wtorek, 26 lipca 2016

RECENZJA - POLSKIE ŚWIECE- ŚWIECE!

Dzień Dobry :*
Już tylko 3 dni w pracy dzielą mnie od wymarzonego URLOPU :)
Z niecierpliwością - odliczam dni...
A co u Was - jesteście PRZED czy może już PO - URLOPIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy POLSKIE ŚWIECE :
https://hurtowniaswiec.pl/ - ZAPRASZAM!




SKLEP INTERNETOWY : https://hurtowniaswiec.pl/ - jest częścią grupy POLSKIE ŚWIECE.

POLSKIE ŚWIECE specjalizują się w dostarczaniu ciepła ŚWIEC do Polskich DOMÓW :)

Dzięki WSPÓŁPRACY bezpośrednio z producentami - oferowane towary są w możliwie,jak najniższej cenie!

- POLSKIE ŚWIECE - GREEN TEA - ŚWIECA ZAPACHOWA W SŁOICZKU!
6,50 zł


ŚWIECA W SZKLE - to jedna z najpopularniejszych form roztaczania zapachów na świecie.Oferowane ŚWIECA ZAPACHOWA W SŁOICZKU to efekt połączenia miłości do ŚWIEC,zapachu oraz wieloletniego doświadczenia.
ŚWIECA wypala się do końca - zachowując swój niepowtarzalny zapach przez cały okres palenia.
Wszystkie ŚWIECE są produkowane w Polsce - z najlepszych surowców o doskonałej jakości - tworzonych z pasją od 20 lat.Każdy aromat tworzony jest z naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych.

CZAS PALENIA : 25 - 30H

- POLSKIE ŚWIECE - FRENCH RIVIERA - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE!
4,49 zł


PODGRZEWACZE ZAPACHOWE - goszczą w domach milionów ludzi - dając światło,ciepło i zapach od lat.Te oferowane przez POLSKIE ŚWIECE są umieszczone w przeźroczystych naczyniach z bezpiecznego tworzywa.To produkt najwyższej jakości - prezentujący się o wiele lepiej od standardowego tealighta w blaszce.PODGRZEWACZE w wersji MAXI - to maksymalny rozmiar dla maksymalnej wygody i maksymalnego czasu palenia - w minimalnej cenie!

- POLSKIE ŚWIECE - COTTON FRESH - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE - RÓŻNE KSZTAŁTY! 3,00 zł


PODGRZEWACZY ZAPACHOWYCH nie trzeba przedstawiać nikomu.
Możliwości ich zastosowania jest wiele a ogranicza Nas tylko - wyobraźnia.
Są one wyższe niż przeciętny PODGRZEWACZ - dlatego palą się dłużej.
Zawierają także więcej zapachu - dzięki czemu aromat jest na prawdę wyczuwalny - ale także łagodny,nie dusi i nie przytłacza pomieszczenia.Nie palne przeźroczyste naczynie - nie tłumi światła - przez co PODGRZEWACZ równomiernie rozświetla pomieszczenie przez cały czas.
Całość dopełniają świetne kształty :)



RECENZJA :
Drogie Panie...Spotkała mnie ta przyjemność i ZAPACHY przedstawionych powyżej ŚWIEC - wybrałam sobie sama :) Jako,że bardzo lubię ŚWIECE i wszelkiego rodzaju pachnące dodatki do domu - testowanie ich sprawiło mi dużą radość.ŚWIECE W SZKLE - mają,to do siebie,że można je wielokrotnie używać - gdyż palą się ok.25 - 30 H - za 6,50 zł - jest,to na prawdę dobra okazja.
Jeżeli zaś chodzi o PODGRZEWACZE,to te umieszczone w przeźroczystych naczyniach - zdecydowanie bardziej mi odpowiadają,gdyż 100% się wypalają i co ważne - bardzo estetycznie wyglądają - dlatego nie jest koniecznością umieszczanie ich w świecznikach.
Generalnie - zapachy,które wybrałam są na tyle delikatne a za razem przyjemne,że nie tylko otulają cały mój dom - przyjemną wonią,która pozostaje jeszcze przez dłuższy czas po zgaszeniu ŚWIECY,
ale również nadają mu prawdziwie rodzinny klimat.
POLSKIE ŚWIECE mają bardzo szeroki asortyment jeżeli chodzi o rodzaje oraz zapachy świec - także na pewno każda z Was wybierze coś odpowiedniego dla siebie - dodatkowo za bardzo niską cenę :) Moja ocena dla wszystkich ŚWIEC,to 6/6.

A czy Wy - miałyście styczność z produktami tej firmy?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


Wczoraj - z WAKACJI wrócili moi Kochani RODZICE :)
Oprócz fantastycznych wspomnień,pięknych zdjęć - przywieźli również kilka UPOMINKÓW dla swojej córki :*

Spokojnego WIECZORU - do usłyszenia :*

16 komentarzy:

  1. Powąchałabym :)
    Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię zapach Tropical Fruits :) na spotkaniu wybrałam sobie świecę o zapachu Cappuccino, ale jeszcze czeka w zapasach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich świece... Są świetnej jakości i nie kosztują majątku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po urlopie, choć planuje jeszcze jeden.

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście doskonale znam Polskie Świece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i uwielbiam, choć nie wszystkie zapachy są równie intensywne. Rozczarowalo mnie zielone jabłuszko, ktore nie pachnie w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam Polskich świec, aktualnie bardzo lubię te z PartyLite, zawsze zaskakują mnie swoimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś świeczkę i podgrzewacze ciasto limonkowe - mile wspominam

    OdpowiedzUsuń
  9. taką swiecę w słoju muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o właśnie jakieś now eświece by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię świeczki i woski zapachowe - szkoda, że nie można powąchać na odległość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, a świece bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń