czwartek, 28 lipca 2016

RECENZJA - DROGERIE POLSKIE - RECEPTY BABUSZKI AGAFII - MIÓD I LIPA - SZAMPON DO WŁOSÓW!

Witam.
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie? Ja - pomimo zmęczenia - dzielnie się trzymam z niecierpliwością wyczekując  jutrzejszego popołudnia...URLOP,URLOP,URLOP - tylko on sprawia,że jeszcze chce mi się chcieć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od DROGERIE POLSKIE :
http://www.drogeriepolskie.pl/ - ZAPRASZAM!


- DROGERIE POLSKIE - RECEPTY BABUSZKI AGAFII - MIÓD I LIPA - SZAMPON DO WŁOSÓW! 350 ml / ok.11,00 zł


SZAMPON do włosów wszystkich typów!

Stworzony na bazie mydlnicy lekarskiej - wzbogacony w ekstrakty miodu i lipy.Odżywia,wzmacnia,odbudowuje,zmiękcza włosy.
Nadaje blask - włosy są bardziej posłuszne.


RECENZJA :
Drogie Panie - podczas swojej dotychczasowej egzystencji miałam okazję przetestować na prawdę dużo SZAMPONÓW różnych marek.Bywały lepsze i gorsze - jednak podczas poszukiwań - tego odpowiedniego - przekonałam się,że moim włosom najbardziej odpowiadają SZAMPONY na bazie ziół - dlatego bardzo się ucieszyłam,że ten od BABUSZKI AGAFII taki właśnie jest.
Kosmetyk ma bardzo przyjemny MIODOWY zapach,dosyć gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu z jego aplikacją na włosach - gdyż w połączeniu z wodą tworzy gęstą,myjącą pianę.SZAMPON bardzo dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy - pozostawiając włosy czyste i świeże.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć - przedłużoną świeżość włosów oraz fakt,że są one odżywione oraz miękkie w dotyku.Produkt nie podrażnia i nie uczula.
Osobiście jestem baaardzo zadowolona z jego działania :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - lubicie KOSMETYKI od Babuszki Agafii?

Kochane - wczoraj otrzymałam UPOMINEK od Anny :
http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :)


Kupiłam nowy ŻYRANDOL do pokoju - to była MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia :)


No i...Zdecydowałam się na drugi TATUAŻ - taki wzór spocznie na mojej lewej kostce - już we WRZEŚNIU :)


To by było na tyle - DOBRANOC :*

12 komentarzy:

  1. Nie znam go, dobrze ze jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam babuszke do włosów, jest najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Babuszki, ale szampony się u mnie nie sprawdzały. Muszę wreszcie sprawdzić ten z miodem i lipą :) PS. Ja jutro też zaczynam wakacje, ale najpierw do pracy... Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że przyjemnie spędzisz urlop, ja jestem w pracy a do tego chora. Śliczny żyrandol.

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyków Babuszki jakoś się boję, ale za to DP to jedna z moich ulubionych drogerii :D

    OdpowiedzUsuń