środa, 29 czerwca 2016

RECENZJA - BISPOL - ŚWIECE!

Witam.
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie? U mnie - ostatnie dni mijają bardzo niespokojnie...
Źle się czuję - zarówno fizycznie,jak i psychicznie...
Jestem zmęczona i przygnębiona - potrzebuję ODPOCZYNKU...
Chwili na sen,przemyślenia - na oddech - głęboki oddech...
Z niecierpliwością wyczekuję URLOPU - choć wszystkie moje plany związane z wyjazdem do Sopotu się skomplikowały i rozwiązały,to nie tracę nadziei i zrobię wszystko - by choć na chwilę móc wyjechać z rodzinnych Starachowic...Bardzo tego potrzebuję.
Zmiany powietrza,zmiany otoczenia,samotności - odcięcia się od wszystkiego oraz od wszystkich - bez względu,jak bardzo są dla mnie ważni i,jak mocno ich Kocham...
Chcę być sama - choć przez krótką chwilę.


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy BISPOL : http://www.bispol.pl/ - ZAPRASZAM!


Firmę BISPOL tworzą ludzie,którzy z pasją i zaangażowaniem przygotowują asortyment odpowiadający potrzebom odbiorców!

- BISPOL - ŚWIECA ZAPACHOWA W SZKLE - AURELIA! ok.6,00 zł



- BISPOL - SCENTED CANDLES - PODGRZEWACZE ZAPACHOWE!
6 szt. / 1,99 zł



BISPOL w procesie produkcyjnym używa - surowców odnawialnych,w trakcie produkcji - półproduktów,a odpady są przerabiane ponownie.


Firma śledzi TRENDY RYNKOWE,by wyróżnić swoje produkty na rynku.
Dział BADAŃ I ROZWOJU na bieżąco poszukuje innowacyjnych rozwiązań w zakresie surowców,metod produkcji oraz aktualnych TRENDÓW.Chcą by co roku oferta była atrakcyjna,a wyprodukowany towar - w 100% spełniał oczekiwania klientów.

RECENZJA :
UWIELBIAM ŚWIECE! Tak - WSZYSTKIE - bez wyjątku :)
Jeżeli chodzi o tego typu DODATKI do DOMU - to jestem ich wielką fanką!
Te,które otrzymałam od firmy BISPOL - idealnie wpisały się w moje gusta.
Zaczynając od początku - produkty oferowane przez tę firmę charakteryzują się bardzo atrakcyjnymi cenami oraz estetycznymi a za razem bardzo oryginalnymi opakowaniami.
ŚWIECA ZAPACHOWA W SZKLE - jest duża i ma dosyć intensywny LAWENDOWY zapach.
Nie jest,to dla mnie zbyt dużym plusem - gdyż LAWENDA nie do końca wpisuje się w moje gusta zapachowe.Nie mniej jednak z dużą radością przygarnęła ją - moja Kochana Mama i z tego co relacjonuje - LAWENDA,ją relaksuje :)
PODGRZEWACZE ZAPACHOWE zatrzymałam dla siebie :) Nie mogłam przecież oddać tylu fantastycznych zapachów - które tuż po zapaleniu - subtelnie wypełniają całe pomieszczenie :) Generalnie - są,to produkty wykonane z należytą starannością,które wypalają się praktycznie do zera - jest,to dla mnie bardzo ważne - bo wiem,za co płacę :) Dodatkowym atutem firmy jest bardzo szeroki asortyment i systematycznie wprowadzane NOWOŚCI - dzięki czemu odwiedzając ich stronę internetową - nie spotkamy się z rutyną.Więc jeżeli szukasz idealnego dodatku do swojego domu,bądź - nie wiesz co podarować bliskiej osobie w prezencie - koniecznie odwiedź stronę BISPOL a gwarantuję,że na pewno znajdziesz coś idealnego dla siebie!
Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Kochane - a Wy?
Lubicie ŚWIECE?
Znacie firmę BISPOL oraz jej asortyment?

DOBRANOC :*


23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych świec, ale tez chętnie zaznałabym takiego full odpoczynku :) wyjechała gdzieś last minute, all inclusive i nic bym nie musiała robić :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze Kochana, uśmiechnij się.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię, świece, woski, gdy pachnie w domu, nie miałam jeszcze produktów z BISPOL

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię, ale świecomaniaczką nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja świece lubię, ale palą się u mnie naprawdę bardzo rzadko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka ich świec i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam trochę o nich, ale nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ich świece. miałam ostatnio wiśnię i czekoladę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczuszki, 3mam kciuki kochana, że wyjazd dojdzie do skutku <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze świec tej marki, ale wszyscy tak zachwalają, że koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I życzę Ci, żeby wyjazd się odbył zgodnie z tym jak zaplanowałaś, żebyś mogła wypocząć i nabrać nowej energii do działania :)

      Usuń
  12. Bardzo chętnie po nie sięgałam zanim dowiedziałam się o YC. Teraz kupuję je tylko do pracy, ponieważ nie chce mi się zabierać ze sobą moich ulubionych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam przyjemność testować świece tej firmy:-) zapraszam do siebie :-)
    dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie za bardzo lubię takie świece ;/

    OdpowiedzUsuń