środa, 20 lipca 2016

RECENZJA - SCAN ANIDA - WOMAN FRESH 24H - DEZODORANT DO STÓP!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?
U mnie...Wszystko legło w GRUZACH...
Całe moje JA - które przez jakiś czas starałam się posklejać.
Przez swój charakter oraz podejście do życia - tracę wszystko oraz wszystkich...
Na własne życzenie,bo kiedy głowa chce zacząć żyć - a głupie serce jej na,to nie pozwala - codzienność obiera zupełnie inny kierunek niż powinna...Staram się podnieść a kiedy już myślę,że staję na nogi - to nagle upadam...I tak za każdym razem.
Przez ostatnie miesiące myślałam,że zaczynam żyć - bardzo tego chciałam...
Odbudować siebie oraz swoją codzienność.Dzięki wielu wspaniałym ludziom - odżyłam i zobaczyłam zupełnie inne życie...Przeżyłam wiele wspaniałych chwil i poczułam,że można być dla KOGOŚ - NAJWAŻNIEJSZĄ - i za,to DZIĘKUJĘ...Bo te chwile pozostaną ze mną na ZAWSZE.Jednak zanim cokolwiek się zmieni...


Bez poczucia,że w 100% udało mi się,to zrealizować - nie dam rady iść do przodu...
By dać SZCZĘŚCIE - drugiemu człowiekowi...PRZEPRASZAM za wszystkie swoje błędy - one pokazały mi czego powinnam się wystrzegać i postaram się,to zrobić...
Jednak na chwilę obecną - tylko SAMOTNOŚĆ będzie w stanie przywrócić mi równowagę oraz wiarę w to,że kiedyś - wszystko będzie dobrze...Bo przecież kiedyś MUSZĘ stanąć na nogi...


Kochane - miniony WEEKEND spędziłam w Warszawie...
Choć odpoczęłam tam fizycznie oraz psychicznie - jak również przywiozłam ze sobą mnóstwo fantastycznych WSPOMNIEŃ,to te kilka dni sprawiło,że musiałam podjąć ważne decyzje,które w znacznym stopniu wpłynęły na moją i nie tylko moją codzienność...
DZIĘKUJĘ i PRZEPRASZAM - Ty wiesz za co i dlaczego...

Wiem...
W ostatnim czasie PISANIE idzie mi nieco nieudolnie...
Nie mam na,to ochoty oraz motywacji - PRZEPRASZAM...
Postaram się,to zmienić i mam nadzieję,że mimo wszystko ze mną zostaniecie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy  SCAN ANIDA : http://scananida.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- SCAN ANIDA - WOMAN FREH 24H - DEZODORANT DO STÓP!
150 ml / ok.13,00 zł


AROMATYCZNA ŚWIEŻOŚĆ!

Szczególnie polecany dla KOBIET.
Wyjątkowo delikatny i skuteczny.Zapobiega powstawaniu przykrej woni.
Posiada właściwości antybakteryjne.Pozostawia długotrwały,przyjemny zapach na skórze.
Zalecany do systematycznego stosowania.


RECENZJA :
Drogie Panie - okres WIOSENNO - LETNI - ma,to do siebie,że nosimy wtedy zdecydowanie lżejsze obuwie.Dzięki temu Nasze stopy są mniej narażone na nadmierne pocenie.
Nie mniej jednak,aby zachować 100% komfort - warto przed wyjściem z domu - zastosować DEZODORANT DO STÓP,który da Nam - nie tylko maksymalne uczucie aromatycznej świeżości,ale również niesamowity komfort.Tak jest w przypadku wyżej prezentowanego DEZODORANTU,który ma na prawdę fantastyczny zapach,jak również charakteryzuje się długotrwałym działaniem.Osobiście jestem bardzo zadowolona z Naszej współpracy.
Produkt nie pozostawia na stopach talku - czego baaardzo nie lubię.Doskonale i długotrwale odświeża stopy - dając uczucie komfortu.Jestem zdecydowanie na TAK - i serdecznie GO Wam polecam! Moja ocena,to 6/6.

A Wy - używacie tego typu DEZODORANTÓW?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam.



8 komentarzy:

  1. Ja nie używam dezodorantów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie, nie bój się szukać pomocy u specjalistów. Oni na prawdę pomagają! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że najbliższe dni będą u Ciebie pełne pozytywnej energii, ja używam czasami blokerów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej głowa do góry ! Po burzy zawsze wychodzi słońce.

    OdpowiedzUsuń
  5. taki dezodorant zdecydowanie nie dla mnie..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się, mam nadzieje że wszystko się szybko ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się :) Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Rzadko używam dezodoranty do stóp ;) Obserwuję :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj muszę zainwestować w dezydorant do stóp

    OdpowiedzUsuń