czwartek, 7 lipca 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - MODOWY SZKICOWNIK!

Dobry Wieczór :*
WEEKEND zbliża się na prawdę dużymi krokami...
U mnie w połowie będzie pracujący - nie mniej jednak - pogoda nie jest na tyle zachwycająca żeby aktywnie spędzić czas poza domem - więc i pracująca SOBOTA będzie do wytrzymania.
A Wy - macie jakieś plany na nadchodzący WEEKEND?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od
WYDAWNICTWA KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ -
ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - MODOWY SZKICOWNIK! ok.25,00 zł


Przedstawiam inspirującą kolekcję RYSUNKÓW MODY - stworzoną przez profesjonalistkę z branży - Robyn Neild - która zapewni Ci wiele godzin kreatywnej zabawy.
Adresowana jest do wszystkich świadomych MODY osób,które uwielbiają rysowanie,projektowanie i bazgranie.Cudowne ilustracje ukazują stroje i akcesoria - czerpiąc natchnienie z MODY ulic wielkich miast,stylizacji weekendowych i wakacyjnych strojów zakładanych na eleganckie okazje lub zaobserwowanych podczas niezobowiązujących wieczorów.Uzupełniaj szczegóły,wcielając się w rolę modowego guru.Zostań stylistą,artystą makijażu,projektantem obuwia i dziennikarzem modowym.Czerp z własnej wyobraźni i otoczenia - by nadać ostateczny kształt kolekcjom
HAUTE COUTURE.



RECENZJA :
Już od baaardzo dawna - interesowałam się MODĄ.
Może nie mam specjalnych zdolności artystycznych - ale już od najmłodszych lat - nagminnie coś rysowałam,no i w jakimś stopniu - tak mi pozostało. MODOWY SZICOWNIK pozwolił  mi powrócić do pasji z najmłodszych lat.Projektowanie MAKIJAŻU,ODZIEŻY czy też GALANTERII jest bardzo interesujące - pozwala przenieść swoje pomysły na papier - a w przyszłości może nawet urzeczywistnić :) Taka kreatywna rozrywka nie tylko uspokaja,ale również rozwija Naszą wyobraźnię.Jest wspaniałą odskocznią pd problemów dnia codziennego - dla każdej Pani i nie tylko - serdecznie POLECAM :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - lubicie tego typu KSIĄŻKI? :)

10 komentarzy:

  1. na odstresowanie się w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny , ja czasami z neta drukuję sobie pojedyncze strony i koloruję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiej nie miałam, ale kurcze... w sumie aż tak bardzo mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,takie książki zawsze mnie wciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu kolorowanki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo takie kolorowanki bym rpzygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, na pewno rowniez polubilabym takie bazgrolenie po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym szkicownikiem, też od zawsze lubiłam modę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam jakoś nigdy mody nie polubiłam, choć miałam kilka mniej czy bardziej udanych podejść do własnoręcznych prób uszycia czegokolwiek. Najlepiej wychodziły mi torby ;)

    OdpowiedzUsuń