niedziela, 3 lipca 2016

RECENZJA - KNEIPP - OLEJEK DO CIAŁA - TAJEMNICA PIĘKNA!

Dobry Wieczór :*
WEEKEND powoli dobiega końca...
Nie wiem,jak Wy - ale ja cały spędziłam w pracy.
Na całe szczęście jutro mam WOLNE i od rana,razem z Kochaną Mamą - będziemy polowały na kolekcję JUST FOR FUN BY LOFT37 w BIEDRONCE :) Już nie mogę się doczekać :p
A Wy? Macie w planach zakup czegoś z tej kolekcji? :)



W ostatnim czasie mam dużą "fazę" na odzież z naszywkami oraz gumowe buty :p
Ogromnie się w tym zatracam i wciąż szukam - czegoś nowego w tym klimacie.
Marzą mi się spodnie - całe w naszywkach,ale jeszcze się takie nie pojawiły - co by Justynie dogodziły - bo jak już mi jakieś wpadną w oko,to ZAWSZE coś musi być z nimi nie tak :p

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


Przedstawiony kosmetyk testowała moja "ŻÓŁTA" Katarzyna i,to jej OCENA pojawi się na końcu RECENZJI :)

- KNEIPP - OLEJEK DO CIAŁA - TAJEMNICA PIĘKNA!
100 ml / ok.30,00 zł


Ten OLEJEK DO CIAŁA,to kompozycja CZTERECH WARTOŚCIOWYCH NATURALNYCH OLEJKÓW,które intensywnie pielęgnują skórę,chroniąc jej nawilżenie.
Regeneruje i wzmacnia barierę ochronną skóry - dla aksamitnie miękkiej i gładkiej skóry.


- OLEJEK ARGANOWY - sprawia,że skóra staje się miękka i gładka.
- OLEJEK MARULA - wzmacnia barierę ochronną skóry i pielęgnuje ją.
- OLEJEK Z RĄCZNIKA (OLEJ RYCYNOWY) - działa natłuszczająco - wyrównując tym samym utratę nawilżenia skóry.
- OLIWA Z OLIWEK - chroni skórę i sprawia,że staje się aksamitnie gładka.

RECENZJA :
Tak - jak w poprzednich RECENZJACH - tak i tym razem - należy stwierdzić,że OLEJEK umieszczony jest w solidnej - szklanej butelce z estetyczną szatą graficzną - to przemawia na jego korzyść.Ma na tyle intensywny zapach,że niektórym może przeszkadzać - jest,to jednak kwestią gustu.Skupiając się jednak na zastosowaniu oraz działaniu - jest ono podwójne...
Na SUCHO : zupełnie się nie sprawdza - gdyż delikatnie wysusza skórę - co niestety nie jest za fajne.
Jednak na MOKRO - można się nim zachwycić - gdyż dobrze nawilża i odżywia skórę - pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku.Jest również dobrą alternatywą do OLEJOWANIA : włosów,natłuszczania skórek wokół paznokci oraz wcierania w suche miejsca : np. łokcie,kolana :)
Nie podrażnia,nie uczula i szybko się wchłania.
Jednak mógłby być odrobinę tańszy :)
Jej ocena,to 4,5 / 6.

A Wy? Znacie? Używacie?

DOBRANOC :*

21 komentarzy:

  1. Mnie się udało :) i już mam swoje meliski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja melisek niestety nie kupię, bo martwię się że na moje wybredne nogi będą niewygodne ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapomniałam o tej nowej biedronkowej kolekcji, jeśli pojadę jutro rano to może jeszcze coś dla mnie zostanie, mam nadzieję, daj znać co upolowałyście. Z Kneipp jak na razie miałam tylko olejki do kąpieli, ale pewnie kiedyś wypróbuję także te do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te pantofelki.
    I jak polowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że stosowany na sucho nie sprawdza się tak jak trzeba ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny skład ! Ja mam olejek z tej serii ujędrniający i ten nie wysusza skóry i nie pachnie intensywnie

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajne olejki :)
    bardzo podoba mi się trend na naszywki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi kusząco! Piękne te " gumiaczki " ale ja nie byłam, nie mam czasu na wizytę w Biedronce, a jutro to pewnie nie będzie co szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie przepadam za olejkami - bardzo nie lubię tej tłustości, którą po sobie pozostawiają - a jeszcze nie miałam takiego co by się szybko wchłaniał:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, uniwersalny olejek.
    Wszędzie szaleństwo na te buciki gumowe. Nawet w tv je pokazywali .

    OdpowiedzUsuń
  11. taki olejek to fajna sprawa
    tez się nad tymi butami zastanawiam,ale jak zobaczę na żywo to się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na fb wiele osób pisało, że te buty z biedronki były bardzo kiepskie, ładne to fakt, ale niewygodne bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnych olejków z Kneipp, niestety o akcji z butami nie słyszałam :( dowiedziałam się dziś i już pewnie wykupione :( Olejek w sam raz do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się kiedyś skusić na ten olejek :) A co do gumowych butów to mam Mel by Melissa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na razie mam zapas tego typu mazideł ale kto wie może sięgnę poń kiedyś:D

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzyłam dzis na te baleriny gumowe, ale nie są chyba jednak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego olejku nie miałam, ale produkty tej firmy mnie kuszą od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  18. JEsem olejkowy i to bardzo ! Polubiłbym

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej a ja nie wiedziałam o tej kolekcji z biedronki ;( Teraz to na pewno nic już nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń