresowaniem,gdyż ma delikatny - całkiem przyjemny zapach a jego działanie,jak najbardziej mi odpowiada.Bez konieczności nadmiernego tarcia - zmywa cały makijaż : twarzy oraz oczu. Nie podrażnia i nie uczula.Zachowuje odpowiednie nawilżenie skóry - przy jednoczesnym zachowaniu czystości oraz świeżości.Jest doskonałym produktem do stosowania w domu,jak również w podróży.Najważniejszą jego chlubą jest jednak fakt,że w swoim składzie zawiera naturalne i certyfikowane składniki :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Przedstawiony powyżej KOSMETYK można nabyć na stronie Kliniki Medycyny Estetycznej Lemone : http://www.lemone.pl/ - w zakładce : SPRZEDAŻ ONLINE :
http://sklep.lemone.pl/ - ZAPRASZAM!

Klinika Medycyny Estetycznej Lemone - jako jedyna z niewielu w Polsce - posiada możliwość dystrybucji w SIECI - suplementów oraz dermokosmetyków renomowanych firm - dzięki czemu - wszystkie preparaty dla PIĘKNA znajdziecie w jednym miejscu!

A Wy - znacie tę firmę oraz jej PRODUKTY?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


16 komentarzy:

  1. jakoś tak nie do końca oczyścił

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się z płynami które lepiej czyszczą, nie mają za to tak fajnego składu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać całkiem nieźle radzi sobie z usuwaniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze niczego z clochee. Wszystko co dobre wszystko się kończy

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIGDY nie używałam płynu mincelarnego :D właśnie to sobie uświadomiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno u mnie także fajnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, gdyż naprawdę nieźle sie spisuje;) No i opakowanie kuszące, a coraz cześciej zwracam uwagę na szate graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że całkiem nieźle radzi sobie z demakijażem ;)

    OdpowiedzUsuń