sobota, 30 lipca 2016

RECENZJA - ESENTIRE - ABSOLUTE CARE - MASKA REGULUJĄCA NADMIAR SEBUM!

Hello :*
Co u Was DOBREGO? Czy POGODA dopisuje?
W Starachowicach jest słonecznie i ciepło - większość osób spędza WEEKEND nad wodą - odpoczywa.Dla mnie najlepszym odpoczynkiem jest słowo :


To właśnie dzisiaj jest jego początek :)
Jakie mam plany? Większe plany - się rozsypały - pozostały - te mniejsze.
W PONIEDZIAŁEK wyjeżdżam  razem z BRATEM oraz Jego RODZINĄ do Krakowa.
Zaś w ŚRODĘ rano - wszyscy razem jedziemy na kilka dni do ZAKOPANEGO.
Są,to już trzecie WAKACJE,które będę spędzała w górach...
Mam do nich sentyment,gdyż spędziłam tam wiele wspaniałych chwil,które za zawsze pozostaną w mojej pamięci...Mam nadzieję,że będzie,to pogodny i dany wyjazd - bardzo bym tego chciała.


W drodze powrotnej mamy w planach wizytę w ENERGYLANDII - czas choć na chwilę wrócić do beztroskich lat z dzieciństwa.


Nie rozmarzając się jednak za bardzo...ZAPRASZAM Was serdecznie na nową RECENZJĘ :)

Będzie ona poświęcona produktowi,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy ESENTIRE :
http://esentire.pl/ - ZAPRASZAM!


- ESENTIRE - ABSOLUTE CARE - MASKA REGULUJĄCA NADMIAR SEBUM!
150 ml / 29,00 zł


Dla skóry MIESZANEJ i TŁUSTEJ!

Lecznica MASKA kosmetyczna - wzbogacona o aktywne składniki,które absorbują tłustą wydzielinę skóry twarzy.MASKA utrzymuje również prawidłowy poziom nawilżenia.


RECENZJA :
Drogie Panie - szczerze mówiąc - nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą oraz jej produktami.Nie mniej jednak przyszedł taki dzień - kiedy je poznałam i jeżeli chodzi o tę MASKĘ - bardzo polubiłam.Dlaczego? Zaczynając od początku - produkt ten zyskał moje uznanie dzięki dużej pojemności :) MASKA jest niezwykle wydajna - przez co wystarcza na długi czas.
Ma delikatny i całkiem przyjemny zapach. Charakteryzuje się gęstą formułą oraz konsystencją - nie sprawia,to jednak kłopotu przy jej aplikacji oraz rozprowadzaniu na twarzy.Podczas czasu,kiedy MASKA musi pozostać na twarzy - nie odczułam żadnych skutków ubocznych - nie podrażniła i nie uczuliła - co bardzo mnie cieszy.
Kosmetyk zasycha na twarzy - nie tworzy jednak dyskomfortowej "skorupy".
Przy regularnym użytkowaniu zauważyłam poprawę kondycji skóry - jeżeli chodzi o nadmierne wydzielanie sebum.W znacznym stopniu się ono zmniejszyło - sprawiając jednocześnie,że moja cera wygląda na zdrowszą.MASKA daje również dobry poziom nawilżenia.
Generalnie - bardzo dobrze mi się z nią współpracuje i na pewno pozostanę przy jej użytkowaniu na dłużej :) Serdecznie Wam ją POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Kochane...
Wracając jeszcze do początku URLOPU - wczoraj po pracy miałam przyjemność spotkać się przy PIWIE oraz KEBABIE ze znajomymi z pracy :)
DZIĘKUJĘ Wam za mile spędzony czas - do następnego :)



POZDRAWIAM :*

18 komentarzy:

  1. Ja swoje jesienne „wakacje” też będę spędzała w górach, jak dla mnie teraz jest już za ciepło. moja skóra nie wydziela nadmiernej ilości sebum

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu :) Odpoczywaj dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w te wakacje nie mam urlopu - jeszcze mi nie przysługuje :( :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu! Też często z mężem bywaliśmy w górach, w Zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zawsze miło wspominam czas spędzony w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. apetyczne danie i mazidło widzę:D ja od piątku zaczynam urlop:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska zapowiada się naprawdę dobrze, z chęcią przetestuję zwłaszcza, że ostatnio maski to moja mała słabość ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego odpoczynku Ci życzę - niech wszystko będzie po twojej myśli :)
    Maseczka ciekawa, pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam tej firmy, ale na tę maskę mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku :) podpatruję na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń