czwartek, 12 maja 2016

RECENZJA - L'BIOTICA - REPAIR - EVERYDAY - SZAMPON + ODŻYWKA!

Dobry Wieczór :*
Cóż,to była za NOC - proszę - nigdy więcej!
W pracy miałam na prawdę duuużo obowiązków - co przełożyło się na moje kiepskie samopoczucie w dzisiejszym dniu...Nie pomógł sen,przebywanie na świeżym powietrzu czy też zakupy...
Mam tylko nadzieję,że PIĄTEK a właściwie - to zbliżający się wolny WEEKEND - naładuje moje baterie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy L'BIOTICA : https://lbiotica.pl/ - ZAPRASZAM!


- L'BIOTICA - REPAIR - EVERYDAY - SZAMPON + ODŻYWKA!
250 i 200 ml / 25,00 zł i 25,00 zł


Linia PROFESSJONAL THERAPY - to fuzja wspaniałych doznań,stworzona z myślą o Kobietach,dla których wysoka skuteczna produktu,jego estetyczny wygląd,luksusowy zapach oraz łatwość aplikacji tworzą harmonijną całość.



SZAMPON opracowany i przetestowany przez kreatywny zespół prowadzony przez Mistrza Świata Fryzjerskiego Pawła Matrackiego,aby zapewnić Twoim włosom intensywną pielęgnację oraz regenerację bez obciążenia.Profesjonalny efekt w codziennej Twoich włosów.

SZAMPON do codziennej pielęgnacji - intensywna regeneracja.
Formuła SZAMPONU jest idealnie dostosowana do potrzeb włosów bardzo zniszczonych,suchych,ze skłonnością do wypadania.

Unikalny kompleks składników aktywnych wnika w głąb włosów i uzupełnia ubytki naturalnego cementu międzykomórkowego.Odtwarza zewnętrzną,naturalną warstwę włosów.
W efekcie struktura włosów jest zregenerowana i wzmocniona.Włosy stają się nawilżone,elastyczne i pełne blasku.

OLEJ JOJOBA zadba o intensywne nawilżenie bardzo suchych i zniszczonych włosów oraz zapobiega ich ponownemu przesuszeniu.

WŁOSY odzyskują swoją siłę,miękkość,naturalną sprężystość są nawilżone i zregenerowane!


ODŻYWKA opracowany i przetestowany przez kreatywny zespół prowadzony przez Mistrza Świata Fryzjerskiego Pawła Matrackiego,aby zapewnić Twoim włosom intensywną pielęgnację oraz regenerację bez obciążenia.Profesjonalny efekt w codziennej Twoich włosów.

Nawilżająca,ekspresowa MASKA - ODŻYWKA do codziennego stosowania.
Intensywnie regenerująca,bogata formuła dostosowana do potrzeb włosów bardzo zniszczonych,suchych,osłabionych zabiegami oraz stylizacją,ze skłonnością do wypadania.

Unikalny kompleks składników aktywnych wnika w głąb włosów i uzupełnia ubytki naturalnego cementu międzykomórkowego.Odtwarza zewnętrzną,naturalną warstwę włosów.
W efekcie struktura włosów jest zregenerowana i wzmocniona.Włosy stają się nawilżone,elastyczne i pełne blasku.

KERATYNA przenika przez powierzchnię włosów,wypełnia mikrouszkodzenia zniszczonych i przesuszonych włosów,zapobiega łamaniu i rozdwajaniu.Włosy odzyskują miękkość i zdrowy połysk.


OD DOŁU : SZAMPON + ODŻYWKA.

RECENZJA :
Drogie Panie - jako,że jestem posiadaczką włosów zniszczonych - ze skłonnością do wypadania - zestaw od L'Biotica idealnie wpisał się w moje potrzeby :)
Zaczynając od początku - muszę wspomnieć,że oba produkty zapakowane są w estetyczne a za razem praktyczne opakowania,które z łatwością aplikują odpowiednią ilość produktów.
Zarówno SZAMPON,jak i ODŻYWKA charakteryzują się delikatnym a za razem bardzo przyjemnym zapachem.
Kosmetyki mają lekką formułę oraz konsystencję - z łatwością rozprowadzają się na włosach.
SZAMPON dobrze się pieni,tworząc na włosach gęstą - myjącą pianę.
Oczyszcza włosy z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - pozostawiając je czyste a przy regularnym użytkowaniu - odżywione i zregenerowane. ODŻYWKA zaś sprawia,że włosy stają się miękkie i delikatne w dotyku. Generalnie - oba produkty dobrze oddziaływały i nadal oddziałują na moje włosy.Z perspektywy czasu widzę,że ich kondycja znacznie się poprawiła i nie wypadają tak intensywnie,jak przed rozpoczęciem kuracji.Są zdrowsze - miękkie oraz lśniące.
Osobiście jestem bardzo zadowolona z testowanych kosmetyków i serdecznie je Wam POLECAM :)
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

A Wy - znacie kosmetyki L'Biotica?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :*


6 komentarzy:

  1. ja bardzo sobie chwale L'biotica. Szampony serii Professional Therapy są doskonałe. Teraz mam serię silk&shine, ale wcześniej myłam włoski serią volume i muszę przyznać, że obie dają radę! Pięknie pachną, a włosy są delikatne i lśniące. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii do włosów :) Skusiłaś mnie na nią ! Mieć tylko pieniądze wydawać haha :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nich z innych blogów, ale nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, na razie próbuje wykończyć Kallos litrową butlę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę na tą linie kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałąm tych produktów, ale testuje obecnie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń