piątek, 20 maja 2016

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIAIS - OLEJEK ARGANOWY & KWIAT POMARAŃCZY - PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO MYCIA!

Dobry Wieczór :*
PIĄTEK - cały tydzień na niego czekałam :)
Dlaczego? Bo mam wolny WEEKEND a dodatkowym atutem jest fakt,że już jutro spełni się moje MARZENIE - będę miała TATUAŻ :) Choć strach jest ogromny - to radość jeszcze większa!
Trzymajcie proszę kciuki,żeby wszystko się udało :) A Wy - jakie macie plany na nadchodzący WEEKEND?

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w Paczce Ambasadorki -
LE PETIT MARSEILIAIS : KLIK !!!


- LE PETIT MARSEILIAIS - OLEJEK ARGANOWY & KWIAT POMARAŃCZY -
PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO MYCIA! 250 ml / ok.12,00 zł

#AmbasadorkaLPM


Odkryj bogatą kompozycję składników pochodzenia naturalnego.
OLEJKU ARGANOWEGO i KWIATU POMARAŃCZY - zamkniętych w PIELĘGNUJĄCYM OLEJKU DO MYCIA od Le Petit Marseiliais.

OLEJEK ARGANOWY - to prawdziwy skarb natury z Maroka.
Posiada liczne właściwości odżywcze,regeneracyjne.Wykorzystywany jest od wielu lat w produktach kosmetycznych.

KWIAT POMARAŃCZY - białe płatki KWIATU POMARAŃCZY posiadają wyjątkowy aromat,który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca.


Le Petit Marseiliais - OLEJEK ARGANOWY i KWIAT POMARAŃCZY nie tylko oczyszcza skórę,ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego.
Formuła naturalnego OLEJKU o delikatnym zapachu - pozostawia Twoją skórę intensywnie odżywioną i jedwabiście miękką.

RECENZJA :
Ojjj - TAK! Ten kosmetyk zdecydowanie sprostał moim oczekiwaniom :)
Dlaczego? Przede wszystkim ma fantastyczny zapach,który na długo po kąpieli zostaje na Naszej skórze. Jego formuła oraz konsystencja przypominają żel - jednak OLEJEK jest odrobinę rzadszy.
Już niewielka ilość - w połączeniu z wodą daje delikatną myjącą piankę.
Kosmetyk dobrze myje - odświeża,odżywia i nawilża skórę.
Nie podrażnia i nie uczula - bardzo dobrze mi się z nim współpracuje :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - wolicie ŻELE,PŁYNY czy OLEJKI do kąpieli? :)

Przy PIĄTKU zawitały u mnie małe - lecz niezwykle przyjemne NOWOŚCI...


Nowa WSPÓŁPRACA z DOLINĄ ŁOBZONKI : http://www.dolinalobzonki.pl/ -
ZAPRASZAM!


W SH zakupiłam tę śliczną - całą w srebrnych cekinach - SUKIENKĘ :)
Zapłaciłam za nią jedynie 10,00 zł!


KTOŚ chciał sprawić mi ogromną przyjemność - i mu się udało - DZIĘKUJĘ :*

To by było na tyle :)
Słonecznego i udanego WEEKENDU Wam życzę :*






11 komentarzy:

  1. ekstra, koniecznie pochwal się wzorem tatuażu , który wybrałaś. ja mam swój już 13 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany na weekend i nadchodzące dni, to prócz próby do koncertu, pracy, koncertu, to pisanie pracy magisterskiej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś chciałam mieć tatuaż, ale jak sobie wyobraziłam siebie na starość, całą pomarszczoną i z tym tatuażem, to uznałam, że to wcale nie taki fajny widok. odpuściłam, może niesłusznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te olejki do kąpieli początkowo mnie zainteresowały. W drogerii bardzo przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek pokochałam, ale ja lubię takie produkty. Czekam na efekty tatoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rafaello :) A sukienka jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka mi się strasznie podoba! :) Rafaello bym zjadła :D a jeśli chodzi o produkty tego typu, to ja zdecydowanie wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka mi się podoba ;)
    Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie rozumiem fenomenu produktów do kąpieli tej marki. Próbowałam podstawowych produktów z tej serii w kolorowych butelkach i poza ciekawym zapachem nie zachwycały. Pokładałam nadzieję w tym olejku. Niestety się zawiodłam.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń