poniedziałek, 20 czerwca 2016

RECENZJA - PEDI ONE BALANCE - KREM W PIANCE DO STÓP!

Dobry Wieczór :)
PONIEDZIAŁEK powoli dobiega KOŃCA...
Choć pogoda była dzisiaj wyjątkowo kapryśna,to początek tygodnia spędziłam bardzo przyjemnie.
Jeżeli dalsza jego część będzie wyglądała równie dobrze,to już się cieszę :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Beauty By Bloggers w Częstochowie" od firmy
MINERWA.NET : http://minerwa.net/ - ZAPRASZAM!


 - PEDI ONE BALANCE - KREM W PIANCE DO STÓP!
100 ml / ok.30,00 zł


Codzienna pielęgnacja skóry dla aksamitnie miękkich stóp i nóg!

Nawilża,pielęgnuje i chroni skórę oraz sprawia,że skóra stóp i nóg staje się aksamitnie miękka i gładka.Zawarty w KREMIE olejek z awokado - nawilża,uelastycznia i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry,oliwa z oliwek - nawilża,wygładza i odżywia skórę,ekstrakt z alg - uelastycznia,regeneruje,koi oraz chroni skórę przed pękaniem.



RECENZJA :
Drogie Panie - pierwszy raz spotkałam się z KREMEM DO STÓP W PIANCE :)
Nie powiem,bo okazał się on dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem.
Dlaczego? Na pewno dlatego,że ma bardzo poręczne a za razem praktyczne opakowanie i z łatwością się aplikuje - co jest dla mnie niezwykle ważne :) PIANKA tuż po aplikacji jest dosyć gęsta,jednak tuż po rozsmarowaniu na stopach - szybko się wchłania,nie pozostawiając uczucia lepkości.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry stóp.
Jest ona elastyczna,nawilżona oraz gładka.Jedynymi minusami tego produktu jest zapach,który nie do końca przypadł mi do gustu oraz dosyć wysoka cena.Nie mniej jednak - jeżeli będziecie miały okazję go przetestować,to serdecznie POLECAM :) Moja ocena,to 5/6.

DOBRANOC :*

8 komentarzy:

  1. A to ci numer, czego to nie wymyślą. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już miałam piankę do stóp, ale Allpresan.

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi krem w piance czego to nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go na razie użyłam tylko 2 czy 3 razy, ale jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ta pianka a aplikacja chyba jeszcze fajniejsza hehe
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo z czymś takim mogłabym się polubić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. z takim kremem to się jeszcze nie spotkałam :)
    obserwuję i zapraszam do siebie i do obserwacji https://pragausz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń