wtorek, 30 sierpnia 2016

RECENZJA - BIELENDA - TWOJA PIELĘGNACJA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA Z MIKROGRANULKAMI - NAWILŻAJĄCY!

Dobry Wieczór :*
TAK - wiem...Przez dłuższą chwilę mnie tutaj nie było...
Mam jednak nadzieję,że wraz z moim powrotem - będziecie również WY :)
Jak Wam minął WEEKEND? Jak spędziłyście czas?
Ja...Nie tylko podczas WEEKENDU,ale również każdego dnia mam...


Uśmiecham się - każdego dnia :) Niech ta chwila trwa,trwa i trwa - tego bym sobie życzyła.

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy
BIELENDA : http://bielenda.pl/ - ZAPRASZAM!


- BIELENDA - TWOJA PIELĘGNACJA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA Z MIKROGRANULKAMI - NAWILŻAJĄCY! 200g / ok.15,00 zł


Niezwykle przyjemny w aplikacji PEELING o innowacyjnej nietłustej formule z mikrogranulkami naturalnego cukru - przeznaczony do każdego typu skóry - również wrażliwej.
Skutecznie złuszcza martwy i zgrubiały naskórek - błyskawicznie eliminuje szorstkość i poprawia jakość skóry.Doskonale nawilża i wygładza ciało - nie wywołuje podrażnień.


Zawiera MLECZKO PSZCZELE bogate w witaminy B i C,które utrzymuje odpowiedni poziom wilgoci i chroni skórę przed wysuszeniem oraz D-PANTHENOL,który nadaje skórze miękkość i gładkość,intensywnie nawilża,łagodzi podrażnienia.Pobudzający kolor i kwiatowy - zmysłowy zapach FRANGIPANI - odpręża,rozluźnia,ożywia zmysły i dodaje energii.

EFEKT : Gładkie,miękkie,piękne,pachnące,delikatne w dotyku ciało.Skóra doskonale nawilżona,brak uczucia suchości i nieprzyjemnego łuszczenia.

RECENZJA :
PEELING - jest bardzo ważnym elementem podczas moich rytuałów SPA :)
Ważne jest dla mnie,aby był na prawdę dobrym zdzierakiem!
Jeżeli chodzi o ten,który otrzymałam od BIELENDA - może się on poszczycić na prawdę fenomenalnym zapachem,który pozostaje na skórze jeszcze przez długi czas po kąpieli.
Jego formuła zgodnie z obietnicą producenta jest nietłusta a konsystencja - gęsta oraz zbita - nie sprawia,to jednak kłopotu podczas jego aplikacji oraz rozprowadzania na skórze.Kłopotem jest jednak dla mnie fakt,że MIKROGRANULKI PEELINGUJĄCE - jak dla mnie są zbyt delikatne...Tuż po jego użyciu skóra jest czysta,świeża i pachnąca - nie mniej jednak - od PEELINGU oczekuję czegoś "więcej" i szczerze mówiąc odrobinę się na nim zawiodłam.
Nie podrażnia i nie uczula - generalnie całkiem dobrze się z nim współpracuje.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy? Znacie ten PEELING?Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

DOBRANOC.


10 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentuje się :)
    Ja go do dziś jeszcze używam, jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie weekend był nudny a jednocześnie męczący przez duży upał i duchotę. dawno nie miałam kosmetyków bielendy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę coś mocniejszego wiec się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam peelingów Bielendy, ale niebawem planuję to zmienić. Mnie jednak bardziej kuszą te peelingi w słoikach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie znam ale ja ostatnio stosuje tylko peelingi kawowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię peelingi z Bielendy, więc ten też na pewno przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ma kolor i opakowanie przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ханым өте жақсы мақала қорытынды жасауға ыңғайлы болу үшін соңғы делінген плюс қорытындылар болса, ол жақсы болар еді. Сіздің блогқа Индонезияға шөп сенімді және ең ірі дүкен Zahra (табысы) шу әрқашан табысты болып табылады сәлемін жалғастыру
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń