czwartek, 5 maja 2016

Moi ULUBIEŃCY! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór - WRÓCIŁAM :*
Wiem - zajęło mi,to kilka dni...
Ale potrzebowałam CZASU - żeby podnieść się,otrzepać z resztek kurzu,który na mnie osiadł i postawić duuuży krok naprzód...Zawalczyć o SIEBIE i o swoje lepsze JUTRO.
Na zewnątrz jest coraz więcej słonecznych i ciepłych dni - niebo coraz częściej jest bezchmurne " a ja zaczynam oddychać i nawet od czasu do czasu uda mi się szczerze uśmiechnąć...


Wierzę - a wiara czyni cuda...Czekam na nie z otwartymi ramionami :)

Kochani...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie moich ULUBIEŃCÓW :)
Są,to PRODUKTY,które w ostatnim czasie baaardzo dobrze się u mnie sprawdziły - przedstawiam Wam moje KOSMETYCZNE - HITY!


Zaczynając od LEWEJ strony :

- LUXURE - CHERI MONIQUE - ZAPACH SZYPROWO - KWIATOWY!
100 ml / 16,99 zł


- NUTA GŁOWY : mandarynka,pomarańcza,kwiat pomarańczy,bergamotka
- NUTA SERCA : jaśmin,mimoza,róża,ylang-ylang
- NUTA SPODU : paczula,wanilia,fasolka tonka,wetyweria,białe piżmo,nuty żywicze

Zdecydowanie była,to MIŁOŚĆ od pierwszego - POWĄCHANIA!
Zapach niezwykle intensywny i charakterystyczny - dla niektórych może się okazać zbyt duszący - jak dla mnie jest idealny :) Wspaniale współgra z zapachem mojej skóry - i co ważne - całkiem długo się na niej utrzymuje :) Zdecydowanie jestem na TAK!

- YVES ROCHER - PURE SYSTEM - GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY! ok.25,00 zł


ŻEL doskonale oczyszcza pory - dzięki mikrocząsteczkom roślinnym usuwa nadmiar sebum,likwiduje zaskórniki oraz zapobiega ich powstawaniu.

Po kilku latach rozłąki - wróciliśmy do siebie i...Całkiem dobrze Nam się współpracuje :)
ŻEL doskonale radzi sobie z moją kapryśną cerą - oczyszczając ją z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń a jednocześnie zbierając nadmiar sebum.Lubię,to - jak NIC!

- ASTOR - PERFECT STAY 24H - KOREKTOR! ok.32,00 zł


Bez KOREKTORA ani rusz!
Choć mam swojego ulubieńca - wciąż szukam,szukam i czasami nawet mi się uda coś sensownego znaleźć - oto i on - PERFECT STAY :) Jak na swoje możliwości - całkiem dobrze kryje moje niedoskonałości - może nie 24H,jak obiecuje producent,ale 12H zmianę w pracy - ogarnia wzorowo!

- REVLON - COLOR STAY - PODKŁAD! ok.35,00 zł


Potrzebujesz dobrego krycia - bez efektu maski - ten PODKŁAD jest właśnie dla Ciebie :)
Dodatkowym jego atutem jest fakt,że doskonale dopasowuje się do kolorytu cery i zapewnia efekt matujący przez większą część dnia :)

- ISANA - HELLO SPRING - ŻEL POD PRYSZNIC! ok.4,00 zł


Ten ŻEL wprost pachnie WIOSNĄ!
Słońcem,powietrzem,kwiatami - wolnością :)
Jest tani,bardzo wydajny,doskonale się pieni i pozostawia na skórze cudowny zapach.
Czego chcieć więcej?

- ECO BLIK - DETOX - HERBATY DLA AKTYWNYCH! 9,50 zł


Uwielbiam HERBATY ZIOŁOWE - wspaniale działają na mój organizm :)
Recenzja prezentowanej powyżej HERBATY - znajduje się pod tym linkiem :
KLIK !!!

Powyżej prezentowane produkty serdecznie Wam polecam - są fantastyczne :)

NOWOŚCI - są!




Z odzieży,to by było wszystko :) O OGRODNICZKACH zawsze marzyłam - te w wersji letniej są FANTASTYCZNE :) Natomiast SUKIENKA była MIŁOŚCIĄ od pierwszego wejrzenia - na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciu a dolna część podszyta jest warstwą tiulu - CUDO :)


Odrobina KOSMETYKÓW dla równowagi :)


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą EFEKTIMA : http://efektima.eu/ -
ZAPRASZAM!

To by było na tyle :)
A u Was co nowego pojawiło się w ostatnim czasie?

DOBRANOC :*







16 komentarzy:

  1. Fajne nowości zwłaszcza perfumy. Mam od Luxure pokaźną kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te limitki z ISANA pachną fantastycznie! Raz spróbowałam i wiem, że teraz będę ciągle je kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z korektorem Astor baaaardzo się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem, sądząc po jego składnikach musi pachnieć interesująco:) Ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedynie podkład revlon, ale teraz moimi ulubieńcami są kremy bb. Fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam także ten podkład i mam kolejną już butelkę. Strasznie podobają mi się te ogrodniczki muszę na takie zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach z luxure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę pędzić do Rossmanna po te wiosenne żele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę współpracy z Efektimą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te ogrodniczki :) Też mi się takie marzą :) A ten żel z Isany muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie te kosmetyki Efektima. Świetne ciuchy, jak zawsze.
    Z ulubieńców nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodniczki są boskie!!!! Z chęcią też bym widziała u siebie perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mnie kusi ten żel od Isany. Widzę go wszędzie, tylko nie na półkach w "moich" Rossmannach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu sobie kupić tego revlonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można kupić taką piękną sukieneczkę? Czy perfumy Luxure są podobne do coco mademoiselle? :-)

    OdpowiedzUsuń