wtorek, 31 maja 2016

RECENZJA - L'BIOTICA - PEELINGUJĄCA MASKA NA DŁONIE!

Dobry Wieczór :*
WEEKEND,WEEKEND i po WEEKENDZIE...
Jak ten czas szybko mija...Od skrajności w skrajność - od mega upałów do mega ulew.
Czy u Was pogoda również jest taka kapryśna,jak w Starachowicach?
Nie mniej jednak NIEDZIELĘ miałam i słoneczną i baaardzo udaną :)

EKSPLOZJA KOLORÓW w Starachowicach - należała do udanych - dzięki wspaniałemu TOWARZYSTWU - ukłon w Waszą stronę Kochani :*

DJ OMEN & MOT!ON - RELAX & ALKOHOL





Panowie :)
Z Nim :*


:*:*:*


Z Moniką :)

Pogoda dopisała,humory również - a cała IMPREZA zakończyła się nad Lubianką - co wiązało się z pierwszą kąpielą w tym roku,alkoholem i grillem :) To była cudowna NIEDZIELA :*

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy L'BIOTICA : https://lbiotica.pl/ - ZAPRASZAM!


-  L'BIOTICA - PEELINGUJĄCA MASKA NA DŁONIE!
1 szt. / ok.11,00 zł


MASKA delikatne usuwa martwy naskórek - przywraca skórze rąk jednolity koloryt i delikatność.
Bogactwo w naturalne składniki takie, jak : ALOES,EKSTRAKT Z KWIATÓW RÓŻY oraz PAPAI sprawiają,że MASKA działa,jak naturalny peeling.Zawarty w składzie KWAS HIALURONOWY oraz ALLANTOINA dodatkowo pielęgnują i nawilżają skórę dłoni.
MASKA doskonale przygotowuje do zabiegów regenerujących oraz manicure.
Zmiękcza oraz pomaga delikatnie i skutecznie usunąć narastające wokół paznokci skórki.


Dzięki nowoczesnej technologii - substancje aktywne zawarte w MASCE są doskonale wykorzystywane przez skórę.MASKA w postaci RĘKAWICZKI - spełnia rolę filtra,który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i wspomaga ich efektywne działanie.


RECENZJA :
MASKĘ testowała moja Kochana MAMA :*
Jak widzicie na powyższych zdjęciach KOSMETYK zawarty jest w formie foliowych RĘKAWICZEK,których aplikacja jest niezwykle łatwa a za razem przyjemna,gdyż zawarte w nich aktywne składniki - początkowo dają dłoniom uczucie chłodu,nawilżenia oraz odprężenia - następnie powoli się rozgrzewają.Składniki mają delikatny a za razem bardzo przyjemny zapach - co dla mojej Mamy jest niezwykle istotne :) Cała kuracja,która trwa od 20 do 30 minut - przebiegła ona bezproblemowo - nie dając żadnych skutków ubocznych.Produkt nie uczula i nie podrażnia.
Daje delikatne złuszczenie naskórka - co widoczne jest na ostatnim zdjęciu.
Efekt ten sprawia,że dłonie stają się miękkie,przyjemne w dotyku i co bardzo ważne - nawilżone oraz odżywione :) Jest,to bardzo fajna opcja dla osób posiadających skórę suchą oraz spierzchniętą.
Efekt,który daje ta MASKA jest widoczny oraz długotrwały!
Moja MAMA serdecznie POLECA :) Jej ocena,to 6/6.

A Wy Drogie Panie - ubicie tego typu produkty?

Już jutro Dzień Dziecka - choć większość z Nas już DOROSŁA,to sobie - jak również każdej z Was życzę wszystkiego NAJ NAJ NAJ :*



Z okazji Dnia Dziecka otrzymałam również UPOMINEK od Anny :
http://avinion-jk.blogspot.com/ - serdecznie Ci za niego DZIĘKUJĘ :*

DOBRANOC :*



9 komentarzy:

  1. a ja jak zawsze przegapiłam :<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty kolorowa jesteś :). Świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa maska, nie widziałam jeszcze takiej :) No i Ty w końcu szczęśliwa, przyjemnie się patrzy! tak 3maj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna impreza! U mnie w mieście też pewnie niebawem będzie :)
    CHętnie bym wypróbowała taką maskę na dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta impreza na pewno była bardzo udana i pozytywna . super zdjęcia. Nie miałam jeszcze takiej maski do dłoni, ale chętnie wypróbowałabym te rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że fajnie się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj sama bym udała się na taką kolorową zabawę 😊

    OdpowiedzUsuń