wtorek, 21 czerwca 2016

RECENZJA - LIRENE - NO MASK - PŁYNNY FLUID + SERUM - 01 - JASNY!

Hello :*
Co u Was DOBREGO?
Ja po porannych obowiązkach domowych - odpoczywam przed nocną zmianą...
Baaardzo nie lubię pracować w NOCY - ale czy jest ktoś,kto - to lubi? Chyba NIE.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - NO MASK - PŁYNNY FLUID + SERUM - 01 - JASNY!
30 ml / ok.35,00 zł


PERFEKCYJNY MAKIJAŻ PRZEZ CAŁY DZIEŃ!

Ultralekki,długotrwały fluid NO MASK - zapewnia perfekcyjny nieskazitelny wygląd cery przez cały dzień.FLUID nie zmienia koloru w czasie,nie rozmazuje się i nie brudzi ubrań.

NATURALNY WYGLĄD,BEZ EFEKTU MASKI!

Lekka,płynna konsystencja - sprawia,że FLUID idealnie stapia się ze skórą,dzięki czemu makijaż wygląda świeżo i naturalnie,a skóra nie jest obciążona.Cera o wyrównanym kolorycie staje się gładka i aksamitna w dotyku.


NAWILŻONA I WYPOCZĘTA SKÓRA!

Zawarty w formule KWAS HIALURONOWY odpowiednio nawilża skórę,w efekcie czego cera wygląda zdrowo i promiennie. ELASTONYL zapewnia skórze odpowiednie napięcie oraz ochronę i regenerację.


ZADBANA,PIĘKNA CERA I UKRYTE NIEDOSKONAŁOŚCI !


PRZED


PO

RECENZJA : 
Drogie Panie...
Domyślam się,że większość z Was - patrząc na powyższe zdjęcia - stwierdzi,że nie widzi na nich znaczącej różnicy...Nie jestem profesjonalną makijażystką,nie lubię również fotografować swojej twarzy na potrzeby recenzji - dlatego tak mało na moim blogu recenzji produktów do makijażu...
Jednak tym razem nie mogłam się powstrzymać,gdyż jestem baaardzo mile zaskoczona tą NOWOŚCIĄ od LIRENE :) Pomimo zwykłej BUTELECZKI - bez aplikatora - co nie jest dla mnie za fajne - produkt charakteryzuje się na prawdę dużą skutecznością działania.
Ma dosyć rzadką formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak większego kłopotu przy jego nakładaniu oraz rozprowadzaniu na twarzy.W moim przypadku FLUID rozprowadza się z niezwykłą łatwością i równie dobrze dopasowuje się do koloru cery.Choć nie daje efektu WOW - to w znacznym stopniu zakrywa wszelkie niedoskonałości cery,z którymi się borykam.Świetnie nawilża i matuje cerę - sprawiając,że wygląda ona naturalnie - bez efektu maski :) Dodatkowym jego atutem jest fakt,że trzyma się przez cały dzień - bez konieczności nanoszenia poprawek.
Jest idealny na każde warunki atmosferyczne :) Nie waży się.Nie podrażnia i nie uczula.
Osobiście jestem nim oczarowana :) Moja ocena,to 5/6.

A Wy - znacie ten FLUID?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Pozdrawiam.


16 komentarzy:

  1. Tyle go wszędzie, że chyba aż sama przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię i przyjemnie mi się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, ale ta buteleczka bez dozownika... zastanawiam się jak wydobyć resztki?

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go w końcu otworzyć bo mam w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś z niego zadowolona. Czytałam skrajne opinie o tym fluidzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale bardzo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie bioręs iez a jego testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię go ale to jak ciemnieje jest straszne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem nieźle... :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nigdy nie miałam okazji aby go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaaaaaa dziewczyno! Ja to muszę mieć :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaaaaaa dziewczyno! Ja to muszę mieć :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego podkładu aczkolwiek uważam że marka Lirene jest ogólnie dobra i tania co jest plusem. Na pewno wypróbuje ten fluid bo widzę że jest lekki i fajnie się stapia z cerą. ♥
    Tylko mam pytanie czy są może ciemniejsze odcienie? Nie należę do typowych słowiańskich typów urody ;D

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama mam ochotę na ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń