środa, 8 czerwca 2016

RECENZJA - SCAN ANIDA - MASKA - KREM DO STÓP - INTENSYWNA KURACJA REGENERUJĄCA!

Dzień Dobry :*
JESTEM - i mam się na prawdę DOBRZE :)
Wybaczcie,że w ostatnim czasie tak mało piszę,ale...
Jest słonecznie,jest ciepło - nie ma mnie w DOMU - jestem WSZĘDZIE :)
Coraz częściej IMPREZUJĘ z fantastycznymi ludźmi,którzy pozytywnie wpływają na moje samopoczucie oraz zapisują w mojej pamięci - mnóstwo niesamowitych WSPOMNIEŃ - baaardzo Wam za,to wszystko DZIĘKUJĘ :* A Was Kochane czytelniczki - proszę o morze wyrozumiałości :*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy SCAN ANIDA : http://scananida.com.pl/ - ZAPRASZAM!


 - SCAN ANIDA - MASKA - KREM DO STÓP -
INTENSYWNA KURACJA REGENERUJĄCA! 125 ml / ok.12,00 zł


MASKĘ zaleca się stosować na stopy o bardzo wysuszonej,zgrubiałej i szorstkiej skórze.
Bogata formuła kremowej MASKI zapewnia potrójną pielęgnację,zmiękcza,nawilża i regeneruje skórę stóp.Wzbogacona o OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW bogaty w PROTEINY,WITAMINY A,E i z grupy B wzmacnia barierę ochronną skóry.
MASŁO KARITE przywraca skórze elastyczność i miękkość.MOCZNIK,
PROWITAMINA B5,GLICERYNA i KOMPLEKS NMF intensywnie zmiękczają,nawilżają i poprawiają sprężystość skóry - jednocześnie łagodząc jej podrażnienia.


RECENZJA :
Drogie Panie - z korzyści płynących z tego kosmetyku skorzystała cała moja RODZINA.
Tak się składa,że większość jej członków boryka się z problemem suchej skóry zarówno na dłoniach,jak i na stopach.KREM - MASKA od SCAN ANIDA charakteryzuje się lekką formułą oraz konsystencją - dzięki czemu z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza.Nie ma również problemu z wchłanianiem,gdyż jest ono na prawdę satysfakcjonujące :) Produkt nie pozostawia również tłustych plam,co jest dla mnie niezwykle ważne.Ma delikatny a za razem przyjemny zapach i 100% działanie - zapewnione przez producenta.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry stóp.Staje się ona nawilżona,odżywiona,miękka w dotyku - dzięki czemu stopy prezentują się na prawdę dobrze :) Serdecznie polecam - przy okazji kuracji stóp,możemy poprawić również kondycję Naszych dłoni :) Ja oraz członkowie mojej RODZINY - jesteśmy bardzo zadowoleni z działania tego kosmetyku.Moja a właściwie - Nasza ocena,to 6/6.

Znacie ten PRODUKT?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

W ostatnich dniach otrzymałam wspaniały UPOMINEK od LIRENE oraz UNDER20 -
serdecznie DZIĘKUJĘ :*


Kochane - a co u Was NOWEGO? :)


11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz - promieniejesz! :) Piękna pogoda bardzo Ci służy :)
    upominek od Lirene wygląda uroczo :)
    A tej maski/kremu do stóp nie używałam ale bardzo lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka z Lirene, lubię produkty tej marki, a maskę do stóp na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam ich krem do rąk, więc z przyjemnością wypróbuję również ich maskę do stóp. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta Maseczka -Krem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. najpierw musze skarpetki złuszczające kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie ;) Życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu, ale myślę że moja mama byłaby zadowolona, już nie mówiąc o chłopaku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki krem przydałby się i moim stopom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też, ostatnio są w gorszej kondycji ;/

      Usuń