poniedziałek, 23 maja 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - ABC MOICH UCZUĆ - KSIĄŻKA! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Witam Was serdecznie w ten słoneczny i baaardzo ciepły
PONIEDZIAŁEK :)
Jak Wam minął WEEKEND Drogie Panie? Mnie - intensywnie,ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) W SOBOTĘ spełniłam jedno ze swoich MARZEŃ - zrobiłam sobie TATUAŻ :)


Spędziłam wspaniałe popołudnie,jak również wieczór w baaardzo doborowym towarzystwie.
NIEDZIELA zaś była przeznaczona na CHILL OUT - na świeżym powietrzu :)
ON,rower - kebab,lody :) Już dawno tak dobrze się nie bawiłam :)

A dzisiaj...Czeka mnie NOCNA zmiana - mam nadzieję,że dzielnie ją przetrwam :)
Tymczasem jednak przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od
WYDAWNICTWA KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ -
ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - ABC MOICH UCZUĆ - KSIĄŻKA!
ok.16,00 zł


Ta KSIĄŻKA jest o ZWIĄZKACH!
O tym,jak ludzie się spotykają i "coś" zaczyna iskrzyć.
Zakochujecie się,potem zrywacie ze sobą - wyjecie z ROZPACZY do księżyca,by następnie wziąć się w garść i z otwartym SERCEM ponownie rzucić się w wir randkowania.
Chodzi o randki i odrzucenia - o wszystkie te radości i bzdury,które ze sobą niosą.
KSIĄŻKA ta sprawi,że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie!
Dzięki niej wylejesz wszystkie wszystkie swoje najskrytsze myśli a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach.
Ta KSIĄŻKA będzie Twoim najlepszym przyjacielem i doradcą.
Krótko mówiąc,ta KSIĄŻKA pozwoli Ci poczuć się lepiej,gdy Twoje serce czuje,że jest poobijane po szalonej jeździe,jaką jest MIŁOŚĆ!



KSIĄŻKA wypełniona jest ZADANIAMI,które wywołują nie kończący się śmiech :)


A jak wygląda Wasza OBSESJA? :)


Cy Wy również użyłybyście w tym przypadku OŁÓWKA? :p


O tym FAKCIE - powinna pamiętać każda z Nas :)

RECENZJA :
Na pewno,jak w większości z Nas - i we mnie drzemie jeszcze odrobina DZIECKA :)
Od czasu do czasu lubię sięgnąć po tego typu KSIĄŻKĘ i zatracić się w rozwiązywaniu - niczemu nie służących zadań :) Jest,to forma oczyszczenia swojego organizmu ze zbędnych emocji,które potęgują u Nas uczucie - złości.Mówią,że śmiech,to zdrowie - podczas wykonywania zadań zawartych w KSIĄŻCE - będziesz miała okazję śmiać się nie raz :) Dla  rozładowania zbędnych emocji - swoich czy też przyjaciółki - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - lubicie tego typu KSIĄŻKI? :)



TAK - byłam w Centrum Chińskim...I nie mogłam się powstrzymać :p


Odwiedziłam również kilka innych "instytucji" :p

A u Was - co NOWEGO? :)



13 komentarzy:

  1. Ta książka chyba nie dla mnie. A bluzka i spodnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Ale Ci zazdroszczę tatuażu :) Jest piękny ! Bolało ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny, widziałam go już na fb. Musiałam trochę odczekać i oswoić się z tym, że będziemy miały taki sam tatuaż. Ja już dawno planuję go zrobić. Mam już jeden ale , taki który nie wiele dla mnie znaczy. Chcę swoje organy oddać po śmierci i właśnie to on oznacza

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny tatuaż - u kogoś mi się podobają, lecz sama bym się niezdecydowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Tat2 świetny, super motyw! Sama mam kilka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczytałabym chętnie dla relaksu. Super zakupy, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka książka na pewno nie dla mnie.
    Gratuluję spełnienia marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślałam o koleżance - chyba jej linka do tej notki prześlę - myślę że zaciekawi ją ta pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tatuaż genialny <3 Koszulka i jeansy także :D

    OdpowiedzUsuń