poniedziałek, 27 czerwca 2016

RECENZJA - NIVEA - CREME CARE - KREM DO OCZYSZCZANIA TWARZY!

Dzień Dobry :*
Witam Was serdecznie w ostatni PONIEDZIAŁEK - CZERWCA :)
Co u Was słychać? Jak Wam minął WEEKEND?
Ja od CZWARTKU miałam małe WAKACJE :) Z przerywnikiem na PIĄTKOWĄ pracę - nie robiłam zupełnie NIC :p Byłam niczym WISIENKA na TORCIE - dzięki jednej osobie,która w ostatnim czasie baaardzo o mnie dba - Ty wiesz,że o Tobie mowa - DZIĘKUJĘ :*

Przez cały WEEKEND temperatura zdecydowanie dawała Nam się we znaki...
Jedynym ukojeniem był cień oraz woda -
z obu opcji skorzystałam w 100% :)


Korzystając z WOLNEGO - razem ze znajomymi wybrałam się nad wodę...


TAK - to był Nasz GRILL - składam ukłony dla MISTRZA,który go stworzył :p


Na zakończenie WEEKENDU we dwoje - wybraliśmy się do KINA - na OBECNOŚĆ 2.
Szczerze mówiąc - film odrobinę mnie zawiódł - spodziewałam się czegoś lepszego...
Nie mniej jednak - mile spędziliśmy czas - bo o,to w tym wszystkim chodzi,żeby pielęgnować fakt,że KTOŚ,chce spędzać z Tobą każdą wolną chwilę :*

Wracając jednak do tematu przewodniego dzisiejszego posta.
Przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od
BLOG MEDIA : http://www.blog-media.pl/ - ZAPRASZAM!




- NIVEA - CREME CARE - KREM DO OCZYSZCZANIA TWARZY!
150 ml / ok.15,00 zł


NIVEA CREME CARE - KREM OCZYSZCZAJĄCY DO TWARZY - wzbogacony kompleksem
NIVEA CREME CARE :
- dokładnie a za razem łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń
- utrzymuje naturalny poziom nawilżenia skóry
- pielęgnująca formuła z EUCERITEM,PANTENOLEM i niepowtarzalnym zapachem kremu NIVEA jest dostosowana do wszystkich typów cery


ZOBACZ I POCZUJ PIĘKNĄ SKÓRĘ : pielęgnująca formuła sprawia,że skóra jest oczyszczona,gładka i naturalnie piękna.

RECENZJA :
Hmmm...Niestety,ale moja RECENZJA dla tego produktu - nie będzie pozytywna...
Dlaczego? Pomimo ślicznego zapachu - uniwersalnego KREMU NIVEA oraz lekkiej kremowej formuły oraz konsystencji - ten kosmetyk nie spotkał się z moim uznaniem.
Zupełnie nie wpisał się w potrzeby mojej kapryśnej cery,która wymaga na prawdę intensywnej pielęgnacji.Produkt z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza na twarzy - jednak w moim przypadku nie daje uczucia oczyszczenia oraz odświeżenia skóry a mam wrażenie jakby była ona niedomyta oraz tłusta - strasznie tego nie lubię...Brrr...Dodatkowo - przy regularnym użytkowaniu zauważyłam pogorszenie się stanu mojej skóry - pojawiły się nowe niedoskonałości,których przed rozpoczęciem pielęgnacji z NIVEA nie było...Takiego efektu zupełnie się nie spodziewałam...
Być może da posiadaczek cery suchej - może on okazać się wybawieniem,bo dobrze nawilża oraz odżywia - jednak dla mnie - posiadaczki cery tłustej - jest,to niestety zbyt dyskomfortowe.
Niestety - nie jestem zadowolona z tej NOWOŚCI od NIVEA i na pewno nie sięgnę po ten produkt ponownie...Moja ocena,to 1/6.

A Wy - jakie macie zdanie na temat KOSMETYKÓW od NIVEA?

Pozdrawiam :*




12 komentarzy:

  1. uuuu jaka szkoda, ze tak uC iebie wypadł ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie też bym go nie polubiła.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lu bię kosmetyki nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy ten Wasz grill :) szkoda, że ten krem okazał się u Ciebie porażką i jednocześnie dziękuję za szczerą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ten produkt fajerwerków nie robi :P Dobrze, że go nie wybrałam. Miałam czuja, że może być coś nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zgłaszałam do blog media i nic, ani widu ani słychu. Ten gril musiał być pyszny :D Nie ma to jak prowizorka

    OdpowiedzUsuń
  7. co za grill:D polak to jednak potrafi:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam wiele opinii tego kremu, ale pogorszeniem cery jeszcze u nikogo nie skutkował ;/ Sama mam cerę tłustą, więc nie wiem czy go kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne zdanie. Krem oczyszczający, ale do cery suchej wybitnie. Moją tylko zaklejał.

    OdpowiedzUsuń