środa, 11 maja 2016

RECENZJA - KNEIPP - OLEJEK DO MASAŻU - ARNIKA!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wam mija ten tydzień? :*
Mój jest po brzegi wypełniony miłymi słowami,gestami,niespodziankami...
Nie spodziewałam się,że kiedyś nadejdą w moim życiu takie dni.


Wczoraj - tuż po powrocie do domu - czekała na mnie taka oto NIESPODZIANKA :)
Pierwszy raz w życiu otrzymałam KWIATY przez Pocztę Kwiatową - to chyba nie dzieje się na prawdę :) Jestem baaardzo mile zaskoczona - niech ten SEN - nie kończy się...

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


Przedstawiony kosmetyk testowała moja Bratowa Agnieszka i,to jej OCENA pojawi się na końcu RECENZJI :)

- KNEIPP - OLEJEK DO MASAŻU - ARNIKA! 100 ml / ok.26,00 zł


ARNIKA - rozgrzewający OLEJEK DO MASAŻU zapewni ulgę dla mięśni i stawów.
Zawiera wartościowe - aktywne składniki z kwiatu ARNIKI,jak również IMBIR i OLEJE ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW.Odżywia,rozgrzewa i zapewnia odprężający efekt.
Zawiera również SHEA BUTTER,aby zapewnić odpowiednie nawilżenie skóry.
OLEJEK DO MASAŻU łatwo się rozprowadza i powoli wchłania,by uzyskać maksymalne korzyści z uspokajającego masażu To Twój najlepszy przyjaciel po wysiłku lub ćwiczeniach fizycznych.
Testowany dermatologicznie,posiada naturalne pH.Zawiera tylko naturalne składniki.
Nie zawiera środków konserwujących,barwników,silikonów i olei mineralnych.
Tylko do użytku zewnętrznego.



RECENZJA :
Jako,że sama nie jestem fanką OLEJKÓW - do czego by one nie były - dlatego ARNIKOWY powędrował do mojej Bratowej Agnieszki.
Oto Jej opinia na temat wyżej prezentowanego produktu...
Zgodnie z opisem producenta - OLEJEK dobrze się rozprowadza lecz powoli wchłania.
Ma delikatny - ziołowy zapach - nie jest on jednak ani nie przyjemny ani drażniący.
Tuż po rozprowadzeniu OLEJKU na skórze i wykonaniu masażu - daje on delikatne uczucie ciepła.
Przy regularnym użytkowaniu odpręża oraz rozluźnia mięśnie.Daje uczucie odżywienia oraz nawilżenia skóry.Produkt nie podrażnia i nie uczula - nie zostawia również tłustych plam na odzieży.
Generalnie moja Bratowa jest zadowolona z jego działania.
Jej ocena,to 5/6.

A Wy - lubicie OLEJKI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :*


12 komentarzy:

  1. A ja tam olejki lubię i z chęcią poznałabym się bliżej z tymi od Kneipp :) Bukiet piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie nowość :)
    A kwiaty piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bukiet mm :) olejku nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tydzień mija pracowicie :)
    Jeszcze jakiś miesiąc i planowany koniec studiów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona tymi olejkami;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko raz otrzymałam kosz kwiatów przez pocztę kwiatową, to było bardzo miłe i niespodziewane. jestem pewna, że ten olejek bardzo by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro rozgrzewa, to idealny na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc wolę efekt ochłodzenia niż rozgrzania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam olejki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń