środa, 13 kwietnia 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO KOBIECE - LAURELIN PAIGE - UWIKŁANI : POKUSA & OBSESJA!

Witam :*
W Starachowicach jest dzisiaj ciepły i słoneczny dzień...
A ja jestem chora i na domiar złego mam dzisiaj nocną zmianę...
Generalnie - to nie czuję się za dobrze ani fizycznie ani psychicznie...
Chciałabym powiedzieć sobie,że znikną z pamięci te złe chwile...
I lęk odejdzie - dając mi siłę...I ból minie - niosąc radość w zamian...
Wybaczcie - lecz nie potrafię kłamać...

Planet ANM x Buka x Skor - Chciałbym Wiedzieć


Wspaniała PIOSENKA - z bardzo życiowym przekazem...
Jeżeli macie ochotę - przesłuchajcie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA KOBIECEGO
http://www.wydawnictwokobiece.pl/ -
ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KOBIECE - LAURELIN PAIGE - POKUSA & OBSESJA!
2 x ok.28,00 zł


- UWIKŁANI : POKUSA

Elektryzująca...Hipnotyzująca...Fascynująca...

KSIĄŻKA o,której mówią - wszyscy!


Młoda,piękna i obłędnie inteligentna Alayna Withers właśnie obroniła tytuł MBA na prestiżowej nowojorskiej uczelni.Pracuje w klubie nocnym i marzy o awansie na stanowisko menedżera.
Z mocnym postanowieniem trzyma się z dala od mężczyzn wyzwalających w Niej chorobliwą obsesję miłosną,przez którą popadła w problemy z prawem.

Alayna jest pewna,że nic nie jest w stanie zakłócić Jej doskonałego planu.
Nie przewidziała jednak,że na Jej drodze w najmniej oczekiwanym momencie,stanie diabelnie przystojny miliarder.

Hudson Pierce - nowy właściciel klubu nocnego w,którym pracuje Alayna - zawładnie sercem Kobiety do tego stopnia,że nie będzie potrafiła oprzeć się wszechogarniającemu pożądaniu.

Wkrótce Hudson składa Alaynie propozycję nie do odrzucenia...

Czy Kobieta ulegnie zmysłowemu uczuciu,budząc głęboko skrywane grzechy przeszłości?
Czy mroczna przeszłość Kochanków przeszkodzi im w walce o wspólną przyszłość?


- UWIKŁANI : OBSESJA

Kolejna część bestsellerowej trylogii erotycznej UWIKŁANI...

Daj się wciągnąć w obłędny świat zmysłów,który pochłonął bohaterów książki - przez wielu określanej,jako lepsza od Grey'a!


Do tej pory Alayna Withers wchodziła z mężczyznami w niezdrowe relacje,przez które popadała w chorobliwe obsesje.Wszystko zmieniło się kiedy swe serce otworzył przed Nią zabójczo przystojny miliarder Hudson Pierce.Od tej chwili Alayna czuje ogromną determinację,aby pokonać wszelkie przeszkody stojące na drodze do ich szczęścia i stworzenia stabilnego związku - opartego na głębokim uczuciu...

Chociaż Alayna i Hudson zostają oficjalnie parą i nie muszą już przed kimkolwiek niczego udawać - wkrótce na jaw wychodzą mroczne sekrety mężczyzny.Dawne problemy wciągają bohaterów w skomplikowaną sieć nieporozumień,które doprowadzają do zburzenia długo budowanego zaufania i poczucia bezpieczeństwa.

Zdesperowana Alayna - zwraca się o pomoc do Celii - Kobiety,która kiedyś sporo namieszała w życiu Hudsona.Konsekwencje tej decyzji będą bardzo poważne,zwłaszcza,że na horyzoncie pojawi się jeszcze jedna Kobieta,która zawalczy o serce Hudsona.

Czy Kochankowie zdołają wreszcie poskromić demony przeszłości?
Czy uda im się stworzyć udany związek i odnaleźć w swoich ramionach szczęście i zrozumienie?


RECENZJA :
Kochane...Kiedyś - byłam ogromną fanką tego typu KSIĄŻEK i pochłaniałam je bez reszty...
Miałam na,to czas i przede wszystkim ochotę...Obecnie - jak wiecie,bądź nie...
Nie mam czasu ani ochoty na większość rzeczy,które chciałabym zrobić...
Czy można,to nazwać ŻYCIEM? Chyba tak - bo w ciężkich chwilach tak właśnie ono wygląda.
Nie mniej jednak - zaparłam się i przeczytałam oba tomy UWIKŁANYCH.
Pierwszy TOM - zaczęłam czytać kiedy wszystko w moim życiu było jeszcze poukładane...
Drugi TOM - miał swoje 5 minut - na początku moich osobistych problemów.
Wiem,że nie powinno,to mieć wpływu na moje odczucia i starałam się,aby tak się nie stało.
Dlatego obiektywnym okiem muszę potwierdzić,że seria UWIKŁANI jest na prawdę wciągająca...
Historia bohaterów jest na tyle intrygująca - że z każdą następną stroną z niecierpliwością wyczekuje się dalszych wydarzeń...Podczas lektury można przenieść się w świat bohaterów i odczuć targające Nimi emocje - dla fanów tego typu literatury - jest,to strzał w dziesiątkę.
Książki napisane są zrozumiałym oraz lekkim językiem,który pozwala Nam na chwilę zapomnienia.
Lektura idealna na wiosenny wieczór...W ciepłej pościeli,z kubkiem gorącej herbaty z cytryną w ręku.Jednak najlepiej się ją czyta,kiedy własne życie jest poukładane oraz spokojne - w innym wypadku można się niestety jeszcze bardziej przygnębić...
Po dwóch TOMACH - z zaciekawieniem przeczytałabym następną część
UWIKŁANI : NA ZAWSZE - może nie teraz,ale...Kiedyś - na pewno.
Nie patrząc na moje osobiste porażki - muszę powinszować autorce doskonałego kunsztu,który na pewno usatysfakcjonuje nie jedną z Pań...
Moja ocena dla obu KSIĄŻEK,to 6/6.

A Wy - lubicie tego typu KSIĄŻKI?

Drogie Panie - wczorajszy dzień podarował mi trzy pozytywne informacje...
Pojawiło się maleńkie światło w tym ciemnym tunelu mojego życia...


Zostałam ZAPROSZONA na Beauty by Bloggers : KLIK !!! - za co serdecznie DZIĘKUJĘ!


Nawiązałam nową WSPÓŁPRACĘ z firmą L'BIOTICA : https://lbiotica.pl/ -
ZAPRASZAM!

Wygrałam również KONKURS organizowany przez Streetcom oraz Nescafe - tak rzadko coś WYGRYWAM - także bardzo się ucieszyłam z tej informacji...

To by było na tyle...
Życzę Wam dużo UŚMIECHU,bo u mnie w ostatnim czasie w ogóle nie można go znaleźć...




10 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana nowej wspolpracy i wygranej w konkursie. U mnie chyba też życie wzięło górę, bo ostatnio tez nie mam czasu na ksiazki a bardzoo lubie czytac :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dzisiaj dostałam paczuszkę od Ciebie.
    W sam raz na poprawienie humoru po powrocie z pracy :)
    Dziękuję :* Twoja jest jeszcze w trakcie tworzenia, ale postaram się to przyspieszyć do maksimum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy. Ja czytałam uwikłanych, ale drugiej części raczej nie będzie mi dane przeczytanie, bo się nie zgodziłam na umieszczenie kw kilku miejscach recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytałam. Cieszę się że dostałaś się na spotkanie w Częstochowie na pewno będzie fajnie :) a i gratuluję i zazdroszczę nowej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki wyglądają na interesujące, choć dla mnie druga część wydaje się być nieco bardziej interesująca :-) Gratuluję współprac i życzę, abyś szybko stanęła na nogi. Będzie dobrze :-) P.S. Ja też pochodzę ze świętokrzyskiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po Grey'u sie zraziłam do tego typu książek, ale wysoką ocenę im dałaś :) aż mnie zaciekawiły.
    Gratuluje nowej współpracy i zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej współpracy! Sama pochłaniam książki kiedy tylko mogę! Ale Greya nie czytałam...natomiast znalazłam ostatnio książkę o nazwie "Sekret". Właśnie w takim stylu jak te, które opisujesz. Może kupię :) A te dwie pozycje wydają się bardzo ciekawe :) Pozdrawiam, trzymaj się mocno !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na "Na zawsze". Ta seria mi się strasznie spodobała.. Jedna z najlepszych jakie czytałam. A co do zdania o Greyu w Twojej notce, to jak dla mnie Grey jest bardzo słaby i nudny, patrząc na inne trylogie/serie tego typu.
    Ma ktoś może link do angielskiej wersji "Na zawsze" w pdf? Może być już nawet jakaś internetową księgarnia. Chyba nie wytrzymam do czasu, gdy przetłumaczą ją wreszcie na j.polski.

    OdpowiedzUsuń