poniedziałek, 11 lipca 2016

Mój WEEKEND! + NOWOŚCI :)

Witam.
WEEKEND - WEEKEND i po WEEKENDZIE...
Jak go spędziłyście? U mnie - było baaardzo intensywnie :)
W SOBOTĘ po pracy - miałyśmy babskie popołudnie z moją Kochaną "ŻÓŁTĄ" Katarzyną - DZIĘKUJĘ Ci baaardzo za,to co WOLNO i za,to czego nie WOLNO - również! Bo...


WSPANIALE spędziłam z Tobą czas :*



Bo z Górszczonką - VOOJITSU - smakuje najlepiej - i nie tylko VOOJITSU :p


Wieczór zaś spędziłam na biernym "łowieniu" RYB a później - było już tylko lepiej...



NIEDZIELA - była na tyle słoneczna,że grzechem było nie zrobić GRILL'A nad wodą -
w otoczeniu drzew :)


TAK - takie widoki mam na co dzień,gdyż mieszkam praktycznie przy samej wodzie :)



ZIEMNIACZKI z boczkiem i serkiem śmietankowym - pyszności :)


...SZKATUŁKA... w swoim żywiole :p

To był baaardzo udany WEEKEND - DZIĘKUJĘ Wam :*


PONIEDZIAŁEK - w Starachowicach - było bardzo duszno...
Przez miasto przeszła burza i trochę popadało - nie mniej jednak dopiero teraz - jest na tyle przyjemnie,żeby wziąć głęboki oddech...Teraz można odpocząć...

Kochane - wraz z nowym tygodniem - pojawiło się również u mnie odrobinę NOWOŚCI :)
ZAPRASZAM Was na mały przegląd...


- BLUZKI - UPOMINEK od Cioci :)


- TESCO - FF - ŻAKIET! 22,00 zł


- MOHITO - SPODNIE! (moja MIŁOŚĆ) 99,00 zł


- BIEDRONKA - SONICZNA SZCZOTECZKA DO TWARZY!
ok.33,00 zł
- GĄBECZKI + MASECZKA - UPOMINEK od Katarzyny :*


Kontynuacja WSPÓŁPRACY z DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ -
ZAPRASZAM!


Kontynuacja WSPÓŁPRACY z KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ -
ZAPRASZAM!

WISIENKĄ na TORCIE będzie Nasza wczorajsza WYGRANA :)



To by było na tyle - DOBRANOC :*

11 komentarzy:

  1. Nie dość, że intensywnie to i bardzo pozytywnie :D Jestem "chora" na takie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spędziłaś weekend, ja jeszcze w tym roku nie pływałam w żadnym akwenie. Świetne nowości, szczególnie spodnie z MOHITO . dziś byłam w biedronce i całkiem zapomniałam o tej sonicznej szczoteczce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra weekend i super nowości :) Gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości:) szczególnie szczoteczka do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To hasło mnie rozśmiesza za każdym razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych rzeczy się pojawiło.
    Weekend wprost wymarzony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że weekend udany i spędzony w zacnym towarzystwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że niezwykle intensywnie spędziłaś ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę zazdroszczę! Ja w tym roku jeszcze nigdzie nad wodą nie byłam :( https://pannakblog.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę grillowania, zwłaszcza ziemniaczków. Uwielbiam <3 A także jeziora nad którym mieszkasz, latem musi być genialnie. A tu znowu weekend :)

    OdpowiedzUsuń