środa, 17 sierpnia 2016

RECENZJA - 7TH HEAVEN - CUCUMBER PELL - OFF - OGÓRKOWA MASECZKA PELL - OFF!

Dzień Dobry :*
PIERWSZY dzień a właściwie noc - po URLOPIE - już za mną.
Minęła mi ona niezwykle dobrze - a powrót na "stare śmieci" nie był aż taki zły,jak mi się wydawało.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy 7TH HEAVEN : http://www.inter-vion.com/ - ZAPRASZAM!


- 7TH HEAVEN - CUCUMBER PELL - OFF - OGÓRKOWA MASECZKA PELL - OFF!
10 ml / ok.7,00 zł


Jej składnikiem jest głównie SOK z OGÓRKA - ale także z KAKTUSA,LIMONKI i BERGAMOTKI - dzięki czemu jest bardzo orzeźwiająca.
Delikatnie złuszcza i pomaga usuwać martwe komórki skóry i zanieczyszczenia - dzięki czemu skóra może oddychać i wygląda świeżo oraz delikatnie.



RECENZJA :
Drogie Panie - szczerze mówiąc - nie jestem fanką MASECZEK - PELL - OFF.
Nie mniej jednak miałam okazję wypróbowania kilku z nich a efekty były...
Raz lepsze a raz gorsze.Jeżeli chodzi o MASECZKĘ od 7TH HEAVEN - mam co do niej na prawdę mieszane uczucia...Zaczynając od jej zapachu - jest dosyć specyficzny,chemiczny...
W żadnym razie nie przypomina OGÓRKA - co trochę mnie zawiodło.
Formuła oraz konsystencja - gęsta,lepka - co odrobinę utrudnia jej aplikację oraz rozprowadzanie na twarzy i co ważne - jak dla mnie mogłoby być jej odrobinę więcej.
Sam efekt,hmmm...Również nie powalił mnie na kolana.Choć MASECZKA dosyć szybko wysycha i z łatwością się ją usuwa - nie daje widocznych efektów.Jedyne co zauważyłam po jej usunięciu - to delikatne odświeżenie skóry.Nie podrażnia i nie uczula.Osobiście - raczej ponownie z niej nie skorzystam.Moja ocena,to 2/6.

A Wy - lubicie MASECZKI - PEEL - OFF? :)

Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać;) ale kto wie co będzie później :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tego typu maseczki, aktualnie mam z tej marki chłodzącą peel off chyba dla Panów dedykowaną bo jakis przystojniak widnieje na saszetce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za tym typem maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dla mnie, szkoda, że nie spisała się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za maskami pell-off, ale czasami sięgam, nie powiem, głównie dlatego, że efekty są natychmiastowe, ich brak ( a także chemiczny zapach ) w moim przypadku dyskwalifikują tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo słabo wypadła... raczej sie nie skuszę bo szkoda mi trochę kasy na to... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wierna glinkom. maseczki PEEL - OFF zazwyczaj wysuszają mi skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam maseczki peel off, ale akurat z tej nie korzystalam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam efekt maseczek peel off podoba mi się, ale podczas nakładania i czas oczekiwana już nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Frau sehr guter Artikel, wäre es besser, wenn die letzte Anweisung und Schlussfolgerungen für die Leichtigkeit in seinen Schlussfolgerungen zu ziehen. weiterhin hinsichtlich der Lärm aus dem Laden Zahra Kräuter zuverlässig und größte in Indonesien für Ihren Blog (Erfolg) ist immer erfolgreich
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń