niedziela, 8 maja 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - NIE MA JAK W DOMU & PTAKI I MOTYLE - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!

Dobry Wieczór :*
Weekend powoli dobiega końca - ja cały pracowałam...
Z jednej strony nie ma czego żałować,bo pogoda jest na tyle kapryśna,że można oszaleć...
Na całe szczęście - jutro mam WOLNE i zapowiada się na prawdę przyjemny PONIEDZIAŁEK :)
A co u Was DOBREGO moje Drogie? :)

Na dzisiaj - razem z Zuzanną - przygotowałyśmy dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA KAKTUS :
http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - NIE MA JAK W DOMU - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
ok.23,00 zł


W tej niezwykłej KSIĄŻCE znajdziesz mnóstwo szczegółowych,gotowych - by pokryć je kolorem : rysunków oraz przedmiotów codziennego użytku.
Znajdziesz je w każdym domu - od zdobionych drzwi poprzez świece,kwiaty doniczkowe,garderobę,ramki na zdjęcia aż po...złotą RYBKĘ w akwarium.
DOM,to emocje,uczucie komfortu i bezpieczeństwa - zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach,które reprezentują czyste szczęście w miejscu,które Kochasz najbardziej.


- WYDAWNICTWO KAKTUS - MILION KOTÓW - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
ok.18,00 zł


KOTY - uśmiechające się,w autobusach,pedałujące na rowerach,grające na instrumentach,drzemiące szczęśliwie obok siebie...Mnóstwo KOTÓW do kolorowania i pokochania!
Miłośnicy tych wspaniałych zwierząt - odnajdą w tej książce - czyste szczęście!
Dziesiątki szczegółowych rysunków,gotowych - by pokryć je kolorem.
Chwyć kredki i zatop się w relaksującym kolorowaniu!


Z racji,że Zuzanna - uwielbia MALOWAĆ - podarowałam Jej powyżej prezentowane KSIĄŻKI...



RECENZJA :
Kochane - jak widzicie na powyższych zdjęciach - Zuzanna - w całości zatraciła się w MALOWANIU otrzymanych ode mnie KSIĄŻEK - sprawiły Jej one wiele radości :)
Na początku nie omieszkała obejrzeć każdej z KSIĄŻEK na każdy,możliwy sposób - CIEKAWOŚĆ.
Ciekawe po kim ją odziedziczyła? :p Po chwili zastanowienia - znalazła - i tak...Malowała,malowała i malowała :) Uśmiech na Jej twarzy - powiedział mi wszystko :) KSIĄŻKI - są super i już!
Do tego stopnia,że kredki - nadają się jedynie do temperowania a strony do kolorowania topnieją w zatrważającym tempie :) Moja w właściwie Zuzanny ocena,to 6/6.

A Wy - KOLORUJECIE?

Dobranoc :*

10 komentarzy:

  1. Ja powróciłam do kolorowania dzięki mojemu kochanemu chrześniakowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ja drukuję sobie kolorowanki, i relaksuję się tak w wolnej chwili w pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowanka z kotami brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kolorowałam niczego od dziecka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z kotami wygląda fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zaskakująco często na blogach natrafiam na opinię książek do kolorowania czy też kolorowanek antystresowych i oceniają je nie dzieci ale własnie autorzy blogów. Bardzo mnie dziwi takie zainteresowanie kolorowankami. Oczywiście w przyszłości zamierzam je kupować ale dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam sobie kupić, ale ja jestem tak niecierpliwa, że pewnie by mnie bardziej to zestresowało niż odstresowało :D haha :D chociaż jak byłam mała to wciąż coś mazałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepiej wejdź na jakis serwis z darmowymi kolorowankami i wydrukuj sobie jedną czy dwie na próbę. Jak się wciagniesz to kupisz sobie cały album:) Tu masz dwa sprawdzone serwisy:
      Free coloring pages
      Kolorowanki do druku
      Miłego kolorowania;)

      Usuń
  8. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych kolorowanek ;/

    OdpowiedzUsuń