sobota, 23 lipca 2016

RECENZJA - 7TH HEAVEN - HOT CHOCOLATE MASQUE - ROZGRZEWAJĄCA MASECZKA DO TWARZY!

Dobry Wieczór :*
SOBOTA - w Starachowicach była słoneczna i ciepła...
Jestem już po pracy - mam chwilę wytchnienia - przed NIEDZIELĄ - niestety również pracującą.
W ostatnim czasie dużo pracuję - mam mało wolnego czasu - jestem nie wyspana i zmęczona...
Pociesza mnie jednak fakt,że od 30.07 - zaczynam 2 tygodniowy URLOP - już nie mogę się doczekać :) A Wy - jesteście przed czy po URLOPIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy 7TH HEAVEN : http://www.inter-vion.com/ - ZAPRASZAM!


 - 7TH HEAVEN - HOT CHOCOLATE MASQUE - ROZGRZEWAJĄCA MASECZKA DO TWARZY! 15g / ok.7,00 zł


Przeznaczona do każdego rodzaju skóry.

Weź głęboki wdech i poczuj zapach rozgrzewającej maseczki CZEKOLADOWEJ z NUTĄ POMARAŃCZY i przenieś się do CZEKOLADOWEGO raju.
GLINKA ŚRÓDZIEMNOMORSKA głęboko wnika w pory i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń.
CIEMNA CZEKOLADA i OLEJEK POMARAŃCZOWY sprawiają,że skóra pozostaje miękka i delikatna.



RECENZJA :
TAK - jestem prawdziwą MASECZKO - MANIACZKĄ i lubię TO!
Ta - prezentowana powyżej bardzo mile mnie zaskoczyła.
Tuż po otworzeniu saszetki - poczułam realną a za razem niezwykle przyjemną CZEKOLADOWĄ woń :) To miłe kiedy już sam zapach zachęca do użycia produktu.
Jeżeli zaś chodzi o formułę oraz konsystencję MASECZKA jest dosyć gęsta i z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza na twarzy.Podczas czasu oczekiwania na zmycie produktu - towarzyszyło mi uczucie ciepła,które stopniowo narastało.Było,to bardzo przyjemne :)
Tuż po jej zmyciu - nie widać spektakularnej poprawy kondycji skóry,ale jest na pewno czysta,świeża oraz bardziej matowa niż przed jej użyciem.Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula.
Daje uczucie odprężenia - jak dla mnie możliwość testowania tej MASECZKI,to była czysta przyjemność :) Moja ocena,to 5/6.

A Wy - znacie produkty tej firmy?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

DOBRANOC :*



11 komentarzy:

  1. Wczoraj miałam ją na twarzy, jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo uwielbiam czekoladę i chętnie poznałabym tą maseczkę,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię bardzo te maseczki, ale panie na opakowaniach mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowa musi nieziemsko pachnieć...tej wersji jeszcze nie miałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię maseczki 7 th :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, a jak coś fajnie wygląda to od razu przyjemniej się testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbyś wysmarowała się czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam okazji do zapoznania ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach maseczki mnie przekonuje. Myślę, że przy regularnym stosowaniu efekty powinny być dobre.

    OdpowiedzUsuń