piątek, 13 maja 2016

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIAIS - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK!

Dobry Wieczór - baaardzo :*
Mamy PIĄTEK - jeszcze tylko przez chwilę...
Jestem pełna entuzjazmu na nadchodzący WEEKEND - wiem,że będzie udany :)
A Wy - macie jakieś plany?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w Paczce Ambasadorki - LE PETIT MARSEILIAIS : KLIK !!!


- LE PETIT MARSEILIAIS - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK!
75 ml / ok.12,00 zł

#AmbasadorkaLPM


By spełnić potrzeby zniszczonej i przesuszonej skóry - Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję - połączył trzy  wyjątkowe składniki z Południa : cudowne masło SHEA,które odżywia i optymalnie nawilża skórę,ALOES znany ze szczególnie kojącego działania i zapewniający ochronę WOSK PSZCZELI.


Dzięki bogatej konsystencji KREM DO RĄK - Le Petit Marseiliais - intensywnie regeneruje zniszczoną i przesuszoną skórę.Błyskawicznie się wchłania zapewniając Twoim dłoniom niezbędne nawilżenie i natychmiastową ulgę.

RECENZJA :
Jeżeli od KREMU DO RĄK oczekujecie widocznego efektu,to ten od Le Petit Marseiliais jest przeznaczony właśnie dla Was! Wspaniały - zapach MASŁA KARITE - pozostaje na dłoniach na dłuższy okres czasu a dosyć gęsta i wyrazista formuła oraz konsystencja KREMU sprawiają,że z łatwością aplikuje i rozprowadza się na dłoniach.Bardzo szybko się wchłania - nie pozostawiając tłustych plam.Wnika w głąb skóry - odżywiając ją i nawilżając.Przy dłuższym stosowaniu - daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która jest gładka i miękka w dotyku.
Produkt nie podrażnia i nie uczula - doskonale współpracuje z moją kapryśną skórą na dłoniach,która w ostatnim czasie jest bardzo sucha...Powyżej prezentowany KREM - doprowadził ją jednak do równowagi - sprawiając,że moje dłonie są wprost - do całowania :)
Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Życząc udanego WEEKENDU - mówię Wam DOBRANOC :*

14 komentarzy:

  1. Ciekawy ten krem. Chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają produkty do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam poznawać nowe kremy do rąk, sporo ich zużywam i na pewno wypróbuję też tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i uwielbiam, jak wszystkie kosmetyki LPM

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo zachęcająco ^.^ Będę musiała po niego sięgnąć, ostatnio moje dłonie są strasznie przesuszone i nie mogę dojść z nimi do równowagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę znam,ale tego produkty nie używałam.Może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sięgnę po ten krem. Lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię masło shea :) Polecę ten krem mojej siostrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy tych kosmetyków są cudowne. Taki krem z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję, kremy do rak szybko u mnie schodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń